Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vitsit toi vadelmanlehtitee on hyvää nam!

Onnea kaikille vauvan saaneille. <3

Ihanaa kun pitkästä aikaa on hyvä päivä, vaikka ulkona sateleekin. Hyvä ruoka, ei niin paljon kipuja ja mahakin on tipahtanut polviin, en edes huomaa sitä. Onhan se iso ja roikkuva ja se gorilla-kuva oli kyllä hauska, ihan mun näköinen.

Ei ne nuo ukot aina ihan hiffaa juttuja. :)

Keskusteltiin tällä viikolla oman ukon kanssa tästä raskaudesta. Isäntä on oikein mielissään siitä, miten helpolla hän on päässy tän raskauden aikana. Mulla on ollu koko raskauden ajan mieli tosi seesteinen, paljon rauhallisempi ja tasaisempi, kun mitä normaalisti. :D Varoittelin kyllä jo etukäteen, että oota kunhan saadaan tää Nappula pihalle, sitten se saattaa hormonihirviö vielä nostaa päätään, kun kaikki hormonit menee ihan sekasi ja siihen päälle aloitetaan vielä kaiken uuden opettelu. :D

Itteensä jäi vaan vähän hirvittämään, että ei kai ukko tosissaan kuitenkaan ollu, kun sano, että kyllähän minä ehdin tehdä ruuat, pestä pyykit, lämmittää uunin ja siivota, kun oon kotona vauvan kanssa.. Vähän kuulosti, että vitsillä heitti, mutta heittikö sittenkään.. :o Siis totta kai teen sen mitä ehdin ja jaksan, mutta kyllä vauva menee etusijalle ja mielellään pitäisin huolta myös omasta jaksamisesta. Ukko aikaisemmin paljon ollu menossa niin viikolla kuin viikonloppuisinkin töiden lisäksi, niin oon sille kyllä sanonu, että sen pitää oppia luopumaan menoistaan ja olla enemmän kotona ja osallistua tän talouden pyörittämiseen ja vauvan hoitoon. Minä en tätä lasta ajatellu kuitenkaan yksin kasvattaa...

Ja onnea taas kaikille vauvansa ja syliin saaneille! :) Jospa kohta jo itsekin.. Rv 37+4

Onnea solavi :Heartred

Mukkikselle onnea uuteen kotiin!

Ihana pienokainen äipällä!

Nuppu mitäs se tee, tekeekö mitään oloja?

Omanapaa supistanut kokopäivän kivuttomasti ja yöllä oli toosi hankala olo ja hirveät ilmavaivat...

Onnea Solavi pikkuisesta! :)

Iha uskomatonta tahtia tulee kyllä näitä pieniä tänne :O Äipälläki on siellä nii sulonen pötkylä <3

Täällä on maattu koko päivä flunssasena sängyssä :( Pitää vaan toivoa et oltais kaikki terveenä ku pitää synnärille suunnata... Onneks ei nyt oo mitää oireiluja nyt ollu, jospa tuo vauva jaksais oottaa että äiti tervehtyy :)

Hei, äippäpaukkauksen mukana tuli noi liivinsuojat, nii miten päi niitä käytetään? :D tuleeko tuo sydänlappu puoli nänniä vasten vai toisin päin? :D

Oi miten suloinen pieni sulla on siellä Äippä x 4 :Heartred

Wildside, jospa nyt alkais tapahtumaan :)

Mä oon aika paljon miettinyt että minkä näkönen se oma vauva on, onko saman näkönen veljensä kanssa vai ihan oman näkönen. Tummat vai vaaleat hiukset, pyöreä vai hoikka. Kyllä näitä on vaan ihana pyöritellä päässä :love7

Takaisin