La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kans tilasin sen H&M:n takin! Jos takki ei tunnu hyvältä, ni sit palautan sen tai laitan kiertoon :) mun mielestä se oli kuitenkin kohtuu hintainen :) kohta meillä kaikilla tammimammoilla on samanlaiset takit :D

JenJen, tämä on toinen yöni. Tosiaan tuntuu ettei millään pysyisi hereillä ja aamulla ei saa unta kun kuvottaa niin paljon.

Täytyy varmaan kysyä neuvolasta onko nää yövuorot hyvästä odottavalle äidille.

Just kun pääsin sanomasta et aika lieviä oireita ollut ni tänään niitä lieviä on sit pukannu senkin edestä. Monet itkut on tänään itketty, siivouksesta ja ruoan hajusta tullu kuvotuksia ja mahaa pistellyt lähes koko illan ja lisäks ihan kamala väsymys! Toi mahan nippailu vähän pelottaa kun jo rauhottu alkuviikoista ni miks nyt taas

Täällä mahan nippailu helpotti yöunilla lopulta. Verta ei onneksi ole näkynyt :) Pitäisi vaan vähän työtahtia rauhoittaa nyt, niin tämä kaveri ei kostaisi iltapuolesta näin.. Onneksi huomenna on ykkösvapaa, niin saa nukkua pitkään, kunhan vien esikoisen ensin hoitoon :)

Miten muilla vieläkö väsyttää? Täällä on tänään ensimmäinen aamu ku tuntuu että virtaa riittää :) siksipä ajattelinkin lähteä salille monen viikon jälkeen tekemään kevyen treenin, ihana kun on pitkästä aikaa hyvä ja pirteä mieli! Mukavaa päivää teille muillekkin! <3

• Tykkään
Reaktiot: mom
Onko kellään muulla elämä tällä hetkellä yhtä kaamea kuin minulla (toivottavasti ei!)? Nää mielialanheilahtelut (kauniisti sanottuna) on aivan kaameita. Mä olen ihan hirveä hormoonihirviö tällä hetkellä. Pienetkin vastoinkäymiset on kuin maailman loppuja, miehelle huudan ja raivoan ihan pikkuasioista. Itken ilman mitään syytä ja koko elämä tuntuu ihan paskalta. Kaikki menee mukamas päin helvettiä. Auttakaa! Mitä mä teen itseni kanssa?:arghh: Enhän mä voi käyttäytyä 31 vuotiaana kuin 3vuotias uhmaikäinen. No nyt mä sitten aloin taas itkee kun mietinkin koko asiaa...

Mä oon ihan loppu..:sad015

Täällä ainakin kamala väsy kokoajan, huomaa tuon massun jomotus iltaisin että väsymyksestä taitaa johtua :sad001

Ei ole hormoonihirviö iskeny vielä tänne, kauhulla odotan sen saapumista! :grin

En ole vielä sitä takkia kokeillut kun se on siellä postin hyllyllä vielä, viikonloppuna kaupoilla käyntiä niin jos samalla hakis se :)

Miten muilla vieläkö väsyttää? Täällä on tänään ensimmäinen aamu ku tuntuu että virtaa riittää :) siksipä ajattelinkin lähteä salille monen viikon jälkeen tekemään kevyen treenin, ihana kun on pitkästä aikaa hyvä ja pirteä mieli! Mukavaa päivää teille muillekkin! <3

Hyvä sinä!!! Sama juttu! Eilen meni nollat taulussa koko päivä mutta nyt tein jo lenkin koirien kanssa heti aamusta, sai ainakin juosta rauhassa kun oli tiet tyhjänä :D ja oli vieläkin parempi olo! Voimia ja energiaa muillekin :smiley-bounce013

Epäilen kuitenkin että päiväuniaika koittaa ennen puoltapäivää :D

Mullakin Siiseliini massukka rauhoittui yön aikana ja ei ole nyt särkenyt :) herätessä väsytti ja edelleen myös, hieman yököttää (yöllä myös nukkumaan mennessä tuli huono olo) ja tisseihin hieman särkee.

Mistä ihmeestä työ ootte löytäneet tuon H&M:n takin? Aiemmin katselin, että alessa oli muutama takki L tai XL kokoa, hetken päästä koko takkia ei löytynyt mistään, yksi päivä sen taas löysin ja eilen en enää mistään, mama vaatteissa oli vain kesätakki, ei talvitakkia :sad015

Mäki oon kattellu tota kyseistä takkia, mutta oon vielä jättäny sen ostamatta. Multa löytyy ennestää yksi aika löysän mallinen talvitakki ja toivon että se menis sitten talvella eikä tarttis erikseen ostaa mitään takkia. :)

Kävin kans hakemassa eilen salikortin ja tarkotus olis nyt tän aluraskauden aikana vahvistaa selkä ja vatsalihaksia ennen kun toi maha pääsee kasvamaan. Tarjoukseen kuulu kans 2 kertaa pt:n kanssa, ni nyt oottelen et saan niiltä ajan jotta päästää yhdessä kattomaan mitä voi tehdä aluksi ja mitä hieman myöhemmin mahan kanssa. :)

Tänään ensimmäinen saikku raskauden takia. NOLOTTAA JA AHDISTAA!!! Tuntuu että jään kotiin vaan lusmuaan, mutta vatsa ollut sekasin koko viikon ja yökkäilen tyhjää ja töissä on monet kerrat meinannu pyörtyä ja oksentaa niin se on raskasta kun kokoajan sellainen kestokrapulainen olo ja oon vielä rankassa seisoma ja asiakaspalvelutyössä. Tänään lepään kyllä kunnolla!! ps. Sanoin vaan että olen oksentanut aamusta asti, kun en vielä halua kertoa että olen raskaana. Tuleeko sairasloma todistukseen lukemaan jtn raskaudesta? :o

Yleensä mun mielestä lääkärit voi kirjoittaa jotain muuta myös, jos niin erikseen pyytää. Meillä voi töistä olla omailmoituksella 3pvää pois, joten siihenhän voi ite kirjottaa sit vaik vatsatauti.

Oooooh, hei kiitos paljon linkistä :happy: miten en itse muka tuota löytänyt, eikun tilaamaan! Itse olen noin S-M kokoinen joten menisiköhän tuo M vai kannattaako ostaa L?

Mulla hoitaja kirjoitti todistukseen pahoinvointisuus mutta lääkäri raskausoksentelu :wacky: Käytännössä mulle ihan sama, pomo tietää jo.

Mulla oli eilen eka virallinen neuvola, ja vähän jäi huoli painamaan kun seuraava neuvola vasta heinäkuun lopulla eikä vielä täs vaiheessa tietenkään kuunneltu mitään sydänääniä :nailbiting: rv 8+5.. Niin että kutsua äitiyspolille seulaultraan oottelen mutta mites ku ois kiva tietää onko pikkumuru matkassa vaiko ei?! kun välillä tuntuu ettei siellä ketään ole vaikka oireita onkin.. Inhottava tunne!:sad001

Ostin muuten itse valmiiksi kesän helteitä ajatellen H&M:stä sellaisen mustan haalariasun, on aivan ihana päällä, masu vain puuttuu, sen kohdalla hieman tyhjä pussukka. Mutta suosittelen! :happy: Ja itse olen aina ajatellut, etten haalariasuun pukeudu, mutta tämä teki nyt poikkeuksen :grin

Nannuska11, eikö sulla oo mitään lääkäriä ennen tota seulaultraa? Ku siis itellä oli neuvola sillon ku oli viikkoja 7+3 ja sitte 8+3 oli lääkäri ja siellä ultrattiin. Ja nyt ootellaan kutsua seuraavaan ultraan :)

Takaisin