Vauvan sukupuoli

Mä oon aina ajatellut, että en halua sitten tietää kun olen raskaana. No, olen raskaana ja todellakin haluan tietää. Meil on molemmilla vahva olo toisesta vaihtoehdosta (siis samasta :) ), vaikka tokihan tässä kumpikin kelpaa! Mummot on sanoneet että heille ei saa kertoa, jotkut kaverit taas haluavat tietää, varmaankin mennään ihan ihmisten omien toiveiden mukaan. En näe syytä miks pitäisin tiedon itelläni jos joku sitä kysyy...
 
Me halutaan tietää sukupuoli. Kesäkuussa toivottavasti ollaan fiksumpia. :rolleyes: Tosin ystävälle sanottiin, että on tyttö, mutta poika syntyi. :p
Jotenkin toivoisin, että tulisi tyttö, koska mulla on kaksi siskoja ja tyttö olisi turvallisempi. Mulla on kuitenkin ihan poikaolo ja tuleva isäkin on nähnyt jo unta pojasta. Poikakin on ihan yhtä tervetullut ja rakastettu. :love7
 
Nt-ultra kuvia ensimmäistä kertaa katsellessa tuntui, että poika se on. Nyt yksi päivä katselin kuvia ja fiilis vain vahvistui. Tuleva tätikin sanoi, että näyttää kuvissa pojalta. :D Muuten ei oo mitään havaintoa, ei unia tai mitään.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä on lääkärintarkastus ylihuomenna vapunaattona, ja hän kuulemma ultraa samalla. Nyt jo jännittää, saammeko tietää sukupuolen!
 
Takaisin
Top