Oulun seudun odottajat

Keskustelun 'Laskettu aika 2015' aloitti amanita, 21 syys 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. pikkuellu Uusi käyttäjä

Moi kaikki! Täällä 29v. esikoisen odottaja Oulusta, LA 30.6.2015. Oon yrittäjä, ja jään äitiyslomalle jo tän kuun lopussa koska työ vaatii pitkiä matkustamisia ja yövalvomista. Mutta olis tosiaan kiva tutustua kohtalotovereihin, kaikki mun odottavat ystävät kun asuvat Helsingissä. :/ Mie asun Talvikankaalla, olis kiva vaikka treffailla joskus kahvin/teen merkeissä! :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  2. Elennah Peruskäyttäjä

Oulusta olen ja laskettu aika olisi marraskuun alussa. :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. Nooranen Uusi käyttäjä

Täällä myös Oululainen odottaja, la on 21.12.2015 :) Ensimmäinen neuvola 19.5.

Odotettu ja toivottu pienokainen :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Pikku_Myy85 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Onnea paljon kaikille joille pienokaisen tulossa ja ihanaa raskausaikaa :gen014
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. JMT Rakastunut foorumiin Maalismammat 2018 Toukokuunmammat 2015

Mitäs oulun seudun odottajille kuuluu? Täällä vielä kärvistellään ja odotellaan synnytystä käynnistyväksi :) LA tosiaan tuli ja meni torstaina
  6. Anskunen1 Aloittelija

Täällä kans yks 29v Oululainen esikoisen odottaja. LA neuvolan mukaan 20.12. mut ens viikolla varmistuu kun nt-ultra :) Tänään kuultiin ekat sydänäänet :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 2
  7. Mirna Aloittelija

Täälläkin Oululainen esikoisen odottaja. Laskettuaika 15.10. :) Ikää itselläni 25v. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Sally_ Tuttu foorumilla

Täällä Oululainen esikoisen odottaja LA 8.9. ja alkaa pikkuhiljaa jännittää...kiva kuulla muidenkin fiiliksiä ☺️
  9. Devilangel616 Peruskäyttäjä

Oulusta ja 6 muksu marraskuussa tulossa mikäli sinne asti pysyy sisällä.

Jaa tämä sivu