Vauvan liikkeet <3

Täällä myllätään päivin ja öin niin et on saanu nimekseen jo mylläri. Välillä ihan sattuu ja tekee pahaa ku toinen niin möyryää ja muljaa. Liikkeiden sijainnin perusteella taitaa olla pääalaspäin. Taitaa tulla melkoinen vipeltäjä ;)

Uni karkasi jonnekin. Ja vauvat heräsivät.. eli aamun asti nyt varmaan valvotaan koko kolmikko. Johan tässä neljä tuntia tuli nukuttua.

Täällä kanssa on semmonen menijä masussa että huh! Yöt saa lähinnä valvoa ja nukkua saan vaan pätkissä kun likka laittaa tuulemaan, siinä on äitikin vaan tiellä kun tää koittaa tulla mahanahkasta läpi. :grin
Välillä öisin se on rasittavaa kun tuolla alkaa olla jo niin tuimat liikkeet että välillä oikeen sattuu noi potkut ja pienempikin mylläys tuntuu jo niin paljon että ei siinä sit nukuta kun muksu pistää bileiks. :rolleyes: mut ohan tää niin uniikkia aikaa eikä kestä enää kauaa että pitää tästäkin nauttia. :)

Täällä oli vauvalla eilen hiljaisempi päivä, ja yölläkin vähän ihmettelin, kun en herätessäni tuntenut mitään (toisaalta, heräsin vain kerran). Monoa kyllä tuli siis siltikin eilen päivällä, mutta ei vaan sitä tahtia kun on nyt viimeisen viikon puskenut menemään. Tänä aamuna onkin vaan tanssittu mamman rakon päällä... :p

Mulla oli vauva viikko sitten vuorokauden pt ja monotti tasaisin väliajoin suoraan kohdunsuulle. Sattui niin kipeästi.. Pilateksen jälkeen onneksi kääntyi rt.
Aktiivisimmin täällä liikutaan kun käyn makuulle tai istun alas. Karkki ja muu makea auttaa kanssa.

Minäki voisin jollekki luovuttaa tolta Alta vaikka puolet hikoista. Vauva raukka hikotteli tänäänki tunnin yhtä soittoo ja oli tosi vihanen sitten. Mulla alko itellä olla ala kerta sata kertaa kipeempi ja supistella jo siitä hermostumisesta. :/

Muistan esikoista odottaessani niitä tuskaisia kesäöitä (vaikka oli kylmä kesä) kun hikoilin ja valvoin ja vatsassa nyki kun vauva hikkas menemään... Se alkoi kyllä ottaa aivoon aika urakallakin välillä. Tää nykyinen ei oo vielä montaa kertaa hikkaillut mutta sen sijaan löytänyt makoisan paikan jostain rakon tuntumasta mitä tykkää käydä muksimassa ja se sattuu... Lisäks saa pelätä milloin lirahtaa.. Jos ei näillä pidätysharjotuksilla tuu lantionpohjanlihakset kuntoon niin en tiä millä sitten :)

Täälläkin hikotellaan usein. Mä vaan en luopuisi mistään liikkeestä/ hikasta täällä, kun tiedän että niitä mulla tulee niin ikävä. Kun todennäköisesti tämä on mun viimeinen raskaus..

Meneekö sulla sissi selkä pahasti notkolle päivällä? Voi olla että pitkälleen oikaiseminen tekee siksi kipeetä. Ruoto suoraksi vaan :)
Mulla on ollut tuo vasen kylki missä vauva on hengaillut, öisin niin kipeä että on ollu pakko nukkua oikealla. Ja mies rutisee miks käännän hänelle aina selän :/

Samaa mieltä Sartsi, ja lisäks mun puolelta on suorempi reitti vessaan kun siellä kuitenkin täytyy harvasen yö rampata :)

Istuskelin sohvalla katsellen vauvan liikkeitä kaukosäädin vatsan päällä (hauskan näköistä kun kauko aaltoilee mahan päällä vauvan riehuessa). Ihan tajutonta miten kovaa noin pieni saa masun läpi potkittua, tempaisi kertaalleen niin kovaa että napsahti kaukosäätimeen niin että kuului pieni ääni siitä iskusta...

Mikä ihmeen potkunyrkkeilijä sieltä tulossa, ihan tajuttoman paljon vilkkaampi kuin esikoinen aikoinaan oli ja tosi jämerät on potkut jo tässä vaiheessa :D Anoppikin "pelottelee" että kun eka on ollut noin helppo ja rauhallinen niin täältä on tulossa ihan se toinen ääripää kun on jo nyt paljon vilkkaampi x)

Minä voisin mieluummin tunnustella niitä jalkapohjia ku olla pukkaamassa pikku peppua pois tosta kylki kaaresta. :D

Sama homma kuin Jetsonilla. Olin joogassa ja teimme harjoitusta kylkimakuulla. Ihmettelin, että mikä oikein painaa mahan alla. Yritin suoristaa paitaa ja kaikkea, kun ikävä tunne vain jatkui. Sitten vasta keksin, että eihän siellä mikään ole rypyssä. A se vain tunkee peppua kovin pitkälle. :D

Ääää, sekin tuntuu aika julmalta kun pikkuinen kantapää pingottaa masunahkaa, au au!! :confused: Kun oikein työntämällä työntää kinttua läpi :yuck:

Takaisin