Vauvan kotiintulovaatteet <3

Eevi ♥ :) niin kyllä on kyllä kannatti ostaa :)


Kaikkien vaatteet on niin ihania ♥ ja pikkuisia ♥
 
Ihania pikku nuttuja kaikilla!
haluttais itekki räpsästä kuva mut oon niin pirun laiska siirteleen niitä sitte koneelle :(

 


tässä meidän pikkuprinsessan kotiintulovaatteita. muilla on paljon vähemmän, mä pakkasin puol vaatekaappia mukaan :D ei tosiaan kaikkia laiteta, vaan katsotaan sitten sään mukaan, mitä pienelle laitetaan päälle. mutta tosiaan, kun olen ihan pihalla, kuinka paljon ja minkä kokoista vaatetta pitää varata, niin pelaan varman päälle. :P pakkasin myös varmuuden vuoksi 56cm valkoisen bodyn ja tuon pitkähihaisen potkarin. muut on 50cm.
 
jenna Kylläpäs teillä on ihania vaatteita (ja tutun näköisiä) :D Meil on kans tytölle toi valkea neulehaalari ja sit toi siinä vieressä oleva Lindexin vaaleanpunainen puku, puolipotkarit ja kietaisupaita :D
 
LauraElina, meillä on selkeesti samanlainen maku :P musta tuo haalari sekä lintuasu oli niin ylisöpöjä, että oli ihan pakko ostaa. :)
tykkään muutenkin kaikesta hempeestä ja tyttömäisestä.. vielä kun voin vaikuttaa asiaan niin puen lapsen prinsessaksi. muutaman vuoden päästä voi olla, että lapsi tahtoo jotain armeijakuosia päälleen :D
 
Täällä myös kotiintulo vaatteena toi lindexin vaaleenpunanen unelma :) oli kyl niin viehättävä et piti ostaa. Minä aattelin et 50 senttisillä pärjäis kotia asti.
 
Mulla on kans kaikki 50 kokosia, paitsi tuo neulehaalari, mut kun vertailin niitä eri kokoja kaupassa niin päädyin ostaa sen 62 kokosena ja käänsin vähän hihoja ja lahkeita niin tuli samankokonen kun 50. Menee sit vaan vähän pidempään. Jemina oli syntyessään 54cm pitkä ja silti sille meni  reilusti toista kuukautta 50 kokoset vaatteet. Sen takia oon niitä nytkin hamstrannu vähän lisää kun tykkään että lapsella on oltava sopivan kokoset vaatteet. :)
 
Tässä meidän kotiintulovaatteet joita pähkäilin pitkään ja hartaasti. Miehen mielestä aivan sama, mitkä vaatteet, kunhan on vaatteet päällä. Mutta ei, nämä vaatteet ovat historialliset erään pienen ihmisen elämässä <3 Näistä niitä vaatteita sitten kelin mukaan valitaan <3 Muuten on 50-senttistä, mutta varulta nuo sinisävyiset housut on 56cm ja nallepuku H&M:n niukalla mitoituksella 62cm. Saahan siitä hihat tarvittaessa käärittyä. Pitkähihainen body ja koirapotkari ovat mun mielestä aika reilut 50-senttisiksi.

Voi olla kyllä melkoisen maaginen tunne pukea omaa lasta tämän ensimmäisiin omiin vaatteisiin :)



 
Meilläkin toi sama Lindexin vaaleanpunainen asuHassua, että niin monella sama! Ostin ite sen jo talvella, ku se oli niin söpö!
 


Tässä meidän prinssin kotiintulovaatteet. Vasemmassa reunassa koko 50 ja varuiksi oikeassa reunassa koko 56. Keskellä ulkohaalari tulee joka tapauksessa (koko 56) sekä haalarin päällä anopin tekemät myssy, tumput ja sukat (varuiksi muut myssyt/sukat/tumput). Oikealla oleva body on miehen maaliskuussa ostama ja eilen ostin itse ton haalarin. Muita vaatteita ei olla itse ostettu, ne ollaan saatu tai on tullu äippäpakkauksessa. Mietin vaan et onkohan toi haalari liian paksu?
 
Mää oon pähkänny täällä näitten vaihtuvien syyskelien kanssa että mitä sille pienelle pitää pukea että edes päästävät lähtemään laitokselta :D eilenki oli auton mittarissa +21°C, mutta kova tuuli.

Päädyin komboon, josta sään mukaan löytyy vaihtoehdot.



Eli vasemmalta oikealle sekä vaatteen lämpöaste että koko kasvaa :) toi vimppa kevytvanupuku on kaverilta saatu oisko ´09 äitiyspakkauksesta? Jos vanupuku jää pois niin kaukalon päälle tulee kuitenki peitto. Tai sitte korvallinen plyysipuku jää välistä pois. Tai saa nyt nähä. Ähhhh.

(... muuten tuo vihree-violetti-raitanen body joka oli äitiyspakkauksessa, kertoo olevansa kokoa 50. Sen vasemmalla puolella turkoosi-ruskea Lindexin Hello Baby -body on kokoa 56 ja huomattavasti paljon pienempi (liekö kutistunu pesussa noin paljo..?))
 
Lindexin vaatteet on tosi nafteja! :) ei kannata aina niin sitä koko lappua tuijottaa. enemmänkin silmämääräsesti vaan vertailee vaatteita keskenään!
 
Sain vihdoinkin kuvattua nää kotiutumisvaatteet...Toiset potkarit ja body on vielä varmuuden vuoksi matkassa, jos eka setti ehtii vaikka likaantua ennenkuin matkaan päästään. Turvakaukaloon on varattu tosi lämmin kaukalopussi, joten pitäis pärjätä ilman haalaria (laukussa on mukana vielä 56cm toppahaalari, mut se on varmaan vähän liikaa...) Meidän pikkupirpana todennäköisesti kyllä hukkuu näihin 50cm+ vaatteisiin. No katsotaan käynkö vielä ostamassa pari 44cm vaatetta kun kaupoille pääsen... Ei taida olla kovin epäselvää mikä on tän mamman lempiväri (nuo neuleet myös tumman liiloja, vaikka aika siniseltä tässä näyttääkin).
emoticon
http://aijaa.com/v.php?i=008178668800.jpg
 
hemuli81
ihanat vaatteet<3 tykkään kans tommosest violetista

tälläsenä meiän neiti kotiutui :) noiden alla body ja puolipotkarit.Kotiintulo päivä oli tuulinen mutta +16c
neiti
 
Xiina: muistaakseni lauraelina täällä ennusteli aikaisemmin noiden vaatteiden perusteella että saatte varmasti pojan :D hyvin huijattu meitä ;) hih.
 
Takaisin
Top