Sadetuuli
Kommentoinnin ninja
Noista oireiden häviämisistä sen verran että mulla väheni oireet ja kun menin uudelleen ultraan nii toisen kehitys oli loppunut n 2 vk sitten. Sama oli syksyn km:ssä eli oireet ei voimistuneet raskauden edetessä (niitä oli kuitenki sillo omasta mielestä et en osannu olettaa et ei oo kehitystä ) mut sit n reilun kahden vk päästä alko vuoto ja spontaani km.
Toisaalta näillä raskausviikoilla on jo normaalia että oireet alkaa hellittää että mistäpä näitä tietää. Ja toisaalta oireet kai menee ja tulee ja vähenee ja lisääntyy et ei kai niitä niin voi seurata (gynekin oli tuota mieltä). En halua liikaa ressata... tapahtuu jos tapahtuu ja käy ultrassa jos tuntuu että nuppi leviää (näin siis itse aattelen ☺)
Toisaalta näillä raskausviikoilla on jo normaalia että oireet alkaa hellittää että mistäpä näitä tietää. Ja toisaalta oireet kai menee ja tulee ja vähenee ja lisääntyy et ei kai niitä niin voi seurata (gynekin oli tuota mieltä). En halua liikaa ressata... tapahtuu jos tapahtuu ja käy ultrassa jos tuntuu että nuppi leviää (näin siis itse aattelen ☺)

No nyt sit päätin et tiistaina alotan kuvaamisen kun tiistaisin vaihtuu viikko..
Löllyvää löytyy muutenkin, mutta mies on ainakin huomannut selkeää turvotusta ja sanoo vähän väliä, että näyttää ihan siltä kun olisin raskaana, niinkun olenkin!