Varhaisultra

Tietenkin, se onkin ihan parasta kun saa kokea nää asiat ekaa kertaa. Ja ei kai tää toistokaan hullumpaa ole, kunhan alkaa tajuumaan koko asian...
 
Huomasin just ettei kännykän hymiöt näykään teksteissäni, joten lähetän täältä jälkipostina vähän hymyjä ja sydämiä! :Heartred :). :Heartred :)
 
Mä oon vähän hilkun kilkun tän asian kanssa. Ollaan käyty varhaisultrassa kummastakin elossa syntyneestä ja myös meidän myöhäisestä keskenmenoista joissa kaikissa sillä pienellä katkaravulla on sydän lyönyt, mutta se ei kuitenkaan takaa sitä että se löisi siellä masussa loppuun asti. Toisaalta olisi varmaan reilua että vauvakirjassa olisi myös tällä masuasukkaalla varhaisultrakuva kun noilla kahdella ekallakin on. Oltaisiin varmaan yksityiselle menossa koska meillä neuvolasta saa vähän nihkeästi lähetettä ultraan. Heillä on kyllä omakin ultralaite, mutta se ei kieltämättä ollut kovin kummoinen... Joku satavuotta vanha joka on sairaalalta saatu lahjoituksena kun ei enää täyttänyt sairaalan standardeja. :grin
 
Varattiin varhaisultra yksityiseltä päivälle 19.6. Silloin on virallisesti rv8+1, mutta omien laskujen mukaan vasta rv7+2. Muutama päivä sitä ennen on omat valmistujaiset, mutta ei viititty ottaa vielä sille viikolle, jos silloin ei näkyiskään vielä sydämenlyöntejä... Tosin nyt on riskinä se, että valmistujaisissa joku huomaa, etten juokaan alkoholia. Eikä siinä vaiheessa varsinkaan ennen yhtäkään ultraa haluaisi vielä mitään kertoa.
 
Kävin vähän agentoimassa tuolla tammikuisten puolella. Kun nyt itsekin sain soitettua neuvolaan, ja sieltä ajan ultraan raskauden keston määritykseen, niin perustetaanko tännekin listaus tulevista ultrista, niin vois sitten yhdessä jännätä? Lisään hiljan tuosta yltä, lisäilkää muut omat aikanne?

19.6 Hilja89
22.6 Tinja79
 
Saako sen varhaisultra ajan,jos ei ole varma omista menkoista,ja jos ne on ollu kovin epäsäännölliset?? Mulla oli kahdet edelliset hyvin epäsäännölliset niin nyt vähän mietityttää että mitkä onkaan viikot.. :sad001
 
Ainakin mulle annettiin heti aika varhaisultraan epäsäännöllisen kierron takia :) Ei tarvinu ees kysellä.
 
Mä sain myös, kun pitkä, epäsäännöllinen kierto, ja en ollut tarkkaa kirjaa edes pitänyt, koska tää tuli vähän yllärinä. :D
 
Ensimmäisessä ultrassa käyty :) Liian aikaista oli vielä, kuten arvelinkin. Viikkoja vasta 5+3. Sykettä ei siis näkynyt, mutta ruskuaispussi löytyi oikeasta paikasta ja ehkä siellä pienenpieni alkiokin näkyi :) Kolmen viikon päästä uudestaan.
 
Ketkä ovat joskus käyneet varhaisajan ultrassa? Tai ovat menossa? Itse haluaisin mennä ja olisi mukava kuulla kokemuksia miten varhaisilla viikoilla olette käyneet ja mitä näkyi? :-)
 
Yritin tuonne ylemmäs aloittaa listantynkää varhaisultrista. Lisätkää itsenne, en osaa tällä kopsata niitä.

Ja Mytty... I know, ja mulla vielä reilut 2 viikkoa! (Mutta en halunnut aiempaa aikaa, koska olen varma että mun arvio, tänään 4+4, on lähempänä kuin kuukautisista laskettu. Ajattelin että 6+6 vois jo jotain näkyäkin...)
 
Itse menen tänään käymään vaan siksi että varmistuu onko normaali raskaus.. pelottaa kyllä että onko kaikki hyvin
 
2ea7c48066e40fb86176bcf3817f73c2


Mä latasin itselleni puhelimen näyttöön countdown kuvat, jossa on aikaa jäljellä ekaan neuvolaan (16.6) ja ensimmäiseen ultraan (22.6) :wink
 
Tänään käyty neuvolassa ja laittoivat vielä varhaisultraan kun ollut niitä kovia kipuja. Kohdun ulkopuolinen raskaus ei ainakaan ole.huh. Mutta pikkusta ei näkynyt vielä. Viikot siis 5+4, varmaan johtuu siitä? Lääkäri kyllä sanoi että voi toki olla tuulimunakin :sad001 Pelottaa kyllä aivan sikana jos niin on. Ensi viikon perjantaina uudestaan!
 
Kävin tänään lääkärissä ultrattavana. Viikot 4-5 välissä. Näyttäisi olevan kohdun sisäinen raskaus ja pieni musta möykky siellä oli. Nyt kädet ristissä rukoillen että ei ole tuulimuna..
 
Mäkin sain lähetteen ultraan, nyt pitäisi varata se aika tonne juhannusviikolle. Jännittää! :wideyed:
 
Jee,sain ajan varhaisultraan, ja se on 14.6. saa nähdä onko raskaus sittenkin pidemmällä kuin mitä luulen. [emoji4]
 
Takaisin
Top