Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itse olen kokenut 3 peräkkäistä keskenmenoa, joista yhden kohdalla on jouduttu tekemään lääkkeellinen tyhjennys, muut tulivat spontaanisti pois. Ota särkylääkettä ennen Cytoja. Itse pelkäsin kipuja tosi paljon, mutta kipuja oli oikeastaan todella vähän. Henkinen puoli onkin sitten asia erikseen. Itse vahvasti uskon niin, että luonto korjaa pois nämä yksilöt, joilla ei tulevaisuutta ole. Hyvä, että se tapahtuu alkuraskaudessa eikä vasta myöhäisillä viikoilla, vaikka kyllä sitä vauvaa alkaa odottamaan jo heti siitä positiivisesta testistä lähtien.Mua taas haluttaa enemmän aina raskaana ollessa. Kolmekin kertaa päivässä ois hyvä :-) Sitten kun en ole raskaana voisin asua nunnaluostarissa, ei minkään näköisiä haluja. Oiskohan myynnissä jotain raskaushormoonia mitä voisi käyttää kun ei ole raskaana, kuitenkin ilman pahoinvointia ;-)Miten muitten halut? Mua käy ihan sääliksi miestä mut ku ei vaa tee mieli...jotain hyviä ideoita? Jotain syötävää tai jotain joka vois auttaa? :D
Mullakin on ihan valtava vatsa. Tosin mulla ei oo minkäännäköisiä vatsalihaksia niin heti kaikki pullahtaa näkyviin. Joudun syömään koko ajan pitääkseni huonon olon loitolla niin varmaan suurimmaksi osaksi läskiä. Mäkään en oo pomolle kertonut ja varmaan näkyy jo ulospäin. Viikkoja kuitenkin vasta 12+4.No haluista en viitsi edes mainita! Mitkä halut !
Mites teillä muilla on vatsan kasvun kanssa? Oon ihmetellyt ihan hirveesti, kun aikaisemmissa raskauksissa oon todellakin saanut odotella sitä kunnon vatsaa lähemmäs 20vk, mutta nyt olen niin selkeästi sen näköinen, että joku ylimääräinen on kyydissä . Omaa vararavintoa on vatsan(kin) seudulla, mutta nyt ilmeisesti kohdun pienikin kasvu on saanut omat lihat liikkeelle ja kumpu alkaa jo tissien alta .
Näytän todellakin siltä, että olisin jo noin puolessavälissä raskautta... enkä vielä haluaisi, että kaikki tietää. Kauhistelevat sitten kuitenkin, että kuinka voit olla jo NOIN suuri ...
Rv 12+6