Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vilijonkka, mulla oli eka viikko synnytyksen jälkeen. Ei maistunu mikään ja oli huono olo. Nyt kun on saanu nukuttua ja aikaa on kulunut niin ruokahalu on palannut :)

Onnea Äyriäinen! Hyvän kokoinen poika! Ihana kuulla että synnytys meni hyvin, vaikka olikin jo yli 4 kg. Oletko pitkä? Kuulemma pitkät naiset synnyttää helpommin isompia vauvoja.

Kiitos! :) En ole pitkä, mutta mulla on kuulemma hyvä lantio niin siksi varmaan meni noinkin hyvin. Vähän jännitti kyllä etukäteen, mutta ihan turhaan tuota asiaa stressasin.

AryA paljon onnea pikkuisesta<3

Wild en sun kivusta tykkäilly vaan että homman edistymisestä :) tsemppiä!

Tsempit myös wop!

Jospa Wildis sulla alkais nyt edetä!
Mulla tuli päikkäreiden aikaan muutamia tosi kipeitä supistuksia aamuisen ronkinnnan seurauksena, jotka tuntui persreiässä. Ja sit ei mitään. Kätilön mukaan kanava oli puhdas joten limatulppa on kuulemma tullu jo pois... Jääny bongaamatta eli ollu tosi juoksevaa. Oon vakuuttunut, että ne supparit oli sit siinä tältä erää ja maanantaina taas neuvolaan...

Vilijonkka, mulla oli eka viikko synnytyksen jälkeen. Ei maistunu mikään ja oli huono olo. Nyt kun on saanu nukuttua ja aikaa on kulunut niin ruokahalu on palannut :)
Mulla tulee perjantaina jo kaksi viikkoa. Pitää neuvolassa 28. päivä muistaa sanoa asiasta.

Joo aika lahjakkaasti alkaa tuntua perseessä nää supparit. Ja toi jatkuva paine on ihan kauheeta. Jännätään tuleeko meille jouluaattovauva <3
Sama täällä!En tajunnut että vois olla noin leikkaavaa kipua pepussa...Supistelujen tiheys vaihdellut viimeisen 2-3vrk:n ajan...huh tästä tulee aika pitkä matka...

Mulla kans kohtutulehdukseen lääkekuuri päällä, jonkun verran ehkä huono ruokahalu, mutta laitan kyllä väsymyksen piikkiin. Vanhempien lasten kanssa vaikeempi lepäillä päivisin, ja yöt voi mennä miten vaan, kun ei tiedä herättääkö tää vauveli syömään vai antaako nukkua..

Viljonkka mullakin ollut synnytyksen jälkeen ruokahaluttomuutta jo kolmisen viikkoa eikä oo ollut kohtutulehdusta. Pitää muistuttaa itseä syömään ja sillonkin menee vähän väkisin ruoka.

Mulla on kans ruokahalu kadonnu, synnytyksestä kohta pari viikkoa eikä kohtutulehdusta. Kauhee nälkä oli ennen ku maito nousi. Samoin jano oli silloin, nyt on janontunnekin kadonnu. :|

Takaisin