Ultrakuulumiset

Onnea kaikille hyviä kuulumisia saaneille, ja tsemppiä piinailijoille!

Ultra varattu, mutta vasta 13.7. Silloin jo 9. viikolla. Toivottavasti päästään sinne asti ja toivottavasti päivämäärä perjantai 13. ei enteile huonoa :nailbiting: :rolleyes:.

Meillä myös tuolloin eka neuvola. Toivotaan tosiaan ettei toi päivä enteile huonoa! :shy:

Me mennään alkuraskauden ultraan. Se olis jo ens viikolla tulossa. Ei malta odottaa pidempään, silloin pitäis olla melkein 7 viikkoa täynnä eli toivotaan että jotain näkyy! Vitsi menee aika niiiin hitaasti, ei malttais odotella..... tuntuu tää viikonkin odottelu vaikeelta :wideyed:

Ja onnittelut kaikille joille ultrassa jo tullut hyviä uutisia. :Heartpink
 
Ihania ultrakuulumisia bluebe :Heartred Mä haluisin käydä ar-ultrassa mut täällä päin on ainoastaan Terveystalo ja se on kallis. Jos vaan on mahdollista niin käydään mut muuten on pakko malttaa nt-ultraan...
 
Me mennään ensi viikon keskiviikkona, jolloin pitäisi olla 7+3. Mut en tiedä... digitesti antoi 2-3 viikkoa kun mun laskujen mukaan piti olla 6+0 jo, joten ei kovin vahvoilla fiiliksillä olla menossa. Tosin tein eilen apteekin testin ja siinä oli ihan yhtä paksu ja vahva viiva kuin testiviivakin, et ehkä toi cb testi ei sit ole niin tarkka tai hormonit nousi hitaammin tms.
 
Mä en varmaan käy varhaisultrassa ku on nii kallis:sad001 kumpiki miehen kanssa haluttais tietää onko siellä ketää..
 
Kuinka moni muuten meinaa käydä ar-ultrassa? :)
Meilllä kuuluu neuvolan tarjontaan, ekassa neuvolassa varmaan taas varataan aika sinne. Ainakin esikoisen aikaan oli "varmoilla" viikoilla eli 7+ jotta sykkeen pitäisi varmasti jo näkyä.
 
Kävin tänään gynellä muusta syystä ja toki mainitsin olevani raskaana niin hän sitten ultrasi myös, koska minulla oli ar-ultra varattu ensi viikolle. Sanoi, että katotaan jos näkyy, mutta voi olla ettei näy vielä mitään. Mutta siellähän näkyi :love7 Oikeassa paikassa ja pikkiriikkinen sydänkin hakkasi. Huh!
 
Takaisin
Top