Masupoks!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RiiaBa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvin. :D Just sanoin mun kaverille, että en jotenkin haluis kertoa niille ollenkaan. :D Johtuu varmaan siitä, kun 95% mun työkavereista on miehiä. Niille muutamalle naistyökamulle on kyllä tehnyt mieli sanoa, mutta en oo viittinyt sanoa vielä niillekään. Jännitän niin paljon huomista rakenneultraa, että en oo ennen sitä uskaltanut sanoa mitään. Ehkä mä ens viikolla sit kerron ainakin muutamalle. :D Jos siis kaikki on hyvin huomenna!

Mä piilottelin edellisestä raskaudesta mahaa rv22 kun halusin olla varma, että ei tule taas myöhäistä keskenmenoa. Eikä kukaan työkaveri huomannut mitään. Yksi kollega sanoi jopa rv 20 paikkeilla, että ootpas hoikistunut. Siinä sitten myhäilin, että joo kai. Masu oli kyllä pieni ja vaatteilla sai hämättyä.

Tässä raskaudessa ei kyllä peittelyt auta, semmoinen luksusyksiö on vauvalla ;)

Mä piilottelin edellisestä raskaudesta mahaa rv22 kun halusin olla varma, että ei tule taas myöhäistä keskenmenoa. Eikä kukaan työkaveri huomannut mitään. Yksi kollega sanoi jopa rv 20 paikkeilla, että ootpas hoikistunut. Siinä sitten myhäilin, että joo kai. Masu oli kyllä pieni ja vaatteilla sai hämättyä.

Tässä raskaudessa ei kyllä peittelyt auta, semmoinen luksusyksiö on vauvalla ;)
No joo, niin se vaan minäkin piilottelen edelleen ja huomenna tulee 22 viikkoa täyteen. :D Ei oo tullut sopivaa tilaisuutta sanoa ja musta jotenkin tyhmää vaan yhtäkkiä sanoa, että oon muuten raskaana. Odottelen sopivaa tilaisuutta tai sitä, että joku huomaa ite. :D Ei tässä silleen kiire oo, mut tietty olis kivempi valita jo jotain muitakin kuin noita löysempiä paitoja. Ja aika hyvin kyllä, jos vielä viikolla 20 kehutaan hoikistuneen. :D

Mulla on nyt 20+3 ja mulle sanottiin maanantaina et oon eestäpäin katottuna hoikistunu. Ja tän sano työkaveri joka tietää raskaudesta. Oon aina ollu ylipainonen ja nyt raskauden myötä tuntuu et mun lihat vaa muuttaa paikkaa. Ja on siis kilojaki muutama tippunu "alkupunnituksesta".. :D

Mulla on tänään ensimmäistä kertaa päällä paita joka paljastaa vatsan koon. Jos katsoo tarkasti niin voi jotain hoksaa. Minä en aio sanoa, saavat itse arvailla. Suurin osa miehiä, niin voi olla ettei kaikki hoksaa. Osalle naispuolisia työkavereita olen kertonut.

Multa miespuoliset työkaverit eri osastolta on jo kyselly, että haenko vielä kesäksi töihin, kun taas naispuoliset kaikki tietää jo, että enpä taida. :D

Tää maha näyttää pienemmältä kuin viime viikolla. :D
90e8de8a1a217b4745d28036385e606f

Kuva siis eiliseltä ja sillon 22+0. :)

Nyt rv20 . Alkuun ei näkyny yhtään mut viikolla 18 pullahti masu kunnolla näkyvii☺

Liitteet

• IMG_20160306_192436-1.jpg
    IMG_20160306_192436-1.jpg
    178.4 KB · Katsottu: 111
Rv 20+1 ilta turvotukset. Kaveri aina päivittelee että aina mä jonku tekosyyn sanon ku kehuu miten masu kasvanut. Viimeks oli ettei vatsa oo toiminu vähään aikaan. :D

Liitteet

• 1457805792165.jpg
    1457805792165.jpg
    29.9 KB · Katsottu: 121
En saa lisättyä kuvia, kun tämä sivu sanoo että kuva on liian iso :O saakohan Samsungilla jotenkin pienennettyä kuvia...

Mie ainaki rajaan kuvaa iha vaan kuvankäsittelyllä ni pienenee. Aina en ees muista rajata ja siks saattaa koneella osa näyttää isoilta. En tiiä ku ite käytän puhelimella pääasiassa.

Takaisin