ultra

Nibs täytyy huomenna käydä katselemassa pääsisikö jotakin salareittiä pitkin vaihtamaan rakennusta :D on tää salailu kyllä aika hommaa!

Mulla ultra vast 8.2!! Ei jaksais odottaa! Ja tosiaan se on vast eka ultra, johon meen. Eikä sydänääniäkään kuunnella ennen sitä... Byyyh...

Tänään oli eka neuvola, ja ultra vasta 29.1., joka on siis ensimmäinen ultra (np-ultra). Tosi moni näyttää käyneen varhasessa vaiheessa ultrassa, itelläkin on käyny mielessä mennä yksityiselle, mutta ei ole tullut mentyä kun on sen verran kallista yksityisellä. Välillä on semmonen epäilyttävä olo että onko siellä mahassa mitään, vaikka testi oli positiivinen ja kaikki raskausoireet, mutta kun ei ole vielä nähnyt eikä kuullut sieltä mahasta "mitään".. Kai sitä pitää vaan jaksaa sinne kuun loppuun odotella.

Onko muilla ollut alavatsan kipuja / nippailuja alkuraskauden ultran jälkeen? Siis samana päivänä. o_O
Mulla oli muistaakseni jotain oiretta ja vuoteli vähän verta. Mutta moisia saattaa tullakin sen jälkeen. Eli ei syytä huoleen :)

Joo-o, täysin normaalia nipistelyt, jomotukset ja repäisyt alavatsassa! Ehkä sikiö heräsi ultran jälkeen toden teolla, kun vähän tökittiin ja tuupittiin. Nyt tyyppi on niin riemuissaan, että vetää rundia ympäri kohtua ja tästä syystä alkoi nipistellä:wink!?

Mäkin odotan sitä, (jo) toista alkuraskauden ultraa...perjantaina on, ja jännittää.
Johan just viikko sitten olin ihan paniikissa, ja taas sama juttu!
Pikkusen koosta ei vieläkään mitään koko-ikä-tietoja. Vain tää kumma laskurikiekko millä la laskettu, jippii :D

Ääk, pari tuntia vielä nt-ultraan! Jännittää ihan kauheesti. Olisinpa ees saanu sydänäänet kuuluviin dopplerilla, mut en oo. Istukan ääni kuuluu voimakkaasti.

On niin ikäväkin pientä, kun en oo sitä kolmeen viikkoon nähnyt.

Elävä sikiö joka vastaa viikkoja 6+5, mennään kuitenkin sillä että tänään on rv 7+0
d2fa47e56ce6112e444dab97ce76111a

Oi kun hienoa merivesiväri :) siulla onkin jo vähän isompi kaveri kyydissä :)

Takaisin