Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No vittu ei nyt kyllä yhtään mene putkeen tää synnytys.. Edelleen kaks senttiä auki vaikka kalvot puhkastiin jo 10.30 aamulla. Tää ei oo enää todellista. Jos ei ala tästä etenemään niin sektio on edessä.

Voi kurjuus Wildis :/ toivottavasti alkais tapahtua avautumista. Paljon tsemppiä jokatapauksessa sinne Tikkamäelle!

Kuulostaa ikävän tutulta. Itehän kans jouduin sektioon kun ei vaan edenny mihinkään! Toivottavasti kuitenkin yhtäkkiä tapahtuis edistystä. Muistan hyvin miten turhauttavaa se odotus oli kun sattu vaan mut mitään ei tapahtunu...

Pitäisikö jonkun jo synnyttäneen tehdä uusi ketju jossa voisi jatkaa keskustelua synnytyksen jälkeisestä ajasta,vauvoista ja näin niin ei hukkuisi viimeiset synnytykset vauva keskusteluihin ja toisin päin kun tämä ketju niin aktiivinen ja suurin osa jo synnyttänyt että viestejä tulee niin paljon jo eri aiheista niin olisi sitten helpompi itsekin lukea vauva-aikaan liittyvistä keskusteluista kun vauva on syntynyt :) ja tietty helpompi jännätä ja tsempata vielä muita jotka eivät ole vauvautuneet :D

Tsemppiä Wildis! Mulla puhkottiin esikoisesta kalvot 10 aikaan aamulla ja tyttö syntyi seuraavana aamuna viideltä. Toivoa siis on. :)

Hyvää Joulua kaikille!

Kesäkirppu, tuolla on keskusteluketjut imetykselle, babybluesille, kilojen karistamiselle. Sinne vaan mukaan :)

Itse kävin kanssa viime viikolla puntarilla ja sen mukaan olis lähtenyt raskauskilot ja vielä 100g päälle ;D

Ah,tänään on saanut syödä kinkkua! Tehnyt kuukauden jo mieli ja vihdoin sitä sai ;)
Huomista odotellen,kun pääsee porukoiden ruokapöytään,nam!

Ihana,kun sintti pääsi tänään pukin syliin. Katseli ihan ihmeissään <3

Rauhallista ja ihanaa joulua <3

Kesäkirppu, tuolla on keskusteluketjut imetykselle, babybluesille, kilojen karistamiselle. Sinne vaan mukaan :)

Lähinnä jatkoa ajatellen että kunhan kaikki on synnyttänyt niin olisi helppo alkaa uutta ketjua lukemaan ja jossa voi kirjoittaa aiheesta kun aiheesta kun tällä hetkellä kun itse ei vielä ole synnyttänyt niin ei oikein noihin vauva keskusteluihin voi liittyä :)

Wildis mulla puhkottiin kalvot 15.15 ja puol seiskaan asti ooteltiin et alkais supparit (omat), ku ei olleet kivuliaita ja tehneet haluttua tulosta ni oksitotiini laitettiin tippuu, eka 10, sit 20 ja lopuks 30 niitä lukemia... ja sen jälkeen oma kroppaki rupesi tuottaa suppareita ja 5cm aukesin heti ja siitä meni hetki n. 1/2h ja 7cm oltiin jo auki... pitkäveteisin oli vaan maata ja odottaa sitä et kroppa lähtis supistuksia tuottaa...

Hyvää joulua kaikille tasapuolisesti ja tsempit synnyttämässä olleille ja niille jotka sitä viel odottelee ☺

Täällä kans ihan älytön ruokahalu itellä ja pojalla, oma maito riittää ja varmaan osaks vois pumppaillakki, mut en oo viitsiny... eikä edes painoa ollu tippunu ku 2kg... et ei edes lapsen verran vaik synnytyksestä on nyt 6 vrk...

Täällä väsynyt mutta onnellinen mamma kirjottelee vähän kuulumisia.
Meillä imetys onnistuu todella hyvin mutta poika niin kova syömään että vähän tarvitaan lisämaitoa.
Sokeri seurannan takia poitsu herätellään kolmen tunnin välein syömään (itse kyllä osaa herätä just sen kolmen tunnin välein :D) ja lisäksi sokerit kaikki ollu kunnossa. Peukut pystyy että jos huomenna illalla päästäis kotiin ❤

Pääsin tuossa kolmen maissa tänne osastolle, oon kolme senttiä auki ja kipeät supistukset jatkuu säännöllisesti. Äsken kävin suihkussa ja vähän helpotti kyllä supistuskipuja. Aika väsynyt olo kyllä kun jo toinen yö ilman kunnollista unta mutta helpottaa että viimein tapahtuu jotain vaikkakin hitaasti. Toivottavasti Wild sielläkin!

Mieltsiä Wildis et pystyt päivittään noin tiheästi, itellä meni kaikki energia synnyttämiseen. Tsemppiä ja toivottavasti pieni on pian sylissä!

Jokohan Wildiksellä vauva sylissä <3 täällä 39+4 ja ei mitään uutta... Minkähän takia ees kuvittelin, että poika haluis tulla ennen laskettua?

Takaisin