Varhaisultra

Oi ja voi. :shy: Mä olin aatellu, että maltan hyvin sinne NT-ultraan ja säästän ne varhaisultrarahat muuhun, mutta teidän juttuja lukiessa alkaa kyllä vähän houkutella. Olishan se helpottavaa varmistaa, että kaikki on mallillaan.
 
Ainii ja kätilö sano että siellä näkyy joku hematooma joka saattaa vuotaa lähiaikoina. Vähän jännittää seki, vaikka kätilö sano et on ihan vaaratonta. Ku esikoisesta ei mitää vuotoja ollu.
 
Oi ja voi. :shy: Mä olin aatellu, että maltan hyvin sinne NT-ultraan ja säästän ne varhaisultrarahat muuhun, mutta teidän juttuja lukiessa alkaa kyllä vähän houkutella. Olishan se helpottavaa varmistaa, että kaikki on mallillaan.


Mä niin fiilaan sua. Kokoajan menee jaksan oottaa, en jaksa -varaan ajan —mietteet mielessä eestaas.. Mut kyllä mä nyt taas jaksan oottaa, saishan sillä tosiaan tän hetken varmistuksen, mutta sit toisaalta taas just tuo, et voihan se vaikka seuraavana päivänä varhaisultrasta mennä kesken..
 
Mekin saatiin tänään ihania uutisia, pikkutyypillä kaikki hyvin ja juuri sen kokoinen kuin pitäisikin olla, nyt siis 7+2 ja laskettu aika tämän perusteella sama 11.1. mitä itsekin laskureilla alunperin sain. :love017
 
Meillä varhaisultra kunnallisella 5.6. en malta oottaa! Omien laskujen mukaan sillon ois 6+3 mut neuvolan laskujen mukaan 7+2. Luulen et on vähemmän kun mielestäni ovuloin myöhemmin mut toki ei haittaa jos neuvolan laskut osuu oikeeseen :laughing002 esikoisesta kävin varhaisultrassa kunnallisella kans ja sillon löyty syke jo jotain 6-+0 oisko ollu :angelic:
 
Kävin varhaisultrassa yksin jo rv 5+6 ja tuolloin kaikki oli ok, myös syke löytyi (mitä en todellakaan osannut odottaa). Nyt menossa rv 7+0. Seuraavan kerran aion mennä ultraan yhdessä miehen kanssa rv 9. Tää alku on niin herkkää aikaa, että pakko käydä tsekkaamassa tilanne oman mielenrauhan vuoksi.
 
Tänään oli varhaisultra. Ultrassa ei löytynyt vielä kuin ainoastaan ruskuaispussi. Lääkäri varasi kontrolliajan viikon päähän. Ja antoi vielä hiukan toivoa että siellä silloin jotakin näkysi, koska kuukautiset olleet epäsäännölliset. Veikkaan kuitenkin että alkiota ei silloinkaan tule löytymään, kun pyörittelin noita päivämääriä ja raskausviikkoja mielessä.

Toivottelen teille kaikille tsemppiä tulevaan! Palaan tänne jos ensi viikon ultrassa tuleekin yllättäviä uutisia. Kyllä tähän raskauteen ehti jo hiukan ajatus tottua, ja ehdittiin jo innostuakkin, mutta ehkä tämä oli tarkoitettu näin :Heartred
 
Tänään oli varhaisultra. Ultrassa ei löytynyt vielä kuin ainoastaan ruskuaispussi. Lääkäri varasi kontrolliajan viikon päähän. Ja antoi vielä hiukan toivoa että siellä silloin jotakin näkysi, koska kuukautiset olleet epäsäännölliset. Veikkaan kuitenkin että alkiota ei silloinkaan tule löytymään, kun pyörittelin noita päivämääriä ja raskausviikkoja mielessä.

Toivottelen teille kaikille tsemppiä tulevaan! Palaan tänne jos ensi viikon ultrassa tuleekin yllättäviä uutisia. Kyllä tähän raskauteen ehti jo hiukan ajatus tottua, ja ehdittiin jo innostuakkin, mutta ehkä tämä oli tarkoitettu näin :Heartred
Toivotaan, että ens viikolla alkio ja syke löytyis. Mitkä viikot sulla suurinpiirtein on?
 
Mä varasin varhaisultran eilen ja 15.6 ois aika. Sillon pitäis olla n.7 viikkoa kasassa. Samalla varmistunee että onko LA tammikuun lopussa, vai helmikuun alussa. Ovis kun oli kp16 eikä 14, minkä mukaan kai keskivertoraskaudet lasketaan.
Tiedä sitten kattooko neuvola vaan edellisistä menkoista, vai varhaisultran mukaan. En ajatellu neuvolaan edes soitella, ennenkuin ultrassa varmistunut että kaikki ok.
 
Täällä on moni saanut hyviä uutisia varhaisultrasta, kyllä nyt jännittää itseä et miten mahtaa käydä viikon päästä.
 
Täällä saatiin varhaisultrassa aikamoisia sydämentykytyksiä. Pitkään piti ensin etsiä että mitään löytyi, näkyvyys/kohdun asento jotenkin hankala ultrauksen kannalta. Sit ku löyty, löytyikin kaksi! Siis mä olen aivan sekaisin, toki riski siihen että menee kesken toinen tai vaikka kumpikin on vielä suuri, mutta jos kaikki menis hyvin niin kaksi vauvaa syntyis vielä tän vuoden puolella o_O AAAPUA!
 
Täällä saatiin varhaisultrassa aikamoisia sydämentykytyksiä. Pitkään piti ensin etsiä että mitään löytyi, näkyvyys/kohdun asento jotenkin hankala ultrauksen kannalta. Sit ku löyty, löytyikin kaksi! Siis mä olen aivan sekaisin, toki riski siihen että menee kesken toinen tai vaikka kumpikin on vielä suuri, mutta jos kaikki menis hyvin niin kaksi vauvaa syntyis vielä tän vuoden puolella o_O AAAPUA!
Wow, hurjasti onnea!:Heartred Osasitko yhtään odottaa? Oliko mitään tuntemuksia? Jokatapauksessa onnea odotukseen ja toivottavasti molemmat pysyvät kyydissä loppuun asti. :)
 
Wow, hurjasti onnea!:Heartred Osasitko yhtään odottaa? Oliko mitään tuntemuksia? Jokatapauksessa onnea odotukseen ja toivottavasti molemmat pysyvät kyydissä loppuun asti. :)
No joku etiäinen kyllä oli, että vois olla mahdollista. Ihan vaan kun vertaa aiempiin raskauksiin, on väsymys ja pahoinvointi ollu tosi paljon voimakkaampaa.. mutta eihän se mitään sano. Mut joo, aikamoista! Kiitos, ei auta ku toivoa että kaikki menis hyvin :Heartpink
 
Täällä saatiin varhaisultrassa aikamoisia sydämentykytyksiä. Pitkään piti ensin etsiä että mitään löytyi, näkyvyys/kohdun asento jotenkin hankala ultrauksen kannalta. Sit ku löyty, löytyikin kaksi! Siis mä olen aivan sekaisin, toki riski siihen että menee kesken toinen tai vaikka kumpikin on vielä suuri, mutta jos kaikki menis hyvin niin kaksi vauvaa syntyis vielä tän vuoden puolella o_O AAAPUA!

No melkoisia uutisia, onnea! :) Meillä näkyi toinen raskausontelo, mutta oli sen verran paljon pienempi verrattuna siihen missä alkio nyt köllöttelee, että voi olla ettei siellä ole ketään ollutkaan tai on mennyt hyvin alussa kesken (ilman vuotoja). Pientä ajatusleikkiä kyllä ultran jälkeen miehen kanssa käytiin, että ois ollu aikamoinen pommi, jos oiski ollu kaks tyyppiä mukana. :grin
 
No melkoisia uutisia, onnea! :) Meillä näkyi toinen raskausontelo, mutta oli sen verran paljon pienempi verrattuna siihen missä alkio nyt köllöttelee, että voi olla ettei siellä ole ketään ollutkaan tai on mennyt hyvin alussa kesken (ilman vuotoja). Pientä ajatusleikkiä kyllä ultran jälkeen miehen kanssa käytiin, että ois ollu aikamoinen pommi, jos oiski ollu kaks tyyppiä mukana. :grin
Kiitos! :happy: Joo, aikamoista kyllä! Sen verran oli vaikea saada hyviä kuvia että kyllä pitkään siltä kakkoselta etsiskeltiin sykkeitä.. lopulta aivan hentoisesti löytyi. Täytyy kyllä varmaan parin viikon päästä mennä uudelleen, jos sais selvyyttä että pysyykö molemmat mukana vaikka ainakin nyt olivat ihan saman kokoisia..
 
Täällä saatiin varhaisultrassa aikamoisia sydämentykytyksiä. Pitkään piti ensin etsiä että mitään löytyi, näkyvyys/kohdun asento jotenkin hankala ultrauksen kannalta. Sit ku löyty, löytyikin kaksi! Siis mä olen aivan sekaisin, toki riski siihen että menee kesken toinen tai vaikka kumpikin on vielä suuri, mutta jos kaikki menis hyvin niin kaksi vauvaa syntyis vielä tän vuoden puolella o_O AAAPUA!


Oi että! Paljon onnea! :Heartbigred
 
Takaisin
Top