Ultrakuvia ja kuulumisia!

Meillä oli tänään (lopulta!) rakenneultra, jossa kaikki oli komeasti. Istukka siirtynyt takaseinämän puolelle ylös, lapsivettä sopivasti, kaveri painaa 418 g ja mitat vastasi viikkoja 21+1.

Ja selkeästi poika, sanoi kiva ultra-täti.

emoticon

Pikkumies

Mää oon ihan myyty :)
 
Tosiaan loistavia kuvia maydaylla! :D

Meidän vauva ei ihan noin röyhkeä ollut, vaikka heristikin meille nyrkkiään, kun meinattiin häntä katella lähempää. Tässä kuitenkin kuva mun omasta masukaunottaresta:

Pikkukaunotar

Nää ultrakuvat on varmaan kaikki hieman samanlaisia, mutta mun mielestä tuo tyttönen on niin kaunis, että pakahdun onnesta. Ei malttaisi odottaa sitä syksyä.emoticon
 
Meilläkin vihdoin rakenneultra takana ja tyttöä veikattiin (jee!). Siellä likka kovasti maiskutteli (joi lapsivettä), heristeli etusormea ja näytti kuvassa ikäänkuin voitonmerkkiäkin, hih! Kaikki rakenteet kunnossa, mutta koko heitti aika lailla: viikkoja 20+6 mutta koko vastasi vain 19+3. Eli 10 päivän heitto! Eivät kuulemma ala asiaa tarkemmin tutkimaan ennenkuin heittoa 2 vkoa. Sanoi, ettei syytä huoleen, sillä kaikki mitat olivat samassa suhteessa jäljessä (ei esim. vain reisiluun mitta pienempi). Hedelmöitymisen en usko olleen myöhemmin, sillä tunsin oviksen tosi selkeästi ja edellisessä ultrassa koko vastasi päivälleen oviksesta laskettua...

Mennään ensi tiistaina 4d:hen, joten sielä varmaan katsovat tarkemmin napanuoravirtaukset, istukan toiminnan yms., joten eiköhän sitten selviä jos pitää olla huolissaan. Voihan se tietysti olla että meille vaan tulee semmoinen pienempi tytönpirpana, kun en itsekään ole mitenkään koolla pilattu emoticon  (syntynyt reilun kilon painoisena keskosena). Onko muilla mitat heittäneet puoleen tai toiseen?
 
Hemuli81: On meillä heitti kans, meillä heitti vaan kolmella päivällä pienemmäksi
 
Meillä 4D:ssä heittoa oli kolme päivää (olis 3 päivää isompi). Meidän tyyppi kasvaa vähän reippaammin :D
 
Juu enhän mä muutamasta päivästä olis moksiskaan, mutta toi 10 päivää kuulostaa aika paljolta. Ei tää hermoilu näytä mun kohdalla olla loppuakseen! No tiistaina vuorossa 4D ja jos "Bruno-setä" on sitä mieltä ettei syytä huoleen ole niin osaan ehkä olla rauhassa...
 
Täälläkin oli heittoa 10 päivää. Kätilö sano et ei tarvi huolestua, joten en ole kummosemmin asiaa miettinyt.
 
eilen käytiin ultrassa,kaikki oli vauvelilla hyvin <3 heittoa oli meilläkin muutama päivä,mutta ei kuulemma tarvi olla huolissaan... sukupuolta ei haluta tietää etukäteen,joten sitä ei siis edes kysytty :)
 
4d:ssä käyty ja kaikki hyvin myös erikoislääkärin mielestä. Koko heitti muutamalla päivällä, mutta on kuitenkin normaalikäyrillä (alakäyrillä siis mennään). Tyttö oli ihan ilmetty minä vastasyntyneenä. Yhdennäköisyys oli huikea! emoticon
Täytyy koittaa jos sais huomenna skannattua kuvia meistä molemmista tänne...
 
Oon NIIN ONNELLINEN <3 <3 <3 <3
rakenneultra oli eilen ja perunalla oli kaikki oikein mallikkaasti, ihanaa!
2 päivää vanhemmalta hän näytti edelleen (myös 1.ultrassa havaittu), eli ennallaan :)
hyvin kuvauksellinen kaveri....niin ja meille tulee poika-vauva emoticon
 
Katsotaan onnistunko ensiyrittämällä lataamaan nää kuvat tänne...

Tässä meidän tytönpirpana rv 21+3:
http://aijaa.com/v.php?i=003828057862.jpg

Ja tässä oon minä aikoinani 11 päivän ikäisenä:
http://aijaa.com/v.php?i=007948057863.jpg

Yhdennäköisyys on aika hurja! Toivottavasti vaan pirpanalla ei tuu olemaan yhtä kova kiire maailmaan kuin mulla...
 
Juu ei näköjään onnistunut... Miten sen saa liitettyä suoraan tähän tai suoralla linkillä? Auttakee joku!
 
voi ku sä oot ollut pieni ku synnyit mul meinaa aina itku tulla ku nään noin pienii vauvoi. Mut onneks oot hyvin selvinnyt tosta tähän päivään saakka :) Niin ja yhdennäköisyys on kyllä huima!
 
Takaisin
Top