Huomenia, täällä huonosti "koomattu" yö takana. Taitaa tämä päivä mennä sohvalla vaan maaten ja yrittäen ees vähän saada unta, alkaa oleen niin yliväsymyksen puolella. Mitä jos tuliski lähtö, ja valmiiks jo ennen synnytystä niin lopussa, kyllä se uni tärkeetä vaan on.
Täällä kans "naksuu" tai "poksuu" maha, se on joku kalvo tuolla, joka rypistyy, ja sit se "napsahtaa" takas suoraks. Ilkeeltä kuulostaa, ja ekoja kertoja säikähtelin, että repeänkö sisältä päin, että mitä ihmettä, mutta harmitonta kuulemma neuvolan mukaan. Ja mulla on napsahellu masu jo nelisen viikkoa miltei joka päivä, vauva kun siellä aktiivisena tykkää vissii rutistella ja rypistellä :D
Iltasin täälläkin vauva lujaa "huutelee" kuinka muka olis jo tulossa, mutta eiiiiii, eipä neitiä vaa näy. Nyt alkanu tuntumaan että heittämällä mennään sinne laskettuun aikaan. Tosin oon aina iltasin nii stressi/hermoraunio että aina iltasin oon niin varma että TÄNÄ yönä se syntyy! Mutta eiiii.
Onko teidän muiden vauvelit kuinka aktiivisia liikkumaan? Tää on nyt pari kolme päivää liikkunu taukoomatta, eikä siis mitää pientä koko mahan myllertämistä, vaan iha ku se kuuntelis heviä ja moshais ja nyrkkeilis ja tekis X hyppyjä samaa aikaa, mun masu näyttää välillä siltä, ku siellä olis menossa joku kemikaalinen reaktio, ja että pian se räjähtää :O