Varhaisultra

Kyllä pitäs periaatteessa löytyä jo rv 6+ mut toki laitteet on erilaisia ja aina ei ihan välttämättä löydy vaikka ois pitemmälläkin mut uskon että ihan hyvät mahdollisuudet vaikka ois 6+5
 
No, katsotaan mitä tapahtuu. En haluaisi pidemmällekkään aikaa siirtää kun seuraava vapaa aika vasta sitä seuravaalla viikolla :D
 
Mulla on varhaisultra nyt tulevana perjantaina. Odottavan aika on pitkä! Silloin pitäisi olla 6+4 ja pitää toivoa että jotain näkyy.. lähdetään nimittäin viikoksi reissuun heti sen jälkeen niin olisi ikävää jos se koko loma menee ressatessa..
 
En ole varannut aikaa, vaikka kiinnostaisi kyllä.
Koitan vain luottaa siihen, että kaikki menee tällä kertaa hyvin ja käydä vain ne normi neuvolakäynnit ja ultrat.

Noita neuvolakäyntejähän on kolmatta odotteleville paljon harvemmin kuin ensimmäisille.
 
Mä vielä pohdin, menenkö varhaisultraan. Houkuttelisi kyllä.. Aika moni täällä tuntuu menevän. Kiva sitten kuulla, miten muilla on mennyt jne.:happy: Eka neuvola on 1.6., jolloin on rv 8+0. Mietin vielä, jos kävisin ennen neuvolaa ultrassa.
 
Varasin kans ajan ultraan, se olis kolmen viikon päästä :) miten mä jaksan odottaa. Tarkotus oli kertoa vanhemmille helatorstain jälkeisenä viikonloppuna, kun mennään kylään, mutta ultra onkin vasta sitten ma! Saas nähä, uskaltaako vielä kertoa :)
 
Oon menossa viikon päästä, silloin 7+1... viimeksi en pitänyt ollenkaan tarpeellisena, nyt ajattelin, että haluan nähdä itse ennen kuin kerron muille. Lisäksi laskeskelen, että toinen kierros tulee kaikkien rojujen puolesta sen verran halvemmaksi, että voin hyvin satsata tähän :D
 
Nitsa: ihan varmaksi ei voinut sanoa.Olen silti niin onnellinen :happy:
No mutta noilla viikoilla ihan ymmärrettävää :) onnea kovasti!

jännitän enemmän itse että onko raskaus oikesssa paikassa vaikka ei ole mitään ku-oireita. Ei vaan osaa kuvitella että on raskaana vieläkään:grin
 
Onnea Diku! En malta odottaa että pääsen itsekin. Nyt 6+1 ja vielä reilu viikko ultraan :)
 
2viikkoa vielä odottelua omaan ar-ultraan :sour: menis jo aika :rolleyes:
 
Takaisin
Top