Vauva haaveita vuodelle 2016

ansaki

Näppärä viestien naputtelija
Aloitan uuden ketjun tänne haaveilu puolelle, kun tällainen on kyllä, mutta on niinkun tuolla odottajjien puolella... :) Enkä parempi olisi tällä puolen? Onkoos muita haaveilijoita? :joyful:
 
Täällä yks haaveilija ilmoittautuu!! Meillä myös kolmas toiveissa! Niin toivon, että vajaan 2vkon päästä voin sano että haave toteutuu!!
 
Täälläki yks haaveilija ilmoittautuu. Haaveilen neljännestä :Heartred
Ennestään kolme tyttöä, josko seuraava olis poika jos se neljäs saadaan vaikkakin tyttö olis ihan yhtä rakas :Heartred Itse olisin valmis mutta mies vähän epävarmempi asiasta. Tarkka on ollut ehkäisyn suhteen mutta nyt on kyllä jäänyt ehkäisy käyttämättä parin kuukauden aikana. Miulla taitaa olla loppumaton vauvakuume :D
Sitä mieski sanoo, et ei se emännän vauvakuume lopu vaikka sais kuinka monta lasta :P
 
Mie oon olettanu et tänne joku perustaa "Raskaaksi 2016" ketjun loppuvuodesta jonne siirtyy tuossa 2015 ketjussa nyt kirjottelevat. Mut siis meillä kans haaveissa lapsi vuodelle 2016, jos ei silloin kerkee syntyy ni ainakii raskaaksi 2016, toinen toiveissa ja kierron käynnistymistä odotellessa...
 
Täälläkin kuumeillaan. Meinasin myös odotella "Raskaaksi 2016" -ketjua, mutta miksipä ei tännekin voisi ilmoittautua :happy: Meillä ei viellä varsinaisesti ole yritys päällä, vaan ennemminkin tjot -meiningillä mennään. Esikoinen on tänään tasan 1v7kk :Heartpink ja toiveissa alle 3 vuoden ikäero. Esikoinen lähti matkaan yk1, mutta nyt on kyllä mennyt jo useampi kierto. Toki kierto alkoikin uudelleen vasta kesällä, joten varmasti hakee vielä omaa paikkaansa. Ovista en ole testaillut enkä tuntenut ennen kuin vasta tässä kierrossa. Mutta katsellaan, meillä ei ole vielä kiire, vaikka kova vauvakuume onkin :love7Alkuvuodesta aletaan yrittämään "systemaattisemmin" jos ei plussaa sitä ennen kuulu.

Pikaisia plussia kaikille! :happy:
 
Moi! Oon ihan uusi täällä.
Neljättä lasta yritetään ja nyt käynnissä yk 5...
Esikoisen kohdalla tärppää heti, kakkosta aloin yllätyksekseni odottamaan vaikka minulla oli kuparikierukka ja kolmas odotus alkoi minipillereistä huolimatta kaksoisraskautena joista toinen kuitenkin jäi matkasta pois.
Tässä nyt pikaisesti kertomusta minun tilanteesta.
 
En tiedä oliko väärin tehdä tämä ketju kun varmaan sellainen olis ajan myötä kyllä muutenkin tullu... :shy: Vähän hätäine luonne! Mulla on ny viikko lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja nyt testasin negatiivisen ja toivon että pitäisi paikkansa!!! Jänskää! Ekan kerran elämässäni ootan niin kovasti menkkoja! :grin
 
Ilmoittele ihmeessä kuinka kävi!!! :grin Itse innolla odotan kans menkkoja, ne kun olis ekat kkm:n jälkeen niin odotan innolla!
 
ilmotan kyllä, mahassa kyllä omituista nippailua jota ei oo ennen ollu, mies huomauttelee koko ajan ku tissit on nii paljo kasvanu et jokoha sieltä plussa napsahtais. :)
 
Täällä ootellaan menkkoja.. kp31 tänään, normi kierto ollut nyt 30pv. Kuitenki oon melkein vieläki varma et ne menkat alkaa... saas nähdä.
 
Tsau! Täällä yritetty helmikuusta lähtien (ei nut kellon kanssa) mutta tulee jos on tullakseen mei ingillä ja NYT on sellainen olo et taisi tärpätä. Takana siis yksi keskenmeno ja menkkojen pitäisi alkaa tällä viikolla menkat ollu säänöllisen epäsäännölliset plus miinus viikko suuntaan tai toiseen synnytyksen jälk
 
Siis mulla oli melkein 2vkoa menkat myöhässä. Mun on testiin vaikea saada selkeää plussaa. Mutta 1.5vkoa menkoista oli haalea plussa,ja sen jälkeen melkein heti alkoi vuoto. Oli todella runsaat ja todella kipeät verrattaen normaaliin vuotoon ja kesti kauan

Mutta mutta nyt siis , miksi uskon vahvasti et jotain on tekeillä (mulla on hirveä väsy koko ajan, iltaisin todella kylmä, autossa istuessa tulee heikohko olo, ja suolakurkut haisi TAJUTTOMAN hyvälle) normaalisti siis suolakurkut ei sit uppoo mitenkään päin ja muitakin tälläisiä pikku juttuja,ja lisäksi sävaan tää tunne
Ensimmäisestä ei ollut mitään fiiliksiä ja yllätti täysin meidät häntäkin odoteltiin kauan, ja hän näkyi raskaustestissa vasta joskus vko 8-9 muistaakseni
 
Takaisin
Top