Ultrat

Mulla on huomenaamuna vihdoinki varhaisultra. Aika saatiin neuvolasta ku soiteltiin plussan jälkeen ihan alkukuusta. On kyllä välillä tuntunu, ettei aika kulu ollenkaan, mutta nyt tarvihtee ennää yks yö nukkua😅 ootan ihan hurjasti, mutta jännittää toki myös😍 huomenna on neuvolan laskujen mukaan 8+2, mutta tarkentuu varmaan vielä.
Miten meni? ❤️
 
Olipahan piiiiiitkä päivä odottaa kun ultra oli vasta iltapäivän puolella!
Hyviä uutisia saatiin 😍😍 syke löytyi heti ja koko vastasi 7+2 kun omien laskujen mukaan olisi 7+3. Eli kaikki hyvin ❤️ ai että tämä helpotti, nyt tälle jatkuvalle pahoinvoinnille on parastakin parempi syy ❤️❤️
 
Olipahan piiiiiitkä päivä odottaa kun ultra oli vasta iltapäivän puolella!
Hyviä uutisia saatiin 😍😍 syke löytyi heti ja koko vastasi 7+2 kun omien laskujen mukaan olisi 7+3. Eli kaikki hyvin ❤️ ai että tämä helpotti, nyt tälle jatkuvalle pahoinvoinnille on parastakin parempi syy ❤️❤️
Ihana kuulla, onnea❣️ meillä onneksi oli jo aamusta ultra, niin ei tarvinnut työpäivän ajan ressata, en tiedä, miten olisin jaksanut keskittyä töissä😅
 
en kestä miten ihana lukea kun ootte jo osa ultrassa käyneet ja tulee ihan itku! mulla ultraa ei ole vielä edes varattu, mutta neuvolan kautta pääsen ilmaiseksi. veikkaan että joulukuun puolivälissä! täällä päin käydään ultrassa noin kahdeksannella viikolla, ja oon itse ehkä rv5.
 
Meillä ei saa neuvolan kautta varhaisultraa lainkaan 😬

Varasin yksityiselle ajan 20.12., jolloin ollaan jo 9+0, mutta haluan tiedon mahdollisimman lähellä joulu(loma)a kun joudutaan varmaankin kertomaan ainakin minun vanhemmille loman aikana, niin on sitten "ajantasainen" tieto käytössä - vs. jos kävis aikaisemmin, niin ei olisi takeita, onko sikiö enää hengissä (toki ehtiihän tuonkin jälkeen tapahtua vaikka mitä, mutta parempi 20.12. ku vaikka 2 viikkoa aikaisemmin)
 
Tänään oli varhaisultra rv7+6 ja kaikki hyvin❤️ Mua ei yhtään jännittänyt mennä sinne, jotenkin tosi rauhallinen ja luottavainen olo kaiken suhteen. Ja varmaan vaikutti kun tuttu paikka ja ihmiset lapsettomuushoidoista. Tai sitten en oikeasti ole vielä tajunnut olevani raskaana, kun monta vuotta odotettiin ja yritettiin ja nyt pieni ihme kasvaa sisällä🙏🏼
 
Käväisin lauantaina ja 7+0 pikkuriikkinen mytty siellä oli, jonka sydän löi. Isoin odotuksin en mennyt, koska takana yksi keskenmeno varhaisilla viikoilla ja useamman vuoden lapsettomuus ilman hoitoja.

Tässä nyt pohdin, että käykö sitä vielä toisen kerran vai malttaako odotella julkiselle puolelle.
 
Mä en oo nyt kahtee viikkoo pystyny keskittyy oikee mihikää muuhun, ku tähä raskauteen. Pakko oli varaa yksityiselle ultra 7+4, joka on viikon päästä. En jaksais millään oottaa😭 ja tekis mieli käydä ultras joka viikko tarkistaa tilanne ennenku tuntee liikkeet 😅
 
Mä en oo nyt kahtee viikkoo pystyny keskittyy oikee mihikää muuhun, ku tähä raskauteen. Pakko oli varaa yksityiselle ultra 7+4, joka on viikon päästä. En jaksais millään oottaa😭 ja tekis mieli käydä ultras joka viikko tarkistaa tilanne ennenku tuntee liikkeet 😅

Ymmärrän niin hyvin... Meen varmaan itse vielä toisen kerran ennen joulua. Täällä onneksi mahdollista käydä kätilön tekemässä alkuraskauden ultrassa, niin maksaa n. 80 euroa. Varoitin jo ekan kerran käydessäni, että saatan vielä tulla uusiksi :D
 
Ymmärrän niin hyvin... Meen varmaan itse vielä toisen kerran ennen joulua. Täällä onneksi mahdollista käydä kätilön tekemässä alkuraskauden ultrassa, niin maksaa n. 80 euroa. Varoitin jo ekan kerran käydessäni, että saatan vielä tulla uusiksi :D
Voispa itekkin 😍 mut tulee kans maksaa ton n. 80e ja oon opiskelija ni ei iha viittis kaikkii rahoi pistää ultriin🤭
 
Voispa itekkin 😍 mut tulee kans maksaa ton n. 80e ja oon opiskelija ni ei iha viittis kaikkii rahoi pistää ultriin🤭
Niin noh eihän se kovin järkevää oo taloudellisesti moneen kertaan käydä. Lopputulokseen, kun siellä käyminen ei vaikuta. Sillä 80 eurolla ostaa vauvalle sitten jo vaikka, mitä kivaa. Mutta järki on tästä touhusta välillä niin kaukana... 😅
 
Niin noh eihän se kovin järkevää oo taloudellisesti moneen kertaan käydä. Lopputulokseen, kun siellä käyminen ei vaikuta. Sillä 80 eurolla ostaa vauvalle sitten jo vaikka, mitä kivaa. Mutta järki on tästä touhusta välillä niin kaukana... 😅
Joo ei näis kauheesti järkeillä😅 mut 80e on myös pieni raha oman mielen hyvinvoinnista😊
 
Takaisin
Top