Metsäläinen
Piirimestaruustason postaaja
Mun kaveri ihmetteli kun olin sunnuntai aamuna klo viis fb:ssa. Hällä itellä oli lähtö niin siks hereillä. Eipä tälle yökukkumiselle tosiaan minkään voi. Mä yleensä nukahan heleposti ja melko aikasinkin mutta herään sit vaihtelevasti 3-5h jlkn (sadatta krtaa kuselle) enkä sen kusireissun jlkn saakaan unta. Huomaan vaan vaihtelevani kylkee puolelta toiselle ja käet huonosti, korvat huonosti... Kunnes sitten tulee se klo viis eikä jaksa enää pyöriä sängyssä. Tsemppiä siis T_87 ja Ninnu85 ja me muut... Nyt viime yönä tosin siis NUKUIN viiteen...
Tää itkeminen ja käsittämätön tunneherkkyys on kans kyllä jotain mitä en olis aikasemmin voinu kuvitellakaa.!
Ai pitkä istuminen aiheuttaa liitoskipuja? En olis ehkä liitoskivuiks osannu laittaa mutta mulla kyllä eilrn loppumatkalla ku pysähyin vessan huoltsikalla tuntu etten pääse autosta ulos ku oli semmonen paine alamahassa..
Ja nyt hoksasin et mun poskessa kukoistava punanen aöue on ruusufinniä.ollu joskus ennenki jaolis hoitovoidetta Rozex nimistä mutta saakohan sitä raskaana käyttää? Tietääköhän wildiksen mies? :)
Tää itkeminen ja käsittämätön tunneherkkyys on kans kyllä jotain mitä en olis aikasemmin voinu kuvitellakaa.!
Ai pitkä istuminen aiheuttaa liitoskipuja? En olis ehkä liitoskivuiks osannu laittaa mutta mulla kyllä eilrn loppumatkalla ku pysähyin vessan huoltsikalla tuntu etten pääse autosta ulos ku oli semmonen paine alamahassa..
Ja nyt hoksasin et mun poskessa kukoistava punanen aöue on ruusufinniä.ollu joskus ennenki jaolis hoitovoidetta Rozex nimistä mutta saakohan sitä raskaana käyttää? Tietääköhän wildiksen mies? :)