Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tietääkö täällä kukaan onko hieronnasta jotain haittaa? Huomenna olis hieronta aika ja nyt vasta tajusin että onko se jotenkin haitallista. Vatsallani pystyn vielä olemaan ainakin sängyssä mutta mitenkä se kova hieronta pöytä mahtaa vaikuttaa asiaan? Niskoja ja hartioita olisi tarkoitus hieroa mutta myös ala selästä oli puhetta ja täältä netin syövereistä kaivelin sen verran tietoa että ala selkää ei vissiin saisi hieroa. Lähinnä mietityttää tuo vatsallaan olo että onko se turvallista ja että pitääkö se ala selän hieronta jättää välistä. Nyt siis viikkoja 13+5 (ei 13+6 niinkuin äskeisessä viestissä vahingossa laitoin :D)
En mä tiedä :D ainakaan yksivuotiaille ja imettäessä sitä ei suositella. Minä kun tunnun popsivan vähän mitä mieli tekee ja jälkeenpäin jostain luen ettei saisi syödä. Ajattelin tällä kerralla ensin varmistaa :D
hyvä et on muitakiView attachment 36066
Tänään vihdoin ja viimein koitti meijän kauan odotettu uä-aika! :)
Tässä meidän ike! <3 viikkoja on 12+6 mutta vastasi viikkoja 13+2 LA ei silti muutettu. Niskaturvotusta oli vain 1milli ja sanoi vielä et on aivan täydellinen pikkuinen<3
Kyllä piti kyyneleitä pyyhkiä kun näki sydämen tykyttävän!! Näkyi kädet ja sormet ja jalat ja selkäranka <3 oon aivan haltioissani!!! :)
Ikäviäkin uutisia... Mun isä kuoli eilen, nyt ei oo enää kumpaakaa vanhempaa mulla
Onneks olen läheinen miehen äidin kanssa ja onneksi on monta hyvää
Osanottoni isäsi poismenosta ja hienoa että on läheisiä ihmisiä ympärillä joiden kanssa surun voi jakaa![]()
)
Mulla huomenna ultra!!! Täällä oli vissii 2 muuta joilla oli? Mua ainakin jännittää, saakohan nukuttua?? :D
Okei, eli vissiin aika yleisiä nuo pumpun "häiriöt" näin raskausaikana.. pitänee kuitenkin mainita ens viikolla neuvolassa. Ja toisekseen vaivaako muita alavatsa kivut? Mulla siis aivan alamahassa ja munasarjoissa tuntuu välillä tosi kovaa vihlovaa kipua ja lisäksi esim aivastaessa repäisevää kipua. Johtuukohan kohdun kasvusta? Oon tosi epäluuloinen ja varpaillani kaikkien kipujen ja tuntemusten kans ku eka raskaus ja en yhtään tiijä mikä on "normaalia" ja mikä ei..konkarit auttakee! :D
Pikkumyy 14+4
nyt aamulla ei ollu enää kipeenä että näyttää lepo auttavan.
apua!!! Mitrn tuon syömisen sais kuriin. Sitähän kerää tätä menoa vähintään 25 kg extraa
ja olen tosi huono laihduttamaan