Vauvan kanssa

Noniin, minäkin voisin täällä taas aktivoitua sitten viime toukokuun :grin Onko teidän toukokuisilla ollut eroahdistusta? Meillä on kyllä välillä tosi pahana, ettei vessaankaan sais mennä, varsinkin jos ei kotona olla.

Miten ootte lopetellu yösyöttöjä (jos ootte)? Tahtoisin jo päästä siitä eroon, mutta tuo eroahdistus ei kyllä yhtään helpota asiaa.. Siirrettiin poika nyt omaan sänkyyn nukkuun ja eka syötön jälkeen (n. klo 2:00) oon saanut nostettua sen takaisin omaan sänkyyn nukkuun, mutta sen jälkeen heräilee useammin (n. klo 4 )eikä enää nukahdakaan tuosta vaan, vaan pitää nostaa viereen nukkuun. Sitten poika roikkuukin tissillä loppuyön ja mulla sekoaa pää.. :meh:

Meillä ei myöskään ryömitä saati sitten kontata vielä, raivotaan vaan kun ei päästä eteenpäin. :banghead: En tiiä kuin sais tsempattua poikaa liikkumaan..
 
Neta me vasta lopetettiin yösyötöt ja hyvin on mennyt tähän asti:wink otettiin vaan pullopois. Pari yötä oli ihan kamalia! Siiri vaan huus kun pistetty, mut nyt ei oo enää mikään ongelma...
Mä odottelen täällä nt ultra vuoroani ja jännittää ihan pirusti!
 
Meillä ois tarkotus yrittää nyt reissun jälkeen opettaa tyttö pinnasänkyyn. Ainaki vaikka alkuyöksi. Jos sais hänet siihen illasta laitettua niin että sais miehen kans aikaa yhessä. Tissillä tyttö nukkunu koko pienen ikänsä joten saa nähä mitä siitä tulee. :nailbiting: Eroahdistusta meilläkin on.

Miten meni ultra Äippä×5? :)
 
Neta täällä myös pientä eroahdistusta aina silloin tällöin. Välillä juurikin tota ettei sais edes vessaan mennä kun hirvee huuto alkaa. :nailbiting:

Äippä onnittelut hyvistä ultrakuulumisista. :happy:
 
Oi onnea äippä hyvistä ultrakuulumisista!! :) kuinka on eka kolmannes sujunu? Vitsi että aika on menny nopeesti! Justhan plussasit!:woot:

Meidän toukokuinen on kärsiny eroahdistuksesta syntymästään asti:hilarious: ihan mieletön mammantyttö:bag: meillä on tilanne se, että oon ite palannu töihin ja isämies on isivapaalla kotona . Työpäivien jälkeen ei sitten tarvii keksiä mitään tekemistä itelle kun saa sylitellä lapsia vuoronperään loput päivästä :wideyed: yösyöttöjäkään ei oo saatu pois, taas oli pari yötä että heräs vaan kerran syömään mutta sitten iski mahatauti:dead: nyt yöllä saa syötön lisäksi vaihtaa myös ripulivaippaa , yövaatteita sekä petivaatteita:sad001
 
Mukava kuulla äippä että kaikki oli ultrassa hienosti. :)

Meillä myös eroahdistus on valtaisa, ollut jo kauan aikaa. Ei tosiaan kestä mennä vessaan tai edes toiseen huoneeseen. Vessan oven takana huudetaan kurkku punaisena sen aikaa että äiti tulee takaisin. Ja syliin pitää päästä samantien. Ja se mikä siinä on ärsyttävää ni tätä se on vaikka isäkin olis kotona. Saapa nähdä miten ensi viikko menee kun mies lähtee lomalle eikä oo iltojakaan kotona, niinku normisti.

Meillä on yöheräilyt alkanu uudestaan, ja sitä myötä se yöpullokin on ollu pakko antaa yöllä. Maanantaina saadaan lääkäriltä lisäohjeistusta sen refluksin hoitoon, kuinka sitte edetäänkään niin toivottavasti tuo kirppu saa apua, kun on niin hankala sen olo.

Ja jep, täälläkin mahatautia sairastettu. :eek: tosin toistaseks vaan ollu vanhemmalla pojalla.
 
Meillä ero ahdistus helpottumaan päin... välillä isukki jopa kivakin juttu:p
Setoinen tässähän tämä, hiukan ollu epämääräisiä olotiloja mutta jospa nekin alkais olla kohta taputeltu... turvottaa taas kellon ympäri ja ahdistaa, muuten tässä kaikki ihan kivasti :wink nyt kun toi ultra taputeltu niin voikin valmistua synnytykseen :p
 
Joo hellu94 sama meillä, itketään ja kontataan äidin perässä vaikka isi on kotona :banghead:
 
Kiva kuulla että muillakin menee yhtä hyvin siis:grin Ajan kanssa varmaan sit helpottaa tämäkin.. Tsemppiä kaikille samojen ongelmien kans painiville ja toivottavasti mahataudit paranee pian!

Viime yö oli taas ihan tuskaa kun poika ei rauhottunu muuten kuin vaan tissille kun en jaksanu kuunnella sitä huutoa.. Siinä se sit roikku koko yön taas ja heräs varmaan 10 kertaa. En tajua miten ikinä päästään yösyötöistä eroon.. :dead:
 
Meillä päästiin loputtomasta eroahdistuksesta ja yösyötöistä pois kun imetys loppui,mutta sehän ei välttämättä ollut sen syy. Kyl tääl viel yöllä heräillää mut nukahtaa taputtelemalla:playful:
 
Meillä ollaan vielä semmosia tissiposkia täällä että tuskin ihan heti hän yöimetyksistä luopuu.
 
Ahaa, eroahdistus! Siis sitähän meilläkin jonkin verran. Äiti on ihan paras! Pahimmat itkut tulevat silloin, kun äiti palaa kotiin ja heti sen jälkeen meneekin vessaan, tai vie takin pois naulakkoon, tai katoaa ihan kammottavasti. Eli ei pääse heti syliin. Tänään poika itki isän perään, kun tämä lähti töihin. Oli kyllä eka kerta. Isä on kuitenkin ollut pojan kanssa kahdestaan aamupäivisin jo syyskuusta lähtien kun minä olen ollut yliopistolla. Muuten ei poika ole vierastanut kuin hyvin minimaalisesti. Nyt viime viikolla kun olimme isovanhempien luona käymässä, poika selkeästi tutki ympäristöä, katseli huoneita ja ihmetteli "vierasta" paikkaa. Eli kasvaa tuo maailman käsitys tuoltakin osalta.

Meidän poika lähti eilen (tasan 10 kk) kävelemään tukea pitkin.

Yösyötöt jatkuvat edelleen, kaksi kertaa yössä, klo 1 ja klo 4. Äiti on jo ihan kypsä! Olen yrittänyt katsella netistä vinkkejä, mutta en ole oikein löytänyt meidän perheelle sopivia vinkkejä. Toisaalta tuo ei paljon vaikuta minun nukkumisiin ja koska muutenkin olen päivisin poissa, niin imettäminen tuntuu ihan hyvältä ja yöimetystäkin (tämä editori ei tiedä tuota sanaa, vaan merkkaa sen virheelliseksi :wink) voisi jatkaa vähän pidemmällekin. Äitiyden tuskaa, vaikeita valintoja...
 
Mitä mieltä uudesta äitiyspakkauksesta? :)

Minä tykkäsin, hienoin pakkaus mitä tähän mennessä on koskaan ollut. :) toki vieläkin turhuuksia, ja joitain ei niin kivoja mukana, mutta pääosin tosi kiva. Kerrankin jotain oikeasti neutraalia kuosia. :)
 
Tykkäsin, mutta kahdenvaiheilla otetaanko me kuitenkaan sitä ku siellä edelleen sitä turhaa mitä meillä on... enempi sais olla vauvan vaatteita!
 
Mitä mieltä uudesta äitiyspakkauksesta? :)

Minä tykkäsin, hienoin pakkaus mitä tähän mennessä on koskaan ollut. :) toki vieläkin turhuuksia, ja joitain ei niin kivoja mukana, mutta pääosin tosi kiva. Kerrankin jotain oikeasti neutraalia kuosia. :)

Täysin samaa mieltä :happy:
 
Jihuu, meillä on nyt menty jo kaks yötä vaan yhdellä syötöllä! Ihanaa :joyful: Siirto omaan sänkyyn autto ja viime yönäki ekan kerran heräs vasta 3-4 ja seuraavan kerran 7 tienoilla, mahtavuutta!! :happy:

Uus äippäpakkaus oli ihan kiva kyllä tänä vuonna. :)

Ootteko reissanneet vauvojen kanssa? Me lähetään Abu Dhabiin pääsiäisenä ja kyllä jänskättää etenki lentomatkat...:nailbiting:
 
Oi kun pääsisikin jonnekin... meidän matkat koostuu pelkästään Suomen matkailusta, autolla:) hyvin ne vähäiset automatkat onnistuneet kun paljon tekemistä autoon:wink mut eipä tätä oikein voi rinnastaa matkailuun... :p
 
Takaisin
Top