Ultrakuvia ja kuulumisia!

Tsadaa!

Nyt on käyty "oikeassa" ultrassa. Näkyi kaikkia ruumiinosia mitä pitikin. Epelin niskaturvotus oli 1.1 eli hyvä. LA tarkentui kans vähän aiemmaksi kuin arveltiin, hassua että nyt mennään 28 päivän kierron laskujen mukaan vaikkei mulla ikinä oo ollu niin täsmämenkat.

Paljon saatiin kuvia mukaan, mutta tässä nyt se jossa kääpiö näyttää mun mielestä ihan mun pikkuveljeltä :D Onkohan mun veljellä jotenki iso pää vai mistä johtunee :D



Voihan humdidumdi, mikä tyyppi. Ensin ku saatiin kuva päälle, näytti että kaveri vaan tyynenä kaivaa nenää, mutta se olikin napanuora. Nukkui, ruoja eikä mitään aikomustakaan käännähtää. Ultrahoitaja käski mua yskimään niin sitten se masuasukki vähän alkoi venyttelemään ja huitomaan. Sitten vauhti yltyi, näytti että hikankin sai kun alkoi niin nytkymään. Sydän paukutti niin lujaa että.

Nyt vois uskaltaa ehkä tehdä ensimmäisen pienen vauva-aiheisen ostoksen :)
 
Ihania kuvia ja uutisia monilla ONNEA <3

mä huolestuin viime perjantaina niin kovasti mun vuodoista, olosta ja ninaninan huonoista uutisita että en saanu oikeen yölläkään nukuttua. Aamulla varasin sitten ajan gynelle mehiläiseen ennen ku lähettiin miehen kanssa vanhempien luo vlopuksi.
mutta kaikki oli hyvin :)
oi sitä helpotuksen tunnetta! viikkoja piti olla 10+1, mutta siellä näyttikin olevan jo 11+3.
nyt keskiviikkona 9.3 on vielä se oikea ultra tulossa. ihanaa että näkee pienen taas näin pian! se ei kyllä lauantaina liikkunut ollenkaan :/ onko teillä muilla kaveri aina heilunut kokoajan ultrassa?
 
Ihanaa zipph kun kaikki oli epäilyksistä huolimatta hyvin!! Huomennahan teillä on jo np-ultra niin ehkä siellä sit saatte vahvistuksen lasketusta ajasta! :))
 
Tässä nyt kuvia minunkin ultrastani ja pikkuisesta, toivottavasti tämä linkki näkyy oikein:



Tämä taas oli ensimmäinen näkymä, joka napsahti ruutuun:



Ultra meni siis hyvin ja omasta mielestä vähän liiankin nopsaan, kun kaikki oli ohi vartissa. Tuo kaveri ei paljoa liikkunut, siinä se paikoillaan möllötti. Omasta mielestäni sen jalkovälissä vilahti jotain, mutta kun tutkimusta tehnyt gynekologi ei asiasta mitään pukahtanut, niin saattoi olla vain joku napanuora tai vastaava. Seuraavalla kerralla sitten varmistuu, mitä sukupuolta edustava heppu siellä mahassa kiikkuu.
 
Meilläkin np-ultra ohi ja hyviä uutisia sieltä tuli, vaikka olin jo ihan varma että huonosti käy. Itkuhan siinä sitten pääsi helpotuksesta... Ensin pikkukaveri hötkyili ja heilui siellä jonkinverran, mutta sitten nukahti, eikä saatu enää hereille. Mitat saatiin kyllä otettua ja ultraaja mainitsi, että kaikki on just niinkun pitääkin. Harmittaa vaan kun en siitä niskaturvotuksesta huomannut jännityksissäni kysyä, että mitkä lukemat oli. Luulisin kuitenkin, että olisi maininnut asiasta, jos jotain epänormaalia olisi ollut. No veriseulassakin kävin, joten niiden tuloksia sitten vielä odotellaan... Ihanaa, nyt uskaltaa jo kailottaa hyviä uutisia maailmalle! Ai niin, siitä toisesta kyytiläisestä ei ollut enää jälkeäkään, joten on hyvin "kuihtunut" sieltä pois. Parempi varmaan näin kun että olisi vuotamalla tullut...
 
Hienoa Hemuli81  että kaikki hyvin <3
nyt  voit olla  rauhallisin mielin!
varmasti kätilö olisi  sanonut jos niskaturvotuksessa olisi ollut jotain epäilyttävää. nyt vaan odotellaan molemmat sitä kirjettä :D
 
Tässä minun ultrakuvani. 13+2 viime maanantaina 14.3.2011.
Itku tuli, oli niin liikuttavaa todistaa sitä ihmettä että tuo pieni ihminen siellä tosiaan asustaa ja kasvaa! Vauva oli pää alaspäin joten sonografi käänsi kuvan ylösalaisin kuvaa varten.
Ihanaa!! <3 emoticon


 
Tänään oli se odotettu ultra ♥ Kaikki oli hyvin ♥
Pikkuinen oli unten mailla jouduttiin vähän herätteleen toista ♥
Sitten se pikkuinen heitti melkein kuperkeikan pienet jalat heilahti söpösti ♥

Oon niin onnellinen ♥♥

Viikot täsmäs eli 12+4 ja laskettuaika pysy 29.9.2011. ♥
 
Heippa!

Mullahan siis todettiin reilu viikko sitten se verihyytymä istukassa, se vuosi kolmena aamuna pois ja kun nyt keskiviikkona oli ultra niin ei näkyny enää jälkeäkään hyytymästä ja voi jatkaa elämää normaalisti, jee! Pikku sämpylä oli siellä kasvanu hyvin ja vastasi viikkoja :) Sämpyläksi sitä sanotaan siksi koska minun pikkuinen kummityttö sitä alkoi kutsuu sämpyläksi kun kerrottiin että vauva on tulossa, oltiin juuri syöty subwayn patongit ja minä menin sitte sanoon että onkohan siellä vauva vai sämpylä, sen jälkee on suvun kesken puhuttu sämpylästä. Oli alkuun vähän mustis kun oon sitä monta vuotta hoitanu pienempänä mutta lupasi se jo sämpylän kakkavaipat vaihtaa sitte syksyllä. Rakenneultra ois sitte toukokuussa ja nopsasti menny aika kun aina välillä saanu käydä ultrissa, toki viime viikolla tehtyyn ultraan mentiin ns. paskat housusssa että mikä siellä on, lääkäri oli kuitenki tosi kiva ja sai mut aika äkkiä uskoon ettei oo mitään suurempaa hätää. Tällä viikolla sitten oliki kiva mennä ultraan katteleen pikku sämpylää, oli kummityttöki siellä mukana ja sattu sämpylä sopivasti vilkutteleen sieltä. Olihan se maireana ko sanottiin että sulle vilkutteli sieltä :D

Kuvia en oo jaksanu laittaa koneelle, alkaa oleen jo kiva nippu niitä neuvolakortin välissä.
 



Rakenneultrasta rv 20+1 emoticon
Ensin piiloteltiin ja sit saatiin lähes kokovartalokuva :)

Toivottavasti ei oo kauheen isot kuvat....
 
Ultrakuulumiset rakenneultrasta: Terveeltä ja upealta vauvalta näytti. Kaikki lokerot ja virtaukset yms oli niinkuin pitikin. Painoa oli 372g ja mitat vastasivat päiviä tai olivat päivän pienempiä, eli aivan loistavat.
Kova oli ensin liikkumaan, mutta kun yritettiin stategisia paikkoja tutkia ja kasvoja katsoa 4D:llä niin veti itsensä linkkuveitsi asentoon, jolloin polvi oli kasvojen edessä ja sääret myös, joten moisesta akrobatiatempusta johtuen emme nähneet yhtään mitään. Loppujen lopuksi villi arvaus on, että meille tulee TYTTÖ, mutta edellisessä ultrassa veikkaus oli poika, joten toivon, että 30viikon ultrassa näkyisi vähän paremmin, että tietää vähän paremmin kumpia vaatteita ostaa. Noita neutraaleja kun ei nyt liikaa ole tarjolla.

Mutta kaikki oli kunnossa ja se oli pääasia! Suhdeluku geenivirheen mahdollisuuteen oli jotain 1:60t ja rapiat, joten ei suurta vaaraa kun kuulemma raja-arvo on 1:250!

*helpotuksen huokaus*
Kun ikää jo on ja lapsia jotka ovat terveitä niin sitä miettii, että joko tämä seuraava on sitten jollain tavalla poikkeava/erityinen. Pessimisti kun olen...
 
Mulla oli eilen (29.4) tuo rakenne ultra ja rv 21. Kaikki meni ihan hyvin ja poikahan sieltä on tulossa =) Minun rakkauspakkaus. <3 Vauvalla oli kaikki muuten hyvin paitsi mahalaukkua ei löydetty tarkastuksessa :o alkoi vähän huolettaa. No saatiin sitten aika vielä kolmanteen ultraan jos sillon sitten näkyis. Kätilö sanoi kyllä että yleensä toisella kerralla se näkyy.. Kertokaa pliis mulle jos teillä on ollut samanlaista :/ Kaikki tieto on tarpeen :) Kiitän jo etukäteen :)
 
Noora-Emilja: Mulla ei valitettavasti ole jakaa kokemuksia kun olen itsekin ensikertalainen. Huolestuin kyllä vähän jo sun puolesta :( mitä se kätilö sanoi sulle?
 
Kätilö kyllä sanoi, että saattaa olla et se on vaan tyhjä se mahalaukku et sen takia ei näy ;o Mutta antoi myös uuden ajan ja sanoi sitten et katotaa jos se sit sillo näkyis et yleens kyl näkyy et ei kannat täs vaihees viä huolestuu, ja sanoi myös et sit tarvii alkaa miettii miten edetään jos ei seuraavalla kerralla mahalaukkua löydy :/ toivottavasti nyt pikkusen masu sieltä löytyis :(
 
mulla olis rakenneultra vasta keskiviikkona, rv sillon 19+3. oon yllättäen taas jo ihan hermona... sormet ja varpaat pystyyn, että tirppana levittelis vähän jalkojaan, että saatais sukupuoli selville. tää mamma kun ei malttais enää oottaa hetkeekään, että sais tietää kumpiko tuolla masussa asustelee.

mummi ja vaari tulee ultraan mukaan (isukin vanhemmat). masuasukki on niiden ensimmäinen lapsenlapsi ja ovat sen mukasesti kumpikin ihan sekasin :)
isukki ei oo oikeestaan vieläkään täysin sinut sen kanssa, että meille tulee vaavi. ei siis varmaankaan oo tulossa tähänkään ultraan paikalle. no, kaippa seki pikkuhiljaa tottuu ajatukseen. meillä isukki pelkää ihan tosissaan, että vauva on sairas, kun sillä on itellä ollu pienenä tosi paha perinnöllinen sairaus. siksi ei osaa iloita tästä... minä oon kumminki onnellinen meiän molempien puolesta ja uskon, että isukkikin herää viimeistään kun vaavi tulee maailmaan :)
 
Takaisin
Top