Varhaisultra

Mä sain neuvolan kautta myös, samasta syystä kuin amppeli. Tosin mulla on melko varma aavistus viikoista, mutta haluavat kuitenkin varmistaa, koska menkoista laskien olis parikin viikkoa pidemmällä, ja se taas vaikuttaa nt-ultra-ajan varaamiseen yms.
Kerran olen ultrassa kokenut sen ikävimmän, joten pelottaa kyllä, mutta parempihan sekin tieto on saada ennemmin kuin myöhemmin jos niikseen tulee. Mutta kyllä mä nyt lähden siitä että tää jänis on kyydissä js pysyy! :Heartred
 
Mäkin sain neuvolan kautta, ihan sen takia kun mulla oli alussa pari päivää vuotoo. Vaikka sen jälkeen ei ookaan vuotanu ja verikokeen mukaan hcg reilusti noususuunnassa :)
 
Mä aion ihan yksityiseltä varata ajan, varmaan Terveystalosta.. Pitäisi yrittää saada aikaiseksi tehdä ajanvaraus. :p
 
Mä en muistanu kysyä ku ne soitti äitiyspolilta kun mä olin vielä nukkumassa :) ! Ei ne sitä ainakaan tarjonnu.
Kaippa se pitää soittaa yksityiselle ja kysästä huomenna!!
 
mä harkitsen,mutta blackin kanssa samoja kokemuksia että en tiedä tuoko miten levollista oloa...eniten odotan maagisen 12 viikon täyttymistä ja np-ultraa... voi ollakkin että yritän nauttia vain kauniista aurinkoisista kesäpäivistä laskematta päiviä..jep jep katotaan nyt miten siinä onnistun...
 
Meilläpäin ei saa kovin helposti varhaisultraa vaikka olisi epäsäännölliset kuukautiset. Mulla kierto heittelee 36-120 päivän välillä:woot:
 
^Mulla tätä edeltävä kierto oli yli 50 päivää.. Joka ei ole mulle ollenkaan tavatonta. :hilarious: Mut näköjään joskus tulee joku normaalimpikin väliin..
 
Täällä käyty tänään 6+1 ultrassa ja kaikki oli kerrankin tässä vaiheessa niinkuin pitääkin :) (2 kkm takana jolloin aina ollut jokin asia epänormaalia alkion tai sykkeen suhteen: joko alkio liian pieni, syke liian hidas, sikiöpussi liian pieni jne).

5mm alkio ja sydän sykki lujasti ja kuuluvasti. Päivä kerrallaan kuitenkin eteenpäin koska kaikkea voi vieläkin tapahtua.
 
Ihania uutisia Kirppunen! :Heartred
Ihanko tosiaan kuului se syke??? Mulle on ar-ultrissa vain näytetty se, taisin Debillekin jossain vaiheessa "valistaa", että se näkyy, ei kuulu. -Anteeksi väärä informaatio!

Itselläni ar ultra omien laskujeni mukaan 6+6, joten kiva tietää että jos kaikki on hyvin voi siellä nähdä jo noinkin helpottavaa näkymää. Samoja kokemuksia nimittäin taustalla kuin sinullakin.
 
Mulla ar-ultra 6+4, oonkin miettiny joko sillon näkyy (vai kuuluu sittenkin?) Syke :) hedelmöittymisen ajankohdasta hyvinkin varma kun oviksen tikutin, joten viikot pitäis melko tarkasti olla noi.

Nyt siis 5+5 :)
 
Väestöliitossa on ainakin hyvät laitteet eli koko ajan näkyi sykekäyrä mutta lääkäri sai sen myös kuulumaankin kun laittoi ihan täysille äänet. :) pääasia tietysti, että se näkyy eli sivuseikkana tuo, että sai kuulumaan noin pienestä tyypistä sen.

Toivon kaikille muillekkin hyviä uutisia varhaisultrista!
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Ihania uutisia Kirppunen17!

Omaan vielä viikko aikaa.. voiskohan silloin olla 6+3 viikkoja :rolleyes: kovasti olen luottavainen että syke näkyisi jos viikot täsmää.

Pitäisköhän tästä jotain spekulaatioita ruveta vääntämään. Mulla on kovin luottavainen olo että kaikki on ihan hyvin, mutta onko se nuolaisemista ennen kuin tipahtaa :confused:
 
Mielestäni 6+3 pitäisi jo näkyä mikäli viikot täsmää. Toki riippuu ultralaitteesta, kohdusta, yms. Mutta ainakin teoriassa pitäis pystyä jo näkemään. :)
 
Olen ainakin tähän asti ajatellut etten varaisi varhaisultraa... esikoisesta kävin kyllä ja kyllähän raskaus silloin konkretisoitui kun näkyi että kaikki oli niin kuin pitikin... saa nähdä muuttuuko tässö mieli vielä:wink
 
Jäiks mulla ois tiistaina edessä :) sen varaan en vielä laske että syke näkyy meen kunnalliselle niin sielä ei mikään super hyvä ultra ole. Lähinnä täytyy se kesto selville olis se ihan huippua jos syke jo löytyisi mutta epäilen kun näillä näkymin viikkoja olis 6+0
 
15.6 Deb
16.6 Pipaa
16.6 Rosetta
16.6 Sireeninkukka
19.6 Hilja89
20.6. Amppeli
21.6 Piony
22.6 Tinja79
22.6 Jenska#88
26.6 Äitiliini
27.6 Emiilia84
27.6 Holly
 
15.6 Deb
16.6 Pipaa
16.6 Rosetta
16.6 Sireeninkukka
19.6 Hilja89
20.6. Amppeli
21.6 Piony
22.6 Tinja79
22.6 Jenska#88
26.6 Äitiliini
27.6 Emiilia84
27.6 Holly
27.6 Kukkanen6
 
Takaisin
Top