Varhaisultra

Ihana kuulla pienitimantti! :happy:

Me varattiin ultra alunperin tälle päivää, mutta jänistin ja päätettiin sitte vaihtaa aika ens viikolle kun oltas vielä viikon verran pidemmällä. Omien laskujen mukaan silloin ois 7+4. Jännittää kyllä kamalasti, että löytyykö sieltä (taaskaan) ketään.

Onko teillä ollu miehet/kumppanit mukana ekassa ultrassa tai meinaatteko mennä yhessä?

Esikoisen raskaudessa mies oli kaikissa ultrissa mukana. Nyt meen yksin, kun mies jää pojan kanssa kotiin. Vähän jännittää, jos tuliskin huonoja uutisia..
 
Me ollaan menossa Kaunis Odotukseen 22.5, silloin viikkoja 7+6 :) Jännittää jo valmiiksi!

Mäkin oon miettinyt tänne menemistä.. edellinen km kummittelee niin että oman mielenrauhan puolesta tekis mieli mennä!
 
Minä kävin tänään varhaisultrassa Helsingissä Perhe Artella. Pienen syke löytyi ja aiempi 31.12.20 kuukautisten perusteella arvioitu la muuttui 2.1.21. Voin suositella kovasti Perhe Artea, hintakin on edullinen

Onnea ihanista uutisista! Kiva kuulla suositteluja, sinne mekin ollaan menossa parin viikon päästä.
 
Mäkin kävin esikoisen raskaudessa perhe-artella, oli mukava paikka, suosittelen myös. :) Nyt ei varmaan käydä, kun omalla paikkakunnalla ei tuollaista edullista paikka ole, ja tässä koronatilanteessa ei viitsi pelkän ultran takia matkustaa.
 
Parin viikon päästä tarkoitus mennä perhe-artelle :) Varmuutta viikoista ei ole, mutta olettaisin että tuolloin on joko 6+2 tai 7+2, saapa nähdä, ihan jännittää.
Ja siis sen takia menen ylipäätään että tiedän millä viikoilla ollaan, tilaan neuvola-ajan vasta sen jälkeen. Mulla on kuukautiset ollut viimeks maaliskuussa mutta testejä oon tehny melkein joka viikko niin tiedän suurinpiirtein viikot millä ollaan :joyful:
 
Mekin päätettiin varata aika varhaisultraan joka olisi siis ensi keskiviikkona ja sillon pitäisi olla viikkoja n. 7+1. Jännittää ihan mielettömästi että löytyykö sieltä sykettä :confused: Esikoinen tässä kyseessä niin mies tulee onneksi mukaan. :)
 
Oli se vaan minunkin pakko varata aika yksityiselle.. Kahden viikon päähän varasin, silloin olisi 7+2. Ei tässä pää kestä odottaa reilusti yli kuukautta ekaan normiultraan. Pieni hinta siitä että saa tietää onko siellä joku ja onko kaikki hyvin :Heartred
 
Mekin miehen kanssa mietittiin nyt et kahden viikon päähän varhaisultra varataan, ois 7+0 sillon, ei voi oikein heittää kuin +/-1päivä.
 
Olen nyt tosissani alkanut miettiä varhaisultran tarpeellisuutta. Imetän vielä meidän nuorempaa (harvoja kertoja, ja vaikuttaisi siltä että pian lopetellaan) tämän takia kuukautiset tosi epäsäännölliset ja kummalliset. Olisikohan tarpeen käydä tsekkauttamassa että ollaan neuvolan laskujen mukaan oikeilla viikoilla, koska viime kuukautiset olivat "oudot". Pääseeköhän tämän takia varhaisultraan kunnalliselle..
 
Mä sain kunnalliselta puolelta varhaisultra-ajan 1.6. Kerroin, et ennen plussaa oli pientä vuotoa ja selkää ja reisiä jomottelee (nää jomottelut johtuu ihan jumeista, mut sen jätin kertomatta :laughing002). Mies ei saa tulla mukaan, koska korona, mut ajattelin kysyä voinko soittaa videopuhelun.
 
Aloin nyt miettimään että onkohan sittenkin liian aikaista 6+0 ultraan :hungover:
 
Aloin nyt miettimään että onkohan sittenkin liian aikaista 6+0 ultraan :hungover:
Ei välttämättä näy vielä syke. Herättäisi sitten huolia. Viikko tuosta eteenpäin todennäköisesti jo näkyy. Ite menin kun piti olla 6+4 muistaakseni ja kätilö sanoi että on varmaan nuorempi vaan koska ei nähny sykettä, eli n. 6+1 ei tarvi vielä näkyäkään vaikka kaikki ois hyvin. No sitten vajaan parin viikon päästä menin uudelleen ja tilanne oli sama eli just sen ekan ultran aikoihin oli alkio kuollut :sad001
 
Et suosittelen säästää rahaa (jos yksityiselle meinaat) ja odottaa vähän, saa varmemmat informaatiot raskauden tilasta ja kestosta, ei tarvi arpoo ja miettii missä mennään :) koska jos syke ei näy, todennäköisesti haluut tarkistaa tilanteen uudestaan ja maksat toisen mokoman. Mä jouduin maksaa kaks ultraa (onneksi alle 80/kpl) ja vielä naistenklinikan polimaksun. Ihan ku ei keskenmenossa ois jo tarpeeks maksanu ;(
 
Tänään käyty varhaisultrassa ja kaikki hyvin, jee! :Heartred Oli vaan tosi harmillista, ettei mies saanut tulla mukaan :sorry:

Miten teillä, jotka olette käyneet yksityisellä, saiko sinne ottaa puolison?

Mä meen ens viikolla. Miehen sais ottaa mukaan mutta ei lasta, joten mies varmaa jää esikoisen kanssa kotiin ja mä joudun menee yksin :sad001
 
Tänään käyty varhaisultrassa ja kaikki hyvin, jee! :Heartred Oli vaan tosi harmillista, ettei mies saanut tulla mukaan :sorry:

Miten teillä, jotka olette käyneet yksityisellä, saiko sinne ottaa puolison?

Ihania uutisia :happy:

Mäkin haluaisin tietää jos jollain tietoa noista yksityisistä, että saako puoliso tulla, kun oma vielä edessä?
 
Ihania uutisia :happy:

Mäkin haluaisin tietää jos jollain tietoa noista yksityisistä, että saako puoliso tulla, kun oma vielä edessä?

Mihin oot menossa? Perhe-arten sivuilla ainaki on tuo ohjeistus mistä kirjotin ylemmäs, kannattaa kattoo nettisivut jos sieltä löytyis kyseisen paikan käytännöt.
 
Takaisin
Top