Varhaisulta

Alkuraskausultra tehdään aina alakautta tai se on ns oikeaoppinen tapa tehdä se. Nt- ja rakenneultra sitten vatsan päältä.
 
Vatsan päältä esikoisesta ja myös nyt. Oulun Merineiuvolassa on taitava ultraaja joka hyvin löysi vaikka voimakkaasti taaksepäin kallistunut kohtu ja omaa rasvaa löytyy ihan kiitettävästi vatsan ympäriltä.
 
Täällä kun ultran tekee neuvolatäti niin se tekee vatsan päältä, ja siksi hän odottaa viikot 8+.
 
Minulle tekee ihan lapsettomuuslääkäri mikä on erikoistunut lapaettomuuteen kuuluu näihin hedelmöityshoitoihin saada ultra raskaus aikana.Muistaakseni viime raskaudessa tehtiin vatsan päältä ultra mutta 100% varma en ole.
 
Enää 2h ja mä en tiedä mitenpäin olisin. Oksettaa ku jännittää ja vatta kuralla. Pelkään huonoja uutisia ihan hirveesti.
 
Tsemppiä tän päivän ultrattaville!

Mulla on varhaisultrat tehty aina alakautta, samoin nt-ultra.
 
Täällä sama jännittää ja yöllä näin painajaisia tästä ultra päivästä :sad001
 
Ja oli vain yksi, mähän jännitin onko kaksoset kun maha niin iso :grin
 
Ultrassa käytynä ja en tiedä olenko iloinen vai surulinen ultrasta. Tänään pitäisi olla 7+1 ja alkio vastasi 6+4-6 viikkoja ja syke vahvasti näkyi.Kaksi raskauspussia löytyi mutta toisessa pussissa ei ollut alkiota eikä elämää.Toisesta pussin sisällön alkiosta oli vaikea ottaa kuvia ja mittoja kun oli niin vaikeassa asennossa ultraus hetkellä.19.11 uudestaan uusi ultra missä katsotaan tilanne toisen pussian sisältö ja viikot tarkemmin onko ottanut päivät kiinni ja ultraus laite ei ollut mitenkään hyvä lääkäri kertoi.Käski tämän takia nyt siirtää neuvolaa tuon 19.11 jälkeen ja sanoi vielä sen jälkeen että ainahan sen voi perua jos jotain ikävää sattuu.Tämän jälkeen kylläkin sanoi että alkiolla oli vahva syke ja laite vika voi pelkästään olla kyseessä.Silti harmittaa ja mietottytää kaikki.Mies oli sitä mieltä että syke kuitenkin yhdellä oli että se on tärkeintä ja kuitenkin tuo vajaus 7+1 on noin pieni ero alle viikon.
 
Tuun väliin huutelemaan, kun oon kytännyt Heitsun kuulumisia. Heitsu, musta toi vaikutti oikein hyvältä!:Heartred Toi 2-4 päivää heittoa on oikeesti tosi vähän. Mulla vauva oli nt-ultraan mennessä ottanut kasvuspurtin ja oli siellä siis just ton 4 päivää isompi kuin varhaisultrassa:)
 
Joo muutama päivä ei ole mitään! Meillä oli esikoisesta melkein kolme viikkoa ja nyt tästä toisesta yli viikko. Kiertohan voi vaihdella :)
 
Takaisin
Top