Varhaisultra

Diku

Kommentoinnin ninja
Koska olette menossa varhaisultraan?
Itse menen 8.5 klo 14:30. Jännittää että onko varmasti pikkuinen kohdussa. :oops:
 
Hei! Minä kävin jo viikko sitten ja nyt olisi edessä varmistus ultra 9.5! Minulla on takana keskenmeno alkuvuodentiimoilta joten jännittää kamalasti! Ajatukset lentelevät vaan miten sattuu. Millä viikoilla sinä olet? :)
 
mulla oli 6. lääkäri sanoi vaan , että havaittavissa sydämen lyöntejä. nyt kuumeisesti odotellaan viikko vielä. onko sulla oireita ?
 
KristaMaria: Onnittelut ultrasta ja sydämenlyönneistä :Heartpink
Oireita on närästystä,repäisykivut,turvotus ja ajoittain huono olo.
Sulla?
 
Te jotka ootte menossa pääkaupunkiseudulla varhaisultraan, niin mihin ootte menossa? Itse kävin edellisessä raskaudessa Diacorissa, ja taisi maksaa 120€. Nyt vielä pohdin, että menenkö yksityiselle vai odottelenko sinne kunnalliseen.. Jotenkin vaan haluis varmuuden, että kaikki on ok, ja että tuolla oikeasti kasvaa uusi elämä:shy:
 
Nuppu3, Helsingissä perhe artessa ar-ultra kaikkineen 85e (: se on kätilön tekemä mutta lukemani kokemusten mukaan todella ihana paikka (:
 
Mun pitais soittaa neuvolaan ja uskon etta sielta laittavat mut varhaisultraan, mulla on pcos ja pitka, epasaannollinen kierto (edellinen kierto 47 paivaa), niin saa sit varmistuksen viikoista. Sita voi joutua jonkun viikon odottelemaan, mutta en viitsi maksaa yksityisesta jos ei oo pakko. :shy:
 
Meinasin juuri kirjoitella että varhais ultraan vaan heti jos siltä tuntuu! Alitajuntaisesti asia kuitenkin on koko ajan mielessä muuten ja haittaa esim. Töitä ja turhaan kiusaat itseäsi odottamalla Minä menin myös ite kun koko ajan mietin asiaa! Voisit juuri sanoa neuvolaan et päästään sut varhaisultraan! Minä sanoin et niin kovat kivut et pääsisinkö katsomaan, se on hyvä perute päästä niin silloin esim. Katotaan onko raskaus kohdussa.
Minulla on kans noita repäisykipuja satunnaisesti mut kun tulee niin joutuu mennä kyyryyn. En ole päässyt liikkumaankaan tuon takia :sad001 mistähän moinen! Alavatsajomotuksen ymmärrän mutta tuo repäisy on vähän inhottavaa.
 
Teillähän on tosi aikaisin ollut osalla. Mulla 17.5 varhaisulta. Aikaisemmin eivät alkaneet ultraamaan.
 
Diann mikä rv sulla silloin?

Täällä pääsee aikaisintaan rv7+ varhaisultraan kunnallisen kautta.
 
Mulla on ultan aikaan 7+3 eli varmaan sama raja.
 
Help! Kun mulla on nyt epätiedossa että missä kohtaa raskautta olen.. oon joko 4+5 tai 4+3. 22.5 on varhaisultra ja sillon viikkoja joko tasan 7+0 tai 6+5. Mietin että näkyykö se syke sitten sielä edes 6+5? En lainkaan muista miten meni ekassa raskaudessa.. taisin olla sillon 7+jotain ja vahva syke löytyi.
 
Takaisin
Top