Vauva haaveita vuodelle 2016

Ansaki, näinkähän olisi juurikin siitä kyse! Viikon päästä selvinnee :wink

Uudelle tervetuloa ja pikaista ensivuoden plussaa!
 
Jospa tännekkin välillä kirjoittelisi!
Onnea hurjasti plussanneille :Heartred
Meillä sen verran edistytty että torstaina lähti kierukka pois.Nyt ollut vuotoa,mutta en tiedä onko kuukautiset heti vai poistosta johtuvaa vuotoa veikkaan jälkimmäistä toki olisin ajatellut vain pientä tiputtelua,mutta on ollut vähän runsaampaa ei kuitenkaan ihan niin runsasta kuin kuukautiset ennen kierukkaa.Jos nyt maltettaisiin sitten käyttää kumia siihen asti kunnes varmasti ollut kuukautiset :rolleyes:
 
Täällä innolla käytiin esikoista yrittämään, minipillert lopetettu marraskuun 21.! Haaveena, että ensi vuodelle saataisiin jo pieni, mutta olen varautunut siihen, ettei se niin helposti käy. Ei ainakaan heti pillereiden loputtua tärpännyt, toisethan ovat juuri silloin hedelmällisimmillään, nimittäin toissapäivänä alkoi jo vuoto. (Ihmeen pieni, mutta silti..) Oletin, että ehkä siinäkin kauemmin menisi. Nyt toivotaan loppu- ja ensi kuulle parasta!! :)
 
Mileim, tsemppiä yrityksen alkuun! Ittellä alkoi hiljattain toisen yritys. Mulla ennen esikoisen varsinaista yrittämistä kesti useampi kk, että menkkakierto lähti käyntiin. Pillereiden loputtua voi tulla (myös minulla) niukka vuoto, oliko tyhjennysvuoto vai mikä nimeltään? Mutta yksilöllistä ja tuo kierron käynnistyminen varmasti riippuu jonkin verran millaiset pillerit ollu käytössä.

Ja kannattaa tosiaan yrittää pitää jäitä hatussa. Me luultiin, että nopeasti alettaisiin odottamaan, mutta tuli stressi, kun muutamassa kuukaudessa ei mitään tapahtunutkaan... Nyt meillä on 7,5kk ikäinen poitsu:wink
 
Joo siis tänään tuo vuoto loppui kuin seinään.. sitä vähän olen tässä ihmetellytkin.. Minipillerit oli tosiaan viimeisin pilleri jota käytin, sitä ennen kuutisen vuotta yasmineita.. elimistö varmaan ihan sekasin nyt kun lopetin :) testata meinasin kuitenkin varnuudeksi ensiviikolla, jännästi alamahassa painaa ja juilii :p
 
Muokattu viimeksi:
haaveena olisi vauva...esikko 5v- ja tosikko 1v, mutta tosiaan vain haaveena,, sillä mies ei tahdo vauvoja/lapsia enempää...mie halusiin..sen kolmannen..mielelläni...vaikka heti :Heartred nyt toisaalta mietin - entä jos tuunkin raskaaksi vaikka vuoden syönyt pillereitä...mitä jos ne ei pidäkään? aborttiin en suostu enkä muuhnkaan..nooh...se on se najan murhe...mutta haabeillä tahon xD

ja jos tas kevääl plussa se vois ollak olmas skorppari meille..eikä xD

ihanaa tätä vuotta ja plussa tuulia :Heartred
 
Täällä ilmottautuu mukaan yks kans.
Marraskuun alussa poistettu kierukka ja kaks keskenmenoa tullut jo :/ Nyt ovis meneillään parhaillaan,toivotaan että tärppää ja pysyis matkassa.
Onnea heille joilla tärpänny:Heartbigred ja pahoittelut negoille :sad001
 
Vihdoin uskaltauduin testaamaan :love7
 

Liitteet

  • 20160126_131247.jpg
    20160126_131247.jpg
    754.7 KB · Katsottu: 274
Takaisin
Top