Vauvan kanssa

Kuinka moni muuten vielä imettää? Itse imetän päivin/öin, mikä on pitänyt kuukautisetkin hienosti poissa kohta 11kk :D Tarkoitus olisi imettää 2v. saakka, jos jätkä haluaa.

Meilläki syödään päivin ja öin edelleen ja 18 päivä tulee vuosi täyteen. :happy: Yöimetyksiä/heräilyjä vois kyllä vähentää mutta päivällä ei oo mitään tarvetta rajottaa. Mekin jatketaan toivon mukaan niin kauan kun tyttö haluaa.
 
Täälläkin imetetään edelleen. Yösyönnit vois kyl vähentyä, kolmen tunnin välein herää ja muu ei auta ku tissi... viimeyö oli parin tunnin välein. Ehkä tää vielä joskus...
 
Täälläkin imetetään edelleen. Yösyönnit vois kyl vähentyä, kolmen tunnin välein herää ja muu ei auta ku tissi... viimeyö oli parin tunnin välein. Ehkä tää vielä joskus...

Oy, tuo on rankkaa. Me meillä herätään useammin jos kipeä tai hamppuja tulee. Muuten menee 1-2 aamuyöstä.
 
Ohhoh, pitkä tauko ollu etten oo käyny ees kattoo mitä täällä on tapahtunu. :woot:

Meillä nukutaan jo omassa sängyssä ja huoneessa, kohta pari kk on menty näin. Ja nyt pari edellistä yötä menny loistavasti ilman heräilyä, joten ehkä tämä tästä joskus alkaa nukkumaan. :)

Ja tosiaan meillä liikkumista ei voi enää kävelyksi sanoa, kyllä tuo poika ennemminkin juoksee. :grin vaikka tuntuu että vasta alko kävelee, mut onhan siitä jo se 1,5kk. Kengilläkin kävelee oikein tukevasti jo. :)
 
Mie oon just tuota kenkien hankkimista miettiny. Ei oo vielä kävelty ollenkaan kengät jalassa mitä nyt kokeiltu ja poishan niitä piti heti repiä.
 
Mie oon just tuota kenkien hankkimista miettiny. Ei oo vielä kävelty ollenkaan kengät jalassa mitä nyt kokeiltu ja poishan niitä piti heti repiä.

Juu kengät ei saa kyl olla yhtään jalassa täälläkään :D
 
Ei meilläkään :D Siirillä on nyt semmoset töppöset joilla voi ulkonakin hiukan kävellä (ei märässä) jos vaan neiti haluis ulkona kävellä :D kesäksi on semmoset pikkuset tennarit... päivittäin yritetään kenkiä hetki pitää jos vaikka vahingossa sais olla pidempään jalassa kun sekunnin :wink
 
Takaisin
Top