Vaipat ja kestovaipat

Mie laskin et neljän kuukauden vaipoista saa sen isoimman duplo palkinnon... Taitaa ehkä jäähä keräämättä ku vaikee arvioida mahtuuko tuo nykynen koko enää neljän kuukauden päästä, ei viittis ostaa jemmaan vaippoja vaa sen takia et saa sen numerojunan.
 
Mä voisin ostaa isomman koon vaippapaketin, koska se tulee kumminkin käyttöön. Toisaalta meillä on juna ja vaunu jo olemassa, joten ihan hyvin voisin kerätä noita eläimiä kun mun mielestä ne on aika kivoja.
 
Noku meillä on niitä seuraavan koon vaippojakii jo monta pakettia eri merkkejä :grin Yritin tossa pari kuukautta sit ettii sopivan kokosta vaippaa kun liberon 5 alko olla pieni mutta 6 oli iso, siinä sit muutaman paketin ostin isompia vaippoja jotka ei mikää ollu vielä hyvä. Vaippoja on siis jo seuraavaa kokoo joku paketti jemmassa ni en viittis liberoo ostaa kans jemmaan duplojen takia :grin
 
Nii ja KoBe niissä liberon paketeissa on sisälle painettu ne koodit mitä kirjataan siellä nettisivuilla. Jos et vielä ollu ottanu siitä selvää :) netissä on tarkemmat ohjeet mistä löytyy. Kannattaa muuten olla tarkkana et avaa sen paketin siitä kohtaa missä lukee avaa tästä, miun mies nimittäin repi kerran yhen koodin rikki kun avas paketin väärästä kohtaa...
 
Mä olen tainnut availla mistä olen kiinni saanut (poika toisella käsivarrella).

No, josko kohta ne olis hyväksynyt mun kirjautumisenkin. Tai viimeistään huomenna.
 
Voi räkä. Mulla puuttuu yks lego koodi liberolta että saatais toi setti mihin oon keränny noita. Jos jollain yks koodi ylimääräisenä niin saa laittaa viestiä :)
 
Multa puuttui 2 koodia, jotta sain edes sen johon vaadittiin 8 koodia.. Ostin sitten megapaketin, kun luki että saa tuplapisteet.. Kirjoitin koodin sivuilla ja sain vain 1 pisteen ja koko kampanjaan kyllästyneenä (kun ensin ei vaippoja tullut edes kauppoihin ja nyt ei enää 5 koon housuvaipoissa ole koodipaketteja taas saatavilla jne) laitoin samantien palautetta liberolle ja siitä saattoi huokua tympääntyneisyys.. :rolleyes: Sieltä vastattiin, että toinen piste monesti kirjautuu myöhemmin ja niin kävikin.. "hups" :grin Olisi voinut palautteen kanssa odottaa hetken.. Omalta osalta tuo kampanja on sentään ohi ja dublopaketti matkalla.. :rolleyes:
 
No, mut on aika outoo tommonen, et toinen piste kirjautuu myöhemmin.
Mä en ees alkanu kerää koko duploi, ku eka jaoin koodit kaverille, ku luulin et kampanja loppuu vuoden loppuun. Nyt ois ihan hyvin ehtiny sen 8 koodii saada kasaa, jos ois pitäny kaikki ite.
 
Miulla ois ollu yks ylimääränen kampanjakoodi mut se on jo rekisteröity... Ne valmiiks rekisteröidyt muuttuu tavallisiks pisteiks kampanja ajan jälkeen, eli 1 kampanjapisteestä tulee 100 tavallista pistettä. Ostin sit ison kasan vaippoja kerralla joulukuussa ja sain pojalle numerojunan :) En enää viittiny lisää kampanjapaketteja hankkii kun se on nii pieni se 6 koodin duplo lahja. Ja oishan noita koodeja sit kuitenkii kerenny lisää kerätä kun jatkovat kampanjaa :mad:

Miekii muuten joskus viimevuonna hätäsenä laitoin palautetta liberolle miks en saanu tuplakoodeja vaikka piti saaha ni saman vastauksen sain ja niinhän se vähän viiveellä tuplaantu pistemäärä.
 
Minä kans tilasin numerojunan ja saatiinki se jo. Ostin viimeisenä muutaman paketin vaippoja, jotta ehdin saada haluamani paketin. Joskus käynyt legojen kanssa niin, että oon jääny ilman, ku ovat loppuneet kesken kampanjan. Kannattaa myös vahdata tarkkana heti kampanjan loputtua normi pistekauppaa. Mulla sen verran pisteitä kasassa, että jos legoja jää ja laittavat ne loput sinne, saatan saada toisenki paketin. Joulun alla tilasin myös Liberolta yökkärin pojalle. Paita hieman iso vielä (92 cm), mutta housut hyvät ja oli kivan tuntuista kangasta. Mulla ei oo monestikaan kirjautunu megapakkauksista tuplapisteitä. Usein tulee se kaks pistettä, kun seuraavan kerran syöttää sinne koodin, mutta jos niistä pitäs aina saada se 2 p. niin ei oo kyllä tyyliin joka toisesta megapakkauksesta tullu, ku yks. Oletinki sitte, että niistä saa 1,5 pistettä ja sen takia noin kirjautuu ensin 1 p ja sitten 2 pinnas. En oo muistanu sääntöjä, enkä jaksanu niitä tarkistaa. Kironnu vaan mielessä, että on surkea systeemi.
 
Megapakkauksista pitäs aina saaha tuplapisteet. Normaalipisteitä 200 tai kampanjapisteitä 2. Palautetta jos ei oo saanu tuplia.

Tarviipa kytätä pistekauppaa duplot mielessä. Miulla on joku 2000 pistettä ku ei oo mitää kivaa mitä vois tilata sieltä :grin
 
Ainaki viimeksi ne naamiaisasut laitettiin normi pistekauppaan, ku kampanja päätty :)
 
Tääh. Kävin aamulla liberon sivulla katsomassa onko legot tulleet yleiseen jakoon kun kampanja loppui. Ei näkynyt :D nyt äsken kirjauduin ja siellähän ne ja myös kampanja. Onko libero ilmoittanut että kampanja jatkuukin vielä?
 
Miulle tuli äsken sähköposti et jatkuu perjantaihin 5.2 asti kampanja ku eilen ollu jotai teknisiä ongelmia.
 
Myö ei pampersia oo koskaan käytetty kun se on vissii vaipoista kaikista eniten myrkkyjä sisältävä, sen huomaa jo voimakkaasta hajusta.
 
Takaisin
Top