Raskaaksi 2016

Mulla on just toi toisena sovelluksena ja on kyllä niistä kahdesta paremman ja loogisemman oloinen.

Mikä se toinen sitten on?
Ladytimer-niminen. En osaa nyt puhelimella linkata sitä mutta google playsta sen löysim. Aika outoja lukuja antaa, mm että jos oon nyt viime vkolla raskautunu niin LA olis ens vuoden puolella... Taidan poistaa koko sovelluksen.

Juu tuntuu antavan päivät vähän niinku sinnepäin :p Tyydyn siihen toiseen. Toi Ladytimer vaan oli eka minkä olin ladannu ni tyhmänä tuijotin vaan sitä kunnes se ilmoitti sen LA:n niin oudoks ni sitte vasta tajusin että se luultavasti laskee mun muutki päivät väärin :grin Onneks löyty vaihtoehto.

Lipstikka, nyt jänskään täällä sun puolesta että mitä tämän aamun testi mahtaakaan sanoa. Peukut pystyssä! :signs003

Katjusha, totta, eihän ne vois niitä myydä noin kohdennetusti, jos haitaksi ois. Mulla on just toi multivita käytössä itsellä. Ja tosiaan ainaki minisun mamassa on myös sitä rautaa. Mulla on tainnut liikkua hemoglobiinit aina ilman rautalisää siinä 130-150 välillä.

Mashnu, mulla käytössä womanlog niminen sovellus. Ihan selkeän oloinen, minun kohdalla ongelmaksi ton ovispäivän kans on muotoutunut se, että se laskee kaikista merkityistä kierroista sen kierron pituuden ja oviksen, ja mulla on tän vuoden puolella lyhentynyt kierto aiemmista muutamalla päivällä.. se koittaa nyt tarjota siis ovista pidemmälle kuin se luultavasti onkaan. Tässä kuussakaan tosin en saanut sitä edes tikuilla kiinni, liekö jäi ovuloimatta... :confused:

Ladytimer on minusta ihan kelpo, se olettaa luteaalivaiheeksi 14, ellet itse testaa ja raportoi ovulaatiota.

Saman 14 päivää antaa oletusarvoksi toinenki sovellus. Mutta Ladytimer väittää että kun mun kierron pituus on 28 päivää ja jos hedelmöittyminen on tapahtunu 27.3.(sovelluksen laskema hedelmällisin päivä) niin LA olis 1.1.2017 mikä ei mitenkään voi pitää paikkaansa vaan heittää 2 viikolla(!) Ni en nyt oikein luota noihin sen muihinkaan laskuihin.

Mashnu, Korjasin oman raskauden alun kuukautisista ja nyt Ladytimer näyttää suunnilleen saman LA-päivän kun lääkäri laski. Inforuutu ilmoitti ensin että laskee 38 viikkoa ovulaatiosta. Aika lähelle tämä nyt osuu.
Mulla tuo on pysynyt todella hyvin kärryillä epäsäännöllisistä kierrosta huolimatta.

Muokattu viimeksi:
Mulla oli ekana toi naisten kuukautiskalenteri, sitte vaihdoin womanlogii ja nyt palasin taas toho vanhaan :D

Mitäs Lipstikan aamuinen testi näyttää?? :)

Täällä alkoi tänään kp1 ja pitkästä aikaa menkkakipujen kera. Täytyykin tilata lisää ovistestejä :) olen Sofin testejä aiemmin käyttänyt ja myös Clearbluen digitaalista mutta se digitaalinen käy niin kalliiksi pidemmän päälle... Onko ehdotuksia hyvistä testeistä?

Mites nää kpt menee... Mulla oli kolme päivää ihan minimaalista tiputtelua ja nyt aukes hanat kunnolla, eli laskenko tän päivän vai lauantain ekaks päiväks? Nyt siis alkoi eka kierto imetyksen lopetuksen jälkeen.

WandaO, olen ymmärtänyt että kp 1 on se päivä jolloin alkaa kunnollinen vuoto ( ennen klo 18). Mulla ollut pientä ruskeaa tiputtelua jo viime torstaista asti, mutta tänään vasta alkoi selkeämpi kirkas verinen vuoto. Ja edellisen kierron mukaan oli kp 28 joka nyt vaihtui sitten 1.

Pahoittelut tai onnittelut menkoista, ensi kiertoon hyvällä onnella!!
Mä oon käyttänyt Raskauskeijun One-Stepejä ja mulla toiminut oikein hyvin (jos vaan itellä ei oo asiat "sekaisin"). On todella edullisia ovistestejä. Jotkut ei tykkää One-Stepin testeistä millään muotoa, mutta omalla kohdalla myös raskaustestit näyttäneet ihan oikein negaa tai plussaa.

Takaisin