Varhaisultra

Pahoinvointia oli vielä vähän lähes joka päivä rv 7+ viikolla. Rv 8+1 oksensin viimeisen kerran. Lähes kokonaan pahoinvointi katosi joskus rv 9 mennessä. Sen jälkeen oli vielä ihan pientä etomista aina välillä, ja sellaista on itseasiassa ollut vielä tänäänkin (tyhejnnys tehdään maanantaina). Lisäksi on ollut vielä sellaista viiltelyä ja pistelyä mahalla, mutta se voisi olla ihan normaalia kohdun kasvukipuakin, vaikka mun tapauksessa se ilmeisesti johtuu siitä, että limakalvo alkaa irrota.

Olen tietysti todella pettynyt, ettei meille tulekaan ihanaa vauvaa toukokuussa. Mä tulin kuitenkin todella helposti raskaaksi, joten eiköhän meitä pian taas onnista. Oon myös todella tyytyväinen, että menin sekä ensimmäiseen että toiseen varhaisultraan, koska muuten tää homma olisi todennäköisesti selvinnyt vasta np-ultrassa 3.11. Nyt tää asia on jo siihen mennessä hoidettu ja päästään nopeammin yrittämään uudelleen. Suosittelen siis varhaisultraa, koska keskeytynyt kekskenmeno ei todellakaan välttämättä anna mitään selviä merkkejä itsestään.
Ei voi kuin ihailla kuinka optimistisesti suhtaudut asiaan. Tsemppiä uuteen yritykseen ja toivottavasti teille vielä pieni suodaan. :Heartred
 
Pahoinvointia oli vielä vähän lähes joka päivä rv 7+ viikolla. Rv 8+1 oksensin viimeisen kerran. Lähes kokonaan pahoinvointi katosi joskus rv 9 mennessä. Sen jälkeen oli vielä ihan pientä etomista aina välillä, ja sellaista on itseasiassa ollut vielä tänäänkin (tyhejnnys tehdään maanantaina). Lisäksi on ollut vielä sellaista viiltelyä ja pistelyä mahalla, mutta se voisi olla ihan normaalia kohdun kasvukipuakin, vaikka mun tapauksessa se ilmeisesti johtuu siitä, että limakalvo alkaa irrota.

Olen tietysti todella pettynyt, ettei meille tulekaan ihanaa vauvaa toukokuussa. Mä tulin kuitenkin todella helposti raskaaksi, joten eiköhän meitä pian taas onnista. Oon myös todella tyytyväinen, että menin sekä ensimmäiseen että toiseen varhaisultraan, koska muuten tää homma olisi todennäköisesti selvinnyt vasta np-ultrassa 3.11. Nyt tää asia on jo siihen mennessä hoidettu ja päästään nopeammin yrittämään uudelleen. Suosittelen siis varhaisultraa, koska keskeytynyt kekskenmeno ei todellakaan välttämättä anna mitään selviä merkkejä itsestään.

Voih..
tulee ihan kauhee olo koska mulla oli kans 6+2, vaikka menkkojen mukaan 7+0. Hedelmöittyminen tosin olis voinut tapahtua tuolloinkin mutta olis silti aika myöhään..
oireet alkaa myös lientyä ja vuotoja ei oo.
NT-ultra on 8.11. joten siellä kai sitten totuus paljastuu...
 
Voih..
tulee ihan kauhee olo koska mulla oli kans 6+2, vaikka menkkojen mukaan 7+0. Hedelmöittyminen tosin olis voinut tapahtua tuolloinkin mutta olis silti aika myöhään..
oireet alkaa myös lientyä ja vuotoja ei oo.
NT-ultra on 8.11. joten siellä kai sitten totuus paljastuu...
Tiitiainen, toi sun tilanne on ihan eri asia. Mä siis tiesin ovulaatiopäivän lähes 100 % varmuudella, koska mittasin lämpöjä ja tein digitaalisia ovulaatiotestejä. Se on paljon varmempi tapa selvittää laskettu aika kuin pelkät menkat.

Kiitos osaanotoista. Tietysti tässä on monet itkut itketty ja varmasti vielä itketään. Ja tietysti takaraivossa myös jäytää pelko siitä, että jos vaikka kuulunkin siihen pieneen prosenttiin, joka saa toistuvia keskenmenoja. Mutta muuten tuntuu siltä, että mulla on elämässä kaikki muuten niin hienosti, että jaksan olla optimismistinen ja yksittäiset vastoinkäymiset kyllä kestää. Sekin auttaa, että mulla myös tää keskenmenon hoito on mennyt ainakin tähän mennessä tosi hyvin ja ripeästi, joten koen olevani myös tässä asiassa todella onnekas ja etuoikeutettu.
 
Mua jäi nyt jotenkin kuitenkin vaivaamaan toi mitta... Kun oon tikuttanut oviksen ja tiedän millon raskaus on saanut alkunsa, ja siitä laskettuna piti tosiaan olla se 7+2 eilen. Ja sen mitan mukaan vastasi 6+6... Siinä on kuitenkin kolme päivää heittoa.. Yhdessä keskenmenossa pää-perämitta laahasi just jonkun 3-4 päivää jäljessä ja vaikka syke oli nähty niin kehitys pysähtyi :bored:
 
Kävin tänään toisessa varhaisultrassa ja siellä se pieni köllötteli ja sydän sykki. ovis ollut viikon myöhässä, mut edellisestä ultrasta kasvanu juuri oikeaa vauhtia :Heartred hitto ku pelotti et menny kesken, mut olikin kaikki hyvin!
 
Takaisin
Top