Vauvamaha

Mä huomasin just että tää uus tyyppi on tehnyt mulle yhden raskausarven navasta hieman ylöspäin pystyviivan n. 1,5cm pitkän :P. Kaikkiansa mulla 3:sta raskaudesta on 4 pientä n.1cm pystypituista arpea navan ympärillä. Esikoisesta tuli 1, kuopuksesta tuli 2 ja tästä uutukaisesta tuli 1. Mä oon niiiin päässy vähällä näiden arpien kanssa.
 
Mulla ei vielä oo yhtään mut kai ne vielä kerkii tulla! Muutamalle kaverille pamahti arvet kahtena viimisenä raskausviikkona, se vasta harmittais :D
 
94b3d2d442984b945acdf26ec85483b9

37+4 ja osastolla odottelua
 
Mä huomasin eilen et mulle on tullu kolme ihan pientä n. puol senttiä pitkää raskausarpea! Tai siis vanhat arvet on saanut jatkoa....
 
Mulla on kaikki muut paikat arvilla paitsi maha. Mut luulen et sekin vielä kokee kovia kun nyt näyttäs jo navan kohdilta että tiukilla mennään.. :S
Mut ei niille mitään voi joten näillä mennään ja niinku lovelife sanoi niin kertoo eletystä elämästä :)
 
Ei minuukaa haittaa arvet, suurimmaks osaks,.välillä vaa kadehtii silosia mahoja :) ja varsinkaan nyt ne ei haittaa ku tietää et uudet arvet johtuu pikkusesta :Heartred
 
ei muakaan haittaa arvet. Varsinkin kun nyt ne on oikeesti _RASKAUS_arpia, eikä lihomisarpia... :D
mullahan siis oli jo valmiiksi tiikerimasu ja nyt raskauden aikana ei oo tosiaan tullu uusia arpia. Ja nyt vasta eilen huomasin parin vanhan arven saaneen jatkoa ton 0,5cm... :D
 
Mullekaa ei kovin oo tullu uusia arpia, muutama alavattaan ja osa vähä pirentyny. Mut onha täs vielä aikaa tulla lisää :P
 
Hehe mie just katoin jotain alkuraskauden masukuvaa ku muistan et sillo tuntu et apua tää raskaus näkyy kilometrien päähän ja nyt ku sitä kuvaa kattoo niin ihmettelee et mitä on oikein ajatellu :D
 
Takaisin
Top