Vihdoinkin! Eli heinäkuun höpinät

Mä söin tänään jääkaapista sairaalakassiin tarkoitetun suklaalevyn :grin Se on ollut siellä jo 4 viikkoa mutta nyt katkesi kamelilta selkä sen suhteen... Huomenna pitää varmaan hakea uusi ja toivoa ettei tarvi sitä kovin pitkään tuolla kaapissa enää katella :p
 
Ei oo vaatteita täälläkään näitä kylmiä kelejä varten :confused: Miehen hupparit saa kelvata ja kerrospukeutumista harrastetaan (takeista yks tuulipuvuntakki menee just ja just kiinni :grin). Oltiin perheretkellä miehen vanhempien ja siskon ja siskonpoikien kanssa Visulahdessa, oli melko viileetä meininkiä :grin Eilen pelattiin minigolfia siellä vesisateessa :p Mulla vauhti vaan hidastuu mutta mitään viitteitä synnytyksen alkamiseen ei oo näköpiirissä..:)
 
pauski90, mansikka-vanilija maitosuklaalevy.. Mmm!! :p Voi olla et perjantaina viimeistää "korkattava"se jos sinne asti säilyy ku mies on pe-la reissussani pitäähä sitä suklaata "suruun" syödä ku joutuu yhen yön yksin olemaa.. :smiley-angelic006:grin
 
Miusta on tullu niin viijen tähen äitee ja vaemo että :grin yks päivä leivottiin sämpylöitä hirmunen kasa ja tänään leivottiin pullaa tytön kanssa.. en ees muista millon viimeks oisin leiponu oikeesti. ei oo taito ruosteessa :smiley-bounce022

pieni ihminen kaivelee lonkkia hirveesti..mie lahjotin jokin aika sitten tytölle jumppapalloni pihalle temuamista varten.. tänään isäntä laitto siihen ilmaa lisää ja meinasinpa pesasta ja ottaa sisälle.. ai nautinto lonkille kun istuskelin sen päällä tytön seurana hiekkalaatikolla :grin

Wiiiiihhh ja tänään on meijän 7 v. kihlapäivä :)
 
Hei herkkupeput, luin tänään kuntolehdestä (tai jostain vastaavasta), että 5 min Tetriksen pelausta veisi makean himon. :p Jos joku viitsii joskus kokeilla, niin vois kertoa, mahtaako pitää paikkansa. :grin
 
no ni älysin et miulta löytyy sitruunalla maustettua valkosuklaata keittiönkaapista ni pitihä sitä ratketa... :grin
 
Mie ostin sairaalakassiin jo valmiiksi maraboun minttukrokantti suklaalevyn( mie oon oikeesti viimeksi jouluna syöny suklaata) Voi että oikeesti mie odotan et mä pääsen sairaalalla synnytyksen jälkeen ton kimppuun!!!
 
Mie voisin kokeilla, JOS tykkäsin tetristä pelata( ja kaivaa vanhan nintendon kaapin perukoilta:grin)
 
Muokattu viimeksi:
Haha, mahtava vinkki Åke :D hitto jos pääsis vanhaa kunnon kasibittistä nintendoa pelaamaan niin mä en kaipais mitään moneen tuntiin! :p ooh, legendaarista!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä en tiiä mikä mua vaivaa mutta mulla ei oo pariin päivään tehny makeeta mieli. Ei yhtään rupee tekeen suklaatakaan mieli vaikka kaikki siitä niin puhuu. Eilenkin kieltäydyin munkista jota en varmasti oo ikinä tehny. Oon sellanen munkki hiiri ja makee maistuu mulle yleensä aina. Outooo_O
 
Mä oon ostanu sairaalakassiin jo kaks tv-mix pussia ja mies on ne syöny sieltä.. Kuulemma tuo sit sairaalaan mulle uuden, nii varmaa muistaaki! No ite söin kyllä suklaalevyn minkä ostin sinne mikä on kans outoa koska en ees tykkää suklaasta mut olikin iha hyvää :rolleyes:
Et luultavasti pitää ite käydä viel jotai hommaamassa jos ehdin ja piilottaa jonnekki. Ku muhun ei uppoo nyt ruoka ollenkaa. Päivät menee jäätelön voimalla..
 
Aamujumpat. Äiti dataa facessa ja foorumeilla, pikkujätkä pötköttää mahallaan lattialla ja turhautuu (=ähinää, puhinaa ja naaman mutristelua, muttei itkua), kun ei jaksa päätä nostaa / kääntää. Yritys kyllä kova (aina välillä, välillä vähän huilitaukoa) :)
 
Haha,miulla varmaan viiraa ihan 6-0 mut meinasin pistää sokerit tauolle kunhan vauva on syntyny :D
Mie oon niiiin järettömän perso varsinki suklaalle et jää niin nähtäväks onnistuuko...
 
  • Tykkään
Reaktiot: tiu
Mäkin ostin eilen herkkuja sairaalakassiin... Mutta jos tulee viikonloppuna helteet, niin suklaathan varmaan täytyy syödä sieltä äkkiä pois, etteivät sula... :)
Onneksi tulee lämmin! Oon niin kyllästyny kans pukeutumaan samoihin vaatteisiin päivästä toiseen, että tarkenee... Tänään näkyisi kyllä jo paistavan, mutta kun mittarissa lukee 16, nii en taida hellevaatteita kuitenkaan kaivella esiin... Tänään on kyllä niin raskas olokin, että kykeneekö ulos menemäänkään.. Kai sitä pitää yrittää koiran kanssa edes pieni lenkki heittää.
 
Mä alotin aamun hyvin ahkerasti, ulos jo ysin jälkeen ja siivoilin terasseja ja pihaa - menkkakivutki häipy siinä touhutessa. Aattelin pestä autonki o_O Sisällä ei kauheesti hommia ees oo, kohtalaisen siistinä pysyny kämppä. Ei oo kohta enää mitään mitä tehä tai siivota :grin
 
Hommat kyllä alkaa "näillä viikoilla" loppua kesken :grin mietin kyllä ihe tänään, et riehuisko kylpyhuoneen kanssa.. vois pestä sen. Ärsyttävän iso kylppäri meillä ja huonosti sijoitettu suihku sillon joskus *odottaa sitä päivää kun sen saa remontoitua*
 
Hiukan puutarhahommia tehty ja lenkillä käyty. Jos vaikka vielä menis saunaan jos ois vaikka jotain vaikutusta vauvaankin :)
 
Semmonen siitä tuli. Aika hempeä, mutta tykkään. Vähän pimeä vaan tuo kuva.. Se oli tän viikon prokkis, mitäs sitä sitte keksis?:wink Pakko yrittää hommata koko ajan jotain, että aika kuluu eikä tulis aateltua noita kipuja..
 

Liitteet

  • 20140703_184110.jpg
    20140703_184110.jpg
    374.9 KB · Katsottu: 68
Takaisin
Top