Oulun seudun odottajat

amanita

Näppärä viestien naputtelija
Toukokuunmammat 2015
Maalismammat 2017
Olisiko täällä muita Oulun lähistöltä kenellä laskettu aika ensi vuonna?

Itse olen esikoista odottava ja 29v. Olisi kiva tutustua muihin ketkä samassa tilanteessa.

Muokkaampa tähän vielä tän lasketun ajan eli 18.5.
 
Muokattu viimeksi:
Morjens! Mä asun kans tässä Oulun lähistöllä :) 28v ensiodottaja, aika jännä ku koko ajan pitää tunnostella että mikä fiilis, onko mitään oireita jne 4+3 vasta niin varovasti mennään eteenpäin
 
Hei. Täällä 27 vuotias esikoista odottava Oulun lähistöltä. Laskettuaika 15.4.2015 :) nyt siis rv 10 + 4. Sitä odotellessa kovasti että rv 12 olis ohitettu :)
 
Mullakin raskausoireet n ollu aika vähäset. Tuntuu jotenkin oudolt kun se ei oo vielä kovin paljon muuttanu elämää. Ekaa neuvola-aikaakin pitää jaksaa oottaa ens kuun puoleen väliin... Jstain luin että jos pääsee 8. viikolle ni keskenmenn riski olis enää puolentoista prosentin luokkaa... Eli jos sinne pääsis ni vois melkeen hukasta jo helpotuksesta.
 
Mä en malta odottaa ekaa neuvolaa vaan varasin ajan ar-ultraan 7.10 :)
 
Täälläkin oululainen odottaja. :) 29v, toista naperoa suurella sydämellä tekemässä. LA näillä näkymin 12.5., ensi viikon nt-ultrassa varmistuu.
 
Täälläkin on Oulussa asuva 27 vuotias odottaja. Plussa tehty ihan vasta ja la on 5.7 netin raskauslaskurin mukaan. Ens viikolla soitto neuvolaan. Miten teillä menny odotus? Itsellä melkein kaikki oireet ja jännittää, kun tää on ensimmäinen raskaus. :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Pitäsköhän se tännekin kirjotella :) minä kans Oulun "lähistöltä", tai no vois sanoa että Lapista. Raskaus sai alkunsa Oulussa hoitojen avulla ja neuvolassa Oulua koitetaan tyrkyttää synnäriksi, taidan valita ennemmin sen LKS:n mut kaikki vielä auki ja sinne on aikaa vielä :)
Mutta siis oon 27 v. ja ootan ensimmäistä. Kaikki on täälläkin ihan uutta ja outoa mutta kuitenkin niin ihanaa :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Jaahas, täällä ollaan sitten joulukuunmammoja vuosimallia 2015. Mut tää voi olla kaikille pientä ennustusta ens vuotta varten :wink
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Olen oululainen 34 vuotias ensisynnyttäjä. Lähipiirissä ei ole pieniä lapsia niin olisi mukava tutustua muihin äiteihin :) meillä laskettu aika 14.4.2015. Perheestä löytyy 2 mäyräkoiraa, eli sen verran kokemusta vauvoista :wink
 
Hei täällä yks 27 vuotias nainen Oulusta odottelee vauvaa tulevaksi 8.11 raskauslaskurin mukaan. Ens kuussa eka neuvolakäynti, ikinä :happy: Eka lapsi tulossa ja kaikki on niin uutta, ihmeellistä ja ihanaa! Tiättehän te tän tunteen? :love7:happy093

Olisi tosiaan mukava tutustua muihinkin odottaviin ja jakaa ajatukset, tuntemukset ja hetket yhdessä. Minulle saa rohkeasti laittaa viestiä ja tutustutaan paremmin. Olisi kyllä kullan arvoista löytää joku, joka on samassa elämän tilanteessa. :smiley-angelic003
 
Muokattu viimeksi:
^ sullahan on pitkästi saikkua :eek: saako udella miks?


Liitoskivut alko jo viikolla 15. Oon yksityisyrittäjä ja jalkojen päällä 8-12 tuntia. Työpäivät alko oleen jo aika hankalia ja illat meni kivuissa maaten. Lääkäri ja neukkari suositteli saikkua, ettei paikat ala pehmeneen liikaa ja avautumaan ja joudu pakkolepoon osastolle.
 
Takaisin
Top