Ultrakuulumisia & kuvia 1-20vko

Onnea Heini! ja muutkin tietty hyvistä ultra kuulumisista :)

Minäkin aion nyt nauttia loppuraskauden ja lopetan pelkäämisen oireettomuudesta huolimatta SILLÄ perjantain ultra näytti että kaikki hyvin :DDD

niskaturvotus 0,8, vauva liikkui ja vilkutteli ja pituus yli 6cm. kohtu eteenpäin kallistunut, joten tulee varmaan aikaisin näkyviinkin :)) Hienoja kuvia sain, mutta ne jaksa nyt liittää niitä (ja kaikki näyttää viel aika samalta heh). Viikkoja 12+ 3 nyt eli laskettu aika aikaistui päivällä :) uusi LA 27.4 :)

Seuraava neuvola vkolla 18 ja ultra 10.12....

Nyt pitäis vaan ottaa yhteyttä lääkäriin ja kysyä millon se kausi influenssa rokotus otetaan ja VOIKO ALLERGIALÄÄKETTÄ SYÖDÄ? Hirveä koira allergia tuli ja pitäs hoitaa puolet talvesta vanhempien koiraa..... :/


 
Onnea Heinille, olen käynyt täällä usein nykyään kurkkimassa Sinun vastauksiasi/uutisia tilanteesta.

Onnea kaikille muillekin hyvistä uutisista!!

Pahoittelut omasta puolestani noista julkisista kiukutteluista ja Impulalta pyysinkin jo ihan henk.koht anteeksi. Ehkä käynkin nyt tuolla jurppii-pinossa päivittelemässä kuulumisia.

Öitä kaikille!!

 
Onnea Heini hyvistä uutisista! Mäkin sain eilen kirjeen postissa, että ei ole lisääntynyttä riskiä Downin syndroomaan- helpotti!
 
Kiitos! :) Toivotaan että loputki näytteet ois puhtaat. Itse epäilen sitä parvoa sikiöllä, mutta kahden viikon päästä toivottavasti ollaan viisaampia! :)
 

Tänään käytiin vihdoin ja viimein np ultrassa. Pakko sanoa oli kyllä mykistävä kokemus nähdä vauva ekaa kertaa kunnolla.Tätä tunnetta ei voi edes sanoin kuvailla niin ihanaa se vain on. Ja nyt tuli ensimmäistä kertaa kunnolla sellainen olo että kyllä tässä ollaan raskaana ihan oikeasti. Paljon kuvia saatiin kotiin vietäväksi. Saatiin myös 4D kuvia mikä oli kyllä yllättävää. 
Kaikki oli kunnossa ja kehuttiin kovasti vauvan liikkeitä. Kyllä se siellä touhus ja kovaa :D Jonkunlainen aamu treeni oli siellä ilmeisesti menossa. Lopussa pikkunen käänsi meille selän että lopettakaa nyt se tuijottaminen :D :D 
Niskaturvotus oli 2,1 eli normaali ei tarvinnu huolestua. Ja Pituutta oli 65mm. 
Nyt voi hyvillä mielin onnellisena keskittyä odotukseen =)
Onnea paljon niille jotka on myöskin saanut ultrassa hyviä uutisia=)
 
Olen myös käynyt kurkkimassa erityisesti heinin90:n kuulumisia ja iloinen viimeisimmästä tiedosta! Onnea myös muille!

Nt-ultra takana ja siellähän se kieppui :-) La aikaistui päivällä. Oli tosi nopea toimenpide, katsottiin vain mahan päältä. Ei oikein osattu kysyäkään kätilöltä mitään, jotenkin sitä vähän lamaantui kun näki pikkuisen.
 
Ihana kuulla heini, että tähän mennessä tulleissa tiedoissa kaikki hyvin :) Toivottavasti loputkin on kunnossa.

Ja onnea kaikille muillekin ihanista ultrauutisista! :)
 
Heini90: Onnittelut hyvistä tuloksista! Toivotaan että loputki tuloksista olis yhtä hyviä ja voisit rauhallisilla mielin ruveta nauttimaan raskaudesta. Ja onnittelut pojasta =)
Kävin lapsivesitutkimuksessa alkuviikosta mut vastaukset saan vasta reilun viikon päästä. Tutkimus meni hyvin, minkäänlaista kipua ei tullu mut kivuttomia supistuksia tullu paljon. Oon oikeestaan vaan levänny ku eilenki supisteli kovasti. Tänään ei oo onneks supistellu, toivottavasti menis ohi. Mut tää tulosten odottelu on kyllä kamalaa. Oon kyllä ihan hyvillä mielin, koska lääkäri ultras siinä tutkimuksessa ja kaikki rakenteet mitkä näkyy rakenneultrassa näkyi jo ja kaikki oli kunnossa. Lääkäri sanoi että on tosi harvinaista että lapsella olis kromosomipoikkeamaa jos rakenteissa ei näy mitään vikaa. Selitinpäs pitkästi =)

Onnittelut kaikille jotka ovat saaneet hyviä uutisia ultrasta! =)
 
Heinille aivan valtavat onnet! Onneksi kaikki kääntyi parhainpäin ja pääset nauttimaan pienen odotukseta :)
 
Takaisin
Top