Raskaaksi 2016

Mäkin kävin kattomassa ja 22.11 näyttäis olevan LA JOS kaikki menee hyvin.
Mutta niin, nyt ehdin kirjottamaan enemmän. Mulla ei tosiaan ole ollut mitään muuta normaalista poikkeavaa, kun oliko nyt maanantaina kun heräsin aamuyöstä semmoiseem repäisykipuun ja nyt iltasin on närästänyt! Mua ei ole närästänyt esikoisen syntymän jälkeen eli lähes 2 vuoteen.
Lisäksi tässä kierrossa kävin pitkästä aikaa vyöhyketerapiassa. Hoitaja sanoi että koko kroppa on mennyt stressistä ihan sekaisin. Sen käynnin jälkeen mieli on ollut tosi positiivinen eikä esim. sotkuinen koti ole aiheuttanut ahdistusta mitä se on viime kuukausina tehnyt.

Nyt tietysti vielä iloisempi olo :)

Voi olla että ovis on tässä kuussa niin olematon että on vähä oireinen tms. Mutta varmuuseksi touhuillaan jos se onni potkaisis.

Katjusha hirmuisesti onnea vahvasta plussasta!<3 Olet ansainnut sen todella!

Ois varmaan pitänyt tikuttaa ovis. Nyt ei oo tietoa oliko koko ovista ollenkaan kun oli tosi vähäiset oireet. Kierto ollut normaalisti 28pv mut nyt viimeks 24pv ja pari kiertoa sitten 26pv. Nyt siis kp23.
Tänään alkoi kauhee ketutus joka kyllä viitais menkkojen alkuun...tosin voi olla väsymystä/stressiäkin kun olen vähän flunssassa ja murehdin jo valmiiks arjen pyöritystä kun mies on ensviikon reissussa. Sit vasn ärsytti kun oltii suunniteltu tälle päivälle kauppareissua sun muuta ja sit mues alko pesee autoo ja kaikki siirty, joten esikoisen päikkärit jäi väliin, ruoan laitto myöhästyi jne...että ihan oli syytäkin ketuttaa! :)

Onnea plussista <3

Täällä taka-alalta tykkäilen ja yritän seurata :P

Nyytikki, vähän saa ketuttaa välillä syystä ja ihan välillä ilman syytäkin ;)

On. Täällä alkaa selvästi ovis lähestymään kun haluja alkaa tulla enemmän. Mies ei laita vastaan kyllä yhtään :D

Dimsku paljon onnea matkaan, toivottavasti menee kaikki hyvin! :) Katjusja, olen niin onnellinen sun puolesta, olet ansainnut tämän suuren onnen! Paljon olen seuraillut sun kirjoituksia ja ihana että viimein onni on ollut sulle myöten♡ Itseä jostain syystä kovin pelottaa jo ennen yrittämistä jos en olekkaan hedelmällinen... Niin ihana katsella kun plussakuvia tulee ja tsemppiä yrityksiin :)

Unelmatulevan, kiitos. Sehän se onkin kun ei voi tietää, miten asia menee, ennen kuin kokeilee. Mieheni on pelännyt lapsesta asti hedelmättömyyttä, kun sukulaiset loihti että ei siitä varmaan mitään tuu, kun on sairastanut sikotaudin. Itselleni ei tullut mieleenkään, että olisin steriili eikä minusta alunperin löytynyt mitään vikaakaan. No mieheni sperma sisältää siittiöitä miljardin. Itse olen jotenkin aina tiennyt lapseni olevan "erityinen", eli yllätysvauvaahan tässä nyt odotetaan: ei voida yhtään tietää millainen sieltä tulee :D Lahjamunasolun luovuttajasta emme tiedä muuta kuin iän. Toiveita on joskus esitetty, mutta nyt viimeisellä kerralla tarvittiin vain vahvoja alkiota, muusta ei väliä.
Toivotaan että sieltä ovikset kuitenkin napsahtaa, ja kellä on loppukierto menossa niin että plussalle sitten :)
Katjusha rv 4+3

Katjusha, noita teidän kaltaisia tarinoita kun lukee, niin pistää kyllä vahvasti mietityttämään että uskaltaisiko sitä itsekkin joskus lahjoittaa! :)
Unelmatulevan, pystyn samaistumaan tunteeseesi. Mulla ne pelot on ollut ihan teinistä asti kun aloin ensimmäisen kerran vauvakuumeilemaan. Lohduttavaa on että Suomessa nämä kaikki tutkimukset ja hoidot on tosi hyviä...Luo jonkinlaista turvaa :)

Katjusha, aivan mahtavat leffaviivat!!!! Onko mahdollisuus kaksosiin?

Mrsbee, täällä myös luget käytössä. Ohjeistuksena on käyttää lopettaa käyttö jos tulee nega ja jos plussaan lugeja laitan raskauden tukemiseksi.

Muurahainen kp 4/29, yk 26, tutkimuksia odotellessa luomu kierto

Muurahainen mikä lie supertesti one-step oli mulla perjantai-iltana, tänä aamuna tulos oli taas ihan tavallinen, toki vähän vahvempi ku torstaina ;) niinhän ne sanoo, että ei saa jatkaa testaamista eikä varsinkaan pidä alkaa vertailla tuloksia :)
Kaksoset jos tulee, niin identtiset. Omat munasarjat oli unessa ja yksi alkio siirrettiin ... Huomenna tuo selviää, saan tulokset kuulla noin 26 tunnin kuluttua!

Kp24/24-28 eli eka etappi saavutettu ja jäädään odottamaan kp28:a ennen mitään muita toimenpiteitä. Tää on lähdössä lomareissulle just kp28, joten jännittää jo valmiiksi täytyykö pakkailla tampaxit ja siteet mukaan. Aattelin siis testata kp28 aamulla jos ei menkkoja kuulu niin tietää sitten voiko lentokentällä siemaista lasin kuoharia. Kummassakin tapauksessa taidan siemaista :)

Mitä IHANAA täällä on tapahtunu??! ONNEA Katjusha!! Käsittämätöntä miten onnellinen sitä voi olla käytännössä tuntemattoman puolesta! <3 Kaikki vauvaliimat ja tsempit teille!!

On. Kp14/28-33, yk8. Onko kellään kokemusta että royal geleet olisi aikaistanu ovista? Mulla yleensä kp18-19 vasta ollu ovis mutta nyt on vuorokauden oksettanu (mulla ovisoire) ja lämmöt ollu koholla. Mietin että onkohan tämä vatsatautia vai ovista :D plussaa en oo saanu napattua, mutta en kyllä kaikissa kierroissa ennenkään, kun kerran päivässä vaan tikutan..

Katjusha, pidäthän meidät huomenna ajan tasalla sitten, eiks jeh? :)

Lipstikka ja Kirppu hommiin siitä ;)

Täällä siirrytty kierron seesteiseen vaiheeseen, joka nyt ainakin muutaman päivän kestään. Ei voi kuvitella oireita, koska mitkään oireet eivät vielä olisi mahdollisia eikä oikein voi mitään ihmeellistä tehdäkään raskautumisen eteen. Parasta keskittyä ajattelemaan siis jotain aivan muuta..esimerkiksi muiden testailuja :grin Olikos kukaan testaamassa lähipäivinä? Katjushan plussatsunamiin olisi hyvä hetki lähteä kyytiin!

Syksyinen kp16/24-27, dpo 1, yk 6

Katjusha, pidäthän meidät huomenna ajan tasalla sitten, eiks jeh? :)

Lipstikka ja Kirppu hommiin siitä ;)

Täällä siirrytty kierron seesteiseen vaiheeseen, joka nyt ainakin muutaman päivän kestään. Ei voi kuvitella oireita, koska mitkään oireet eivät vielä olisi mahdollisia eikä oikein voi mitään ihmeellistä tehdäkään raskautumisen eteen. Parasta keskittyä ajattelemaan siis jotain aivan muuta..esimerkiksi muiden testailuja :grin Olikos kukaan testaamassa lähipäivinä? Katjushan plussatsunamiin olisi hyvä hetki lähteä kyytiin!

Syksyinen kp16/24-27, dpo 1, yk 6

Mikä dpo meinasit testata ekan kerran? :)

Iinaliisa, todella paljon jos olet kartoittanut päivät ennen ja jälkeen oviksen
ImageUploadedByVau Foorumi1457926606.044424.jpg

Tää on täällä aika ajoin pyörinyt :)

Takaisin