Varhaisultra

Käykö kaikki varhaisultrassa? Mä oon vielä mietintäasteelle asiasta.
Mulla on ollut aiemmin kkm ja sen takia oon sit halunnut aina käydä. Täällä Helsingissä sen saa suht.edullisesti, niin haluan saada varmistuksen siitä että kaikki on hyvin. :) Vielä vajaa 2 viikkoa ultraan. Silloin siis 8+1.
 
6+4, niinkuin ajattelinkin, vaikka menkoista laskien olisikin jo 7+4. Sydän löi ja itseltä pääsi itku onnesta, kun vihdoin kolmannessa raskaudessa sain vauvan sykkeen nähdä :Heartred

Voi ihana kuulla, toivottavasti teilläkin menisi kaikki hyvin loppuun asti ja saisitte pienen tuhisijan syliin:Heartred

Ja hei täälläkin tänään 6+4 menkoista laskettuna, en sit tiedä miten ensiviikolla muuttuu siellä ultrassa :p
 
Ihanaa,että moni on vauvan sydämen sykkeen nähnyt. Meillä hedelmöityshoidoilla alkanut raskaus, joten pääsen Tyksiin varhaisultraan 26.3 rv 7+2. Oon päässyt kahdessa aiemmassakin, kun nekin hoidoilla saatuja... Jos tulisin luomusti raskaaksi niin kävisin kyllä omakustanteisesti myös varhaisultrassa. Sen jlk on vähän rauhallisempi olo. Tsemppiä kaikille!!
 
Mahtavaa, että monilla on ultrassa kaikki ollut hyvin!
Ihmettelen, että monilla paikkakunnilla varhaisultra on kustannettava itse, kun meilläpäin kuuluuu jokaiselle odottajalle.
Itsellä vielä 1,5vk ultraan ja silloon pitäis olla 7+5. :happy:
 
Oon itse miettinyt varhaisultraa varsinkin kun oireet on itselläni lähes mitään sanomattomat. Täällä suunnalla ne vaan maksaa aika reippaasti :sad001 Tois kyllä itselle tietynlaisen mielenrauhan..
 
Täällä varhaisultra takana ja pieni sydän sykki :love7Vastasi rv 6+5, oma arvio oli nyt rv 7+0, mutta en ovulaatiota saanut kiinni tikuilla niin tuo rv 7+0 oli vaan arvio tuntemuksien ja ovistestissä lähes tasavahvojen viivojen perusteella.
 
Oon itse miettinyt varhaisultraa varsinkin kun oireet on itselläni lähes mitään sanomattomat. Täällä suunnalla ne vaan maksaa aika reippaasti :sad001 Tois kyllä itselle tietynlaisen mielenrauhan..

Ihan samat pohdinnat. Mulla on itse asiassa aikakin varattuna perjantaille, mutta nyt arvon, että säästänkö nekin rahat ja perun ajan. Oma mieli on jo vähän rauhoittunut, joten sen puolestakaan ei nyt ole ihan paniikki päällä.
 
Mulle varattiin hcg mittaus sen rajun hyytymävuodon takia että varmistetaan saanko. Lopettaa keltarauhastukilääkkeet ja se hormoni oli kuitenkin noussut ihan hyvin joten pääsin viime perjantaina ultraan jossa katsottiin että mikä meininki.. Kohdusta löytyi sikiö jolla oli syke ja lääkärin mukaan kaikki hyvin. :wideyed::)
Siellä kohdussa näkyi joku toinenkin möykky, ensin tämä nuorempi lääkäri sitä tiiraili ja haki sitten vanhemman lääkärinkin katsomaan, eivät osanneet vielä sanoa mikä se on.. Miettivät voisiko se olla jäänne toisesta sikiöstä vai ehkä hematooma. :confused:
 
Mulle varattiin hcg mittaus sen rajun hyytymävuodon takia että varmistetaan saanko. Lopettaa keltarauhastukilääkkeet ja se hormoni oli kuitenkin noussut ihan hyvin joten pääsin viime perjantaina ultraan jossa katsottiin että mikä meininki.. Kohdusta löytyi sikiö jolla oli syke ja lääkärin mukaan kaikki hyvin. :wideyed::)
Siellä kohdussa näkyi joku toinenkin möykky, ensin tämä nuorempi lääkäri sitä tiiraili ja haki sitten vanhemman lääkärinkin katsomaan, eivät osanneet vielä sanoa mikä se on.. Miettivät voisiko se olla jäänne toisesta sikiöstä vai ehkä hematooma. :confused:

Ihanaa että syke näkyi :Heartred


Meillä oli tänään se "oikea" varhaisultra ja kaikki hyvin! Sydän löi villisti ja 2cm pituinen tyyppi siellä jo liikuskelikin niin että minäkin näin :happy: Mutta olinkin laskenut lasketun ajan väärin ja se onkin nyt sitten lokakuun puolella, 31.10.2020. Oli vaikea laskea kun alkiohan oli saanut alkunsa jo vuonna 2018 niin meni sitten päivällä pieleen. Jään tänne marraskuun ryhmään kuitenkin kun en jaksa enää toiseen lähteä. :D Tänään on 8+2 ja alkio vastasi itseasiassa 8+6!
 
Varhaisultra tänään ja huh helpotusta, sieltä löytyi tosi korkealta kohdusta pikkuinen ja sydän sykki vauhdilla :) Sanoinkin lääkärille, että olipas helpottavaa, kun niin vähän on ollut oireita, että huoletti josko olisi tuulimuna kuten kerran aikaisemmin. Eli kaikille vähäoireisille, tsemppiä piinaan, kyllä siellä silti voi kaikki olla hyvin!

Tämä siis hoitojen avulla saatu lapsi, Felicitaksessa kyllä myös ajettu hoitoja alas, mutta varhaisultra tehtiin. Ja olipa onni, että lääkäri suositteli meille kaikkien 3 alkion sulatusta ja pitkää viljelyä kerralla silloin helmikuussa, muuten olisi pahimmassa tapauksessa joutunut odottamaan pitkään seuraavaa yritystä.

LA tarkentui 7.11. eli menin itse vain yhdellä pieleen, mutta tosiaan suunniteltu sektio joudutaan joka tapauksessa tekemään, eli se tulee lokakuun puolelle reilusti, mutta taidan minäkin pysyä täällä marraskuisissa jatkossakin.
Neuvola varattu siis kevyemmin sydämin :)
 
Mulle varattiin hcg mittaus sen rajun hyytymävuodon takia että varmistetaan saanko. Lopettaa keltarauhastukilääkkeet ja se hormoni oli kuitenkin noussut ihan hyvin joten pääsin viime perjantaina ultraan jossa katsottiin että mikä meininki.. Kohdusta löytyi sikiö jolla oli syke ja lääkärin mukaan kaikki hyvin. :wideyed::)
Siellä kohdussa näkyi joku toinenkin möykky, ensin tämä nuorempi lääkäri sitä tiiraili ja haki sitten vanhemman lääkärinkin katsomaan, eivät osanneet vielä sanoa mikä se on.. Miettivät voisiko se olla jäänne toisesta sikiöstä vai ehkä hematooma. :confused:

Ihanaa, että löytyi syke! :Heartred
 
Minäkin varasin varhaisultran toispuoleisen munasarjakivun takia, toki voi johtua myös siitä keltarauhashormonin tuotannosta mutta haluan käydä tarkistamassa ettei ainakaan ole kohdun ulkoinen.

Sain neuvolaan ajan 8.4 ja lääkärille 9.4, tuolla lääkäriajalla sitten ilmeisesti on se varhaisultra? Sillon pitäisi omien laskujen mukaan olla 6+3. Odotus tuntuu niiiin pitkältä, miten sitä malttaa odottaa sinne asti! Vielä kun on tämä hiton karanteeni eikä saa aikaa kulumaan millään! :dance008
 
Lisään tännekkin:
Käytiin miehen kanssa yhdessä, ihana että hän pääsi mukaan :hello2

Pieni olikin viikon nuorempi kuin menkoista laskettuna, pienen sydämen sykkeen saatiin nähdä ja hän todella on siellä! :Heartred

Viikkoja siis 6+1 ja pieni oli 3,9mm :love7

Iso kivi tippui harteilta kyllä, nyt kun pysyisi mukana ja kasvaisi hurjasti :hello2:Heartred
 
Äääh... :banghead: Juuri soitti lääkäri yksityiseltä lääkäriasemalta, että koronatilnateen vuoksi koko vastaanotto suljetaan ja kaikki ajat perutaan toistaiseksi. Sinne meni siis ensi maanantain varhaisultra-aika... Harmittaa kyllä tosi paljon, vaikka tietty ymmärrän tilanteen. En tiedä pitäisikö katsoa aikoja vielä jostain muualta, vaikka tämä oli kyllä selvästi Turun seudun edullisin.
 
Takaisin
Top