Vaasan alueen äidit?

Keskustelun 'Äitien kohtauspaikka' aloitti Maatuska83, 2 kesä 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Maatuska83 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017 Marrasmammat 2016

Hei. Huhuilen nyt Vaasan alueen äitejä. Olen 33 -vuotias kahden lapsen äiti, kolmatta odottelen. Jäänyt jotenkin ihan pihalle kaikista tuttavapiireistä, joten ajattelin jos täältä löytyisi muita jotka kaipailee juttukaveria tms.
  2. KaisaH Aloittelija

Moi! Reilu kuukausi aikaa jo siitä, kun olet kirjoitellut tänne. Ajattelin kuitenkin vastata jos vielä tavoittaisin sinut. Mä olen 23-vuotias, yhden 8kk ikäisen tytön äiti. Olen asunut 2 vuotta Vaasassa ja tuntuu myös, ettei ole oikein kuin satunnaisia (ei niin hyviä) kavereita täältä, joten juttuseura ei olisi pahitteeksi. Lapsettomia kavereita ei aina kiinnosta mun lapsihöpinät ;) Ja eihän sitä aina tarvi lapsista jutella :) Laitellaanhan viestiä!

terveisin Kaisa
  3. __ninnde Aloittelija

Hei, täälä kans syyskuussa 23 täyttävä äiti, jolla on 19pv 7kk täyttävä poika :) Kaveripiiristä ei löydy ketään jolla olisi näin pieniä lapsia, niin olisi kiva löytää pojallekkin leikkikavereita ja itselle juttuseuraa :) Asutaan Laihialla mutta käydään usein Vaasassa ja nopeetahan sinne on ajaa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. KaisaH Aloittelija

No niin, onhan meitä täällä :) Kiva että löytyy samalta alueelta muitakin äitejä! Tai onhan meitä täällä mutta niitä jotka käy täällä foorumillakin ;)
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. __ninnde Aloittelija

Hih, joo ite en yleensä oo foorumeilla ja tää oli myös eka kerta ku tänne kirjotan :D
  6. marinellahi83 Addikti Heinämammat 2018

Mää ny kirjotan tänne näin parin kuukauden jälkeen edellisestä.. mut jos ootta kuulolla/näkösällä. Täälon 33vee äitew jollon 7kk ikänen tyttö. Ei asuta vaasassa mut tervajoella eikä täältä kauaa mee vaasaan hurauttaa :) mammakavereita mulla ei täällä oikeen oo, ja olis kiva et tyttöki sais seuraa ku hän niin tykkää muista ihmisistä, eikä tarttis aina äitin naamaa kattella :D
  7. Nipander Uusi käyttäjä

Laitanpas nyt sitten tännekkin kun jo tuonne sjoen keskuteluun laitoin :D laihialta huutelen että seura kelpaa kun neiti pian 6kk kanssa vietetään päivät aiva keskenämme :D
  8. Meemis Peruskäyttäjä Elomammat 2018

Täälä ei ole kukaan kirjoitellut hetkeen, mutta nostelen ylös. :) löytyykö täältä odottajia Vaasan alueelta? :)
  9. Maatuska83 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017 Marrasmammat 2016

Tämä on unohtunut ihan täysin. :-/ Ite asun Vähässäkyrössä. Vieläkö te tässä naapurissa asuvat olette "kuulolla"?
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Meemis Peruskäyttäjä Elomammat 2018

Täälä ollaan kuulolla ainakin! :)
  11. Ruusunen29 Peruskäyttäjä

Täällä yksi 30 kesäinen äiti jolla lapset koht 10, 11 ja 12v edellisestä liitosta. Nelosta odotetaan syyskuussa saapuvan uusioperheeseemme.
    :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Meemis Peruskäyttäjä Elomammat 2018

Täälä 28 vuotias, toista odottava. Elokuun alussa on vauvan LA, esikoinen on 6v ja aloittaa syksyllä eskarin :)

Jaa tämä sivu