Toukokuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mietin ihan samaa, masukuvia kehiin siis! :D oisko se kivempi tehdä salaiselle puolelle vai myös tänne?

Mietin ihan samaa, masukuvia kehiin siis! :D oisko se kivempi tehdä salaiselle puolelle vai myös tänne?
Niijoo ehkä salasella vois olla kivempi.. Ei ois niin iso kynnys laittaa kuvaa sit :) Hitto en tiiä onko mulla vielä tarvittavia 30 kommenttia.. Olihan mulla jo yli 30 :) pistin juur liittymisviestin :)

Muokattu viimeksi:
Minä hyppään salaiselle puolelle sitten kuukauden päästä kun lauantaina vasta loin tunnukset tänne :D

Ois se ehkä salaiselle puolelle kivempi, mä laitoin jo yhen masukuvan tänne jonnekin mut ei mua siitä tunnista :cool:

Ja täällä yleisellä puolella näyttää paaaaljon vilkkaampi keskustelu käyvän kun salaisella puolella kun meitä on siellä vaan noin 6. Mut tänää toivottavasti saadaan lisää porukkaa!!

Pikkuhiljaa varmaa tulee ku porukoil täyttyy se 30 kommenton raja :)

30 viestiä tulee varmasti mulla nopsaa täyteen mutta joudun odottelemaan sitä 30 päivää, kun liityin foorumille vasta viime viikolla.

Moikka! Mä liityn tänne kans höpisemään, niin pääsen joskus salaiseenkin mukaan :) Mä plussasin vasta eilen rv 4+4, en uskaltanut aiemmin. Kontrolliviiva oli haaleempi kuin plussaviiva :D

Onko muut saanut tänään hyväksyntää salaiselle puolelle? Mä laitoin pyynnön, muttei oo kuulunut.

Eikö tuolla säännöissä/ ohjeissa sanota et muutaman päivän välein ma, ke ja pe iltapäivästä ja mahdollisesti useamminkin ehkä voi olla katvepäiviä, pe ainakin oli monta hyväksytty vai öö perustettiinko koko ryhmä vasta pe... Eiköhän sut hyväksytä parin päivän sisällä...

Ja viikonloppunahan ei kirjata uusia jäseniä salaiselle puolelle. Siellä on vielä hiljaista tänää 0 viestiä kirjotettu. Kyllä sinne pääsee vielä mukaan!!!

Onko muut saanut tänään hyväksyntää salaiselle puolelle? Mä laitoin pyynnön, muttei oo kuulunut.

Mä laitoin eilen mutta ei oo vielä tullu. Ehkä huomenna sitten? Varmaan on viikonlopun jäljiltä sen verran ruuhkaa että kestää hetken käydä kaikki viestit läpi..?

Miten sitä voikin olla näin loppu työpäivän jälkeen! Ruuan jaksoin just ja just vääntää lapsille van oli pakko kaivautua peiton alle elpymään :( meillä on muutto ens viikonloppuna ja isäntä lähti reissutöihin niin loppu pakkaaminen ja siivoaminen ois vähän niinku mun heiniä van miten sitä saa itestään mitään irti!? :O

Reissusta kotona! Vielä ois toinen viikko menny kevyesti, kotona silti kiva olla, oma sänky <3 esikoinen vaan sairastui vesirokkoon, ei hajuakaan mistä sen saanut mutta tuleepa saiarastettua sekin

Miultakin puuttuu vielä jokunen siitä kolmestakymmenestä viestistä ja sit pitää vielä kumminkin odotella ens kuun alkuun, että tulee kuukausi täyteen. Yhtä odottelua tällä hetkellä kaikki :D

Dimsku: Me mennään aika samoilla viikoilla ja päivillä. :) Itekki plussasin sunnuntaina vasta kunnollisemman viivan, et oli pakko jo uskoa tuota viivaa. :)

Mulla puuttuu ihan hirmusesti noita viestejä tuohon maagiseen kolmeenkymmeneen, mut eiköhän ne tästä vielä kerry. :)

Ootko Jetsu ite sairastanu vesirokon?... muistelin, ettei oo hyväks sairastaa raskaana.

Jos en väärin muista, niin parvorokko on vaaraksi sikiölle, ei muut rokot.

Takaisin