Masupoks!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RiiaBa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
8f0c841141af5b4bd1ea4b523fda807e

Tässä aamumasu ja nyt viikot 17+6. Alkaa vähän hirvittää millanen tästä oikein tulee.

Autolla ajaminen on ollut jotenkin nihkeää lähipäivinä. Mulla on pitkät jalat ja lyhyet kädet, eli jaloilla on muutenkin ahdasta koska en voi ottaa penkkiä taaksepäin kun muuten en yletä rattiin :hilarious: Mitenkäs sitten kun maha on niin iso, ettei se mahdu penkin ja ratin väliin? :eek: Joudunko kulkemaan bussilla kun en yletä rattiin? :excited001 kuvassa siis tänään 19+3.

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    120.6 KB · Katsottu: 54
Sportmom, miten oot malttanut pitää piilossa? :D Mä valitten aina kouluun mahdollisimman tiukat vaatteet, että varmasti näkyy <3
Hyvin. :D Just sanoin mun kaverille, että en jotenkin haluis kertoa niille ollenkaan. :D Johtuu varmaan siitä, kun 95% mun työkavereista on miehiä. Niille muutamalle naistyökamulle on kyllä tehnyt mieli sanoa, mutta en oo viittinyt sanoa vielä niillekään. Jännitän niin paljon huomista rakenneultraa, että en oo ennen sitä uskaltanut sanoa mitään. Ehkä mä ens viikolla sit kerron ainakin muutamalle. :D Jos siis kaikki on hyvin huomenna!

SportMom ei tuota kyllä kauan enää piilotella Minä ajattelin lopetetaan mahan piilottelun pian, vielä ei kukaan ole uskaltanut kommentoida, mutta eipä noista miehistä tiedä tajuaako ne.

Takaisin