Ultrakuvia ja kuulumisia!

Eevi, toi aijaa on aikas yksinkertanen paikka, siellä on vaan lisää kuva -linkki (punasessa palkissa ylhäällä) ja sit sinne saa lätkiä kuvia :) Ja HTML-koodilla tänne :)
 
No jospa mä nyt osasin, ei munkaa kuvat mitkää maailman selvimmät oo :DD kännykäl otettui



 


Tässä on viikot 12+3. Oli helpotus päästä näkemään että kaikki on kunnossa, ekassa ultrassa kävin yksityisellä viikolla 6, sydän löi jo sillon, mutta edellisen tuulimuna raskauden jälkeen jännitti ihan kauheesti että onko vielä elämää.
 
Ohops ono valehdellut tänne, ei mulla oo ti ultra vaan keskiviikkona :) jee enään huominen ja sit viel yks yö ja aamulla utlraa :)
 
Mullaki on keskiviikkoaamuna ultra, jos nyt uudella yrittämällä saatais niskapoimua näkyviin ja mitattua :)
 
Niinpä jos multakin saataisiin nyt niskapoimunäkyviin ja mitattua ;) Kauheesti peltotaa vaijkka viimeks oli kaikki hyvin. Jos se sydän ei enää lyökkää tai jos se ois yhä edelleen samankokoinen tai tai tai.. :/
 
Meillä oli tänään ultra. emoticon  Nyt oon ihan pöhkönä! Tähän asti oon enempi vähempi kipuillu koko raskauden kanssa, mutta tämä päivä kyllä sekoitti pakan totaalisesti. Voi, että sitä ihanaa piipertäjää siellä! Aivan täydellinen pikku vilpertti emoticon ! Aluksi meinasi vain nukkua, jolloin kyllä pituusmitat saatiin, jotka vastasivatkin nyt paremmin laskettua aikaa, kuin aikaisemmissa, jolloin oli koko ajan 4päivää pienempi. Alakautta ei saatu näkymään oikein mitään, joten katsoi uudestaan päältä, jolloin pienellä tönimisellä saatiin Teppanaan vauhtia. Johan siitä innostuikin niin, että jalat potki ja kädet viuhtoi niin, ettei kätilö meinannut perässä pysyä emoticon ja äiskä ja iskä oli aivan myytyjä. Ja nähtiin pikkunen vilaus 4D:näkin!
Tänne voinen varmaan paljastaa, että kaikki kolme paikalla ollutta oli kyllä todella vahvasti sitä mieltä, että meille tulee...................poika! :-D

Niskaturvotusta oli sellaset 1.1mm eli ihan normaalit ja muutenkin kaikki näytti paremmalta kuin hyvältä. Aivan täydellinen valioyksilö! Tulevalle iskällekkin piti lähettää otetuista kuvista kuvat kännykkään, että saa näyttää niitä eteenpäin :-D.

Oih, miten onsku olo emoticon !!!
 
Voi miten ihanaa kuulla Rainbow!! Tulee ihan mieleeni se kun esikoista mentiin kurkkimaan np-ultraan reilu vuosi sitten ja siellä se nökkönen mennä viuhtoi ja voi sitä tunnetta! Ja vielä että sukupuolenkin siinä samalla pieni sitten olis paljastanut?! Ihan mahtavaa!! emoticon
 
LauraElina, hih joo. Kyllä oli kuin esikoista olis katsonut niin mielettömät fiilikset oli. On se kyllä niin ihana, voi että. Nyt ootan ihan innoissani milloin alan tuntea liikkeitä. Viime yönä jo näin unta että tunsin :-o. Luulisin, että parin viikon sisällä viimeistään alan tuntea. Kun katsoi että istukka on alhaalla takana niin ei vaimenna liikkeitä ja muistakin olen jo 14+ tuntenut :) . Niitä odotellessa!
 
Noniin ajattelin laittaa vähä fotoo ;D eli viikkoja nyt 12 :)
Ultra meni tosi hyvin! :) Ja oli aksvanu kauheesti. Liikkuki tosi paljon :) Lopussa sit meni nukkumaan :)









 
Ihania kuvia Eevi ja hyvä kuulla että siellä kaikki hyvin! Toivottavasti mekin saatais yhtä hyviä uutisia perjantaina :) Siellä se pieni köllii <3 Eikö ookkin uskomaton tunne?! emoticon
 
No kyllä teillä hyviä uutisia tulee aivan avrmasti ;)

On ihan mahtava ja uskomaton tunne, vaikea on uskoo todek, mua vaa hymyilytti ultras ku oli nini onnellinen olo :)
 


Tässä meidän rimppakinttu keskiviikkona 2.3. rv 12+1.
En eka aatellu laittaa kuvaa ku toi on tosi suttunen mut....
 
ihania kuvia teilllä <3
mä odotan 9.3 niin pääsen katsomaan miten asiat tuolla mahassa ovat..
 
Takaisin
Top