Vauvan liikkeet

Mulla ei oo kyllä mitään käsitystä,e ttä liikkuuko öisin, ko mä nukun :) (paitsi jos en oo pissalla)
 
Lauloin tänään paljon, kun yritän aktivoitua taas laulamisen suhteen. Ennen lauloin paljon mut nyt pari vuotta oon ollut ihan mykkä. No tänään vauveli hyppi ja mylläs hirveesti kun lauloin ja aina vaan yltyi kun jatkoin :D
 
Täällä alkaa usein kanssa kauhea potkiminen, jos koitan lauleskella. Aika vähän sitä tosin nyt tulee tehtyä, kun keuhkot ovat niin lytyssä. Mietin vähän, että onko se sellaista "lopeta nyt jo tuo kammottava ulvominen" -potkimista.
 
Meidän vauveli myös tykkää laulamisesta ja musiikista, tosin teen sitä työkseni, että on tottunut :p Alkaa olla kyllä vaikeaa, kun ei saa lihaksista tarvittavaa tukea!

Niin ja nyt tuntuu, että ollaan käännytty taas pää alaspäin! Oli kyllä eilen sellainen meininki, että huh! Kantapäätä tungettiin vatsanahasta ulos :joyful:
 
Mä laulan autossa aina. Nämä kaksi lastani yrittävät aina keksiä jotain puhuttavaa kun alan laulamaan, alkaa aina "äiti... Äitiiii... ÄITII!!!" :P vauva alkaa potkuttaan myös masussa, ilmeisesti hänkin tahollaan yrittää mut hiljentää :D olen ikäni laulanut ja esiintynyt mut ei lapset sitä tajuu :)
 
Mä soittelin youtubesta raskasta joulua kännykkä mahan päällä. Hitsi kun ois saanut mylläyksen kameralle...
 
Taas pikkukaveri on punkenu ittensä sivuttain.. ja tuohon ylös, ei ihme että hengittäessä väliin pistää ja on hankalaa. luulisin että eikös kohta tyypin pitäisi mennä lopulliseen asentoon ja laskeutua alemmas koska tää myllerrys sattuu ja jopa ahdistaa. rv 35+5
 
Jotenki erityisen hiljanen päivä ollu vauvalla. Muutamia yksittäisiä liikkeitä mut ei semmosta jumppaamista mitä se yleensä on... koitan tehä liikelaskentaa. Nyt rv 34+2.
 
Kaveri viihtyi pari päivää poikittain ja nyt ollaan taas pää alaspain. Aivan kauhee potkimineb kylkiluihin! ja ylipäätään semmone myllerrys että sattuu.. väliin tulee mieleen että onkohan mun sisuksissa mustelmia kun noin satutetaa :D
 
Täällä taas huomas poju että istun bussissa! Ja sehän on rikos joten nyt tulee ihan kauheasti potkuja ja iskuja sisuksiin :D hän ei vaan tykkää autoista..
 
Eilen kun täälläkin mainitsin tosta liikkeiden vähyydestä ja menin sitte sängylle kyljelleen laskeen liikkeitä ni laitoin sit joululauluja youtubesta kuuluun ja puhelin mahalle ni heti heräs:joyful: illan oli kyllä rauhallisempi mitä aikasempina päivinä, tänään taas hirvee meno päällä..:happy:
 
Nää vauvan liikkeet oikeesti sattuu! Kaveri tunkee jalkoja ulos mahasta ja päätä virtsarakkoon, niin tuntuu tosi inhottavalta. Taas tulee mieleen, että mikä jätti tuolla on, koska ei esikoisen liikkeet tuntuneet yhtään tältä!
 
Oon oikeasti ruvennu vihaamaan sitä kun sanotaan että nauti nyt tästä ajasta.. Mitä nautinnollista on siinä että sattuu tai supistuksissa ja on tukala olo? Mitä nopeammin tää on ohi niin sitä parempi..
 
Meinasin eilen melkein huolestua päivällä kun en mielestäni tuntenu tarpeeks liikkeitä. Tilanne kyllä sitten lopulta tasottu iltaa kohti, oikein miellyttävää oli saunassakin istua, saati kun yritin alkaa nukkumaan :D Ja nyt aamulla sama meno jatkunu :)
 
Takaisin
Top