Vauvan kotiintulovaatteet <3

LauraElina

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Ne pienet, ihanat ja söpöt  vaatteet, jotka meidän vauvat saavat ensimmäisinä omina vaatteina päällensä!
 
Meidän tirppanan kotiintulovaatteet tulee tässä! Haalaria tuskin tarvitaan, mutta se on varmuuden vuoksi pakattava mukaan jos sattuis oleen niin kylmä ilma, et noi muut vaatteet ja pieni fleecepeitto ei riitä.

 
Mä  oon jtoenki iha pihalla et minkäkokoset vaatteet mun kannattaa ottaa sinne :D
 
Mulla oli kokoa 50cm ja varmuudeks se seuraava, eli 56. :) ja niin otan varmaan nytkin.. :)

Ja tosi suloiset vaatteet on LauraElinan pieni saamassa kotiutumis vaatteiksi.
 
mullakin on vähän haavi auki että kuinka paljon sille vauvalle pitää pukea vaatetta päälle...
 
Jeminalla oli kotiutumisvaatteet kaikki 50cm ja niin on nääkin ja ainakin Jeminalle meni 50cm vaatteet ainakin kuukauden päivät ellei pidempäänkin ja syntyessään hää oli 3540g ja 54cm :)

jenna Oothan tehny hyvän valinnan! ;) Tuo on ihan ylisöpö haalari
 
Niin mekin saadaan!
Ostin noi maastohousut alkuraskaudesta, silloin ei vielä tiedetty sukupuolta. Mutta isin iloksi.
Tuo paita (meidän äiti on vahvempi...) saatiin kaverilta just. Ja mikäs sen osuvampi paita on lähteä synnytyslaitokselta. Vahvojahan me naiset ollaan.
 
Mä nyt päätin nää kotiintulovaatteet :D

Tässä vähä kuvaa: katotaan nyt kummat tossut ja pipo laitetaan 

Vauvan vaatteet

Ja jos sattuu olee et se hukkuu noihin vaatteisii ni mul on varuilta viel pienemmät mukana

Pienemmät
 
Tässä meidän kotiutumisvaatteet. Otetaan haalaria ja muuta lämmintä vaatetta mukaan sitten säiden perusteella. Olispa jo syyskuu! :)
 
SannaL; aivan ihana toi koira-haalari! Ja siis kaikki muutkin mutta voi ei miten sulonen toi on, mäkin haluun! Mistä oot ostanu?
 
annemari :)
se on kyllä niin ylisöpö ♥ Prismasta löysin oli ihan pakko ostaa se oli niin ihanan värinenkin ja koirat oli niin söpöjä ♥
 
Takaisin
Top