Mulla on ainakin jatkuvasti alilämpöä ja vilu, vaikka normaalisti olen ihan "normilämpönen" eikä mua palella juur koskaan...
Sit välillä iskee taas ihan mahdoton hiki, että se väli jää jotenkin...
Tervetuloa Tredien (toivottavasti mä nyt kirjotin ton oikeen, ku unohdin jo, ja tää ei nyt anna mun selata sitä nimeä tosta... )
Kiva kuulla marjasose,että pääset kotiin,vaikka varmaan hassu olo lähteä kotiin ilman massua taikka vauvaa... Mut ehdit ainakin katsomaan kotona kaiken valmiiksi ja nukkumaankin ehkä hiukan varastoon... :)
Noniin, loput mä sitten jo unohdinkin, mitä pitikään sitte kirjotella... en muista...
Mä luovutin tän vauvelin suhteen, koska hän ei nyt halua sitte syntyä, niin olkoon siellä sitten.. Mä suunnittelin jo koko tän viikon menot sitten, perjantaina on aika sinne polille jossa ehkä päätellään laitetaanko käynnistysaika vai ei, luultavasti sitten syy on joko maksa-arvoissa taikka vauvan voinnissa jos käynnistykseen päädytään... Vaikka sille lääkärille sanoinkin, ettei mun värkeistä meinannu mahtua se nelikilonen syntymään, niin sillä ei kait merkitystä sitten ollut ollenkaan... no jaa... toivottavasti vauvalla on silti kaikki hyvin...
Vauvan syntymäpäivällä ei oo kyllä mitään väliä.... Oikeastaan olis voinu marraskuussa syntyä, kun mulla on elokuinen, lokakuinen ja joulukuinen jo valmiina... mut mahtuu tuohon joulukuulle vielä :D Ja kun muut lapset on syntyneet 27.04, 31.10, 10.08, 22.12 niin oikeasti sillä ei oo väliä millanen päivämäärä se sitten olis... :D
Vatsa on sisäpuolelta täälläkin koko ajan "arka". Vauvan liikkeet saa välillä ihan irvistämään, en tiiä myllääkö se öisin siellä sitte niin paljon, kun noin muuten ei kyllä enää koko aikaa myllerrä... Närästys on paha koko ajan, ei helpota soodallakaan ku hetkeks kerrallaan... Nukkumaanmennessä meinaa aina mennä hermot, kun just oot saamassa unenpäästä kiinni, niin sitten se närästys alkaa... ja polttaa niin et on tosi tukala olla.... Ei siinä auta ku nousta ylös ja koittaa kiskoa lisää soodaa...
En oo huomannu mieheltä nyt kysyä, oonko kuorsannu, jossain vaiheessa sanoi,ettei saa nukuttua kun mä kuorsaan.... Todella noloa! Ja mun hyvät ja huonot unet menee ihan selkeesti miehen työvuorojen mukaan.. Jos miehellä on aamuvuoro, niinku nyt, niin mä nukun tosi huonosti, ihan liian vähän ja sekin pätkissä... Iltavuoroviikkosin nukahdan ku tukki ja nukun monta tuntii putkeen heräämättä..
Sokerit ei enää stressaa mua ollenkaan, vaikka näinä aamuvuoroviikkoina näemmä ovatkin korkeammalla ku viimeviikolla... ni alle rajan kaikki silti... siis paastoarvoista kun puhun... ihan päälaelleen menny tosta kuukaudenki takaperin arvoista... outoa. vaikka hyvähän se on.
Anteeks, nyt tuli ihan mahdottoman pitkä juttu....!!!