Uusi raskaus

Musta tuntui, että esikkoa odotellessa aika mateli ja nyt menee vauhdilla. :D Huomenna rv 16+0 ja kontrolliultra. Pääsee mieskin ekaa kertaa nyt mukaan näkemään uuden tulokkaan. Kaipa se aika vielä hidastuu tämänkin kohdalla.

Nyt pahoinvointi takana, mutta koomaava väsymys ja iskias kivut seurana. Ah, mikä oireeton ihana keskiraskaus?? :D
 
Onnea Retrokki! :)

Niin vaan näitä pikkusisaruksia alkaa putkahtelemaan :) Ja ensimmäiset syntyy kohta maailmaan :wink
 
Onnea Retrokki! :Heartred

Onnea myös pian vauvan saaville koitokseen ja laittakaa pikkuvauvoista kuvia meidän muiden ihasteltavaksi :) Vaikka se mahtaa vaan kasvattaa kuumetta :D
 
Menkat myöhässä, mutta testi näytti negatiivista. En tiedä oikein mitä ajatella...Lopetin pillerit, joita söin viime syksystä (jälkitarkastuksen jälkeen) toukokuuhun saakka. Sen jälkeen menkat olleet epäsäännölliset, mutta siis kierto lyhentynyt koko ajan kohti normaalia. Viimeksi oli jo 29pvää. Nyt taas mennyt 31 päivää, eikä mitään kuulu. Toivoisin olevani raskaana, mutta liikaa ei uskalla toivoa, kun ei testikään plussaa näytä...Outo olo, mistä kaikki nyt johtuu..?
 
Odottelehan vielä muutama päivä TtT ja tee uusi testi jos ei kuukautisia kuulu. Tsemppiä, mä pidän peukkuja että on tärpännyt!
 
Kannattaa joo odotella ja testata uudestaan. Mä ehdin esikosta testata monesti ku menkat jäi ilmeisesti välistä ja monta viikkoa ei kuukautisia eikä plussaa, kunnes sitte viimein se plussa tuli. Ehdin jo kans miettiä missä vika... tsemppiä! :)
 
Vieläkö TtT odottelee menkkoja? :)

Täällä huomenna vauvalla painokontrolliultra ja rv 39+1 :) Jännittäen odotetaan aletaanko huomenna savustamaan tätä vauvaa pihalle! Ja tuleeko meidän esikoisesta isosisko ja meidän kolmen perheestä neljä :Heartred:Heartblue:Heartred
 
Hui, siekin jo niin pitkällä! :) Täällä menossa 27+1 ja maanantaina kontrolliultrassa oli kaikki ok ja poju painoi jo arviolta 1021g. ♡ Perästä tullaan ja vieläkään en meinaa tajuta, että meillä kohta kaksi lasta. :D
 
Minäkin olen ajatellut, että toinen voisi tulla... mutta ensin on pari tärkeää projektia vielä keväällä. Eli sen jälkeen vasta on lupa yrittää. Mieli on kuitenkin jo hieman kääntynyt ajattelemaan toista nyyttiä.

Tosin nyt lukiessa teidän kirjoituksia, koko asian todellisuus valkeni minulle ja kyllä hirvitti. Että tässä häslingissä olisi toinenkin pieni ihminen. Huh!
 
Menkat ne sieltä tuli, päivän päästä siitä kun kirjotin...tietysti!! Niin paljon harmitti, että en viitsinyt kirjottaa. Vaikkakaan menkkojen alkaminen ei johtunut kirjottelusta, mut siinä kerkis jo vähän herätellä toiveita... Meillä siis tilanne, että saa tulla jos on tullakseen, mutta miehen mielestä sitä ei saa mitenkään erityisesti yrittää. Minä sitten salaa tarkkailen ovulaatioita ja laskeskelen päiviä...
 
Meidänkin syyskuisesta tuli sitten isosisko 22.12.2014 Poitsuvauvalle :Heartblue Poitsu syntyi rv 39+4, klo 1.50 ja painoa oli 3715 g ja pituutta huimat 54,5 cm :Heartblue Synnytys meni tosi hyvin, ponnistusvaihen 10 min ja muutamalla tikillä selvittiin. Äidin olo oli heti oikein loistava :Heartred

Pääsimme jouluaattoaamuna kotiin ja nyt ollaan totuteltu elämään nelihenkisenä perheenä :Heartred
 
Takaisin
Top