Ultrakuulumiset

Mulla on ens ma 6+6 ja ainakin mulle sanottiin että pitäis jo sykkeen näkyä :)
 
Minkä hintaista varhaisultrassa käyminen on? Siellä ilmeisesti selviää myös mahdollinen kaksosraskaus?

Nimim. "huomattavan korkea mahdollisuus kaksoraskauteen" :nailbiting:
 
LauraM21 mä oon käsittänyt että jotain 80-150€ väliltä (eri paikoissa kai suuria hintaeroja). Mä tosin pääsen ilmaiseksi kun raskaus on alkanut hoidoilla.
 
Paitsi nyt kun nopeasti huvikseni googletin niin näkyi myös oli 200€ hintoja :eek:
 
Hinnat vaihtelee tosi paljon, mä maksoin 160€ gynekologikesluksessa ekassa raskaudessa. Onhan se pirun kallista mut itselle ainakin tuo mielenrauhaa. Monikkoraskaus voi näkyä mut ei välttämättä, voi näkyä kunnolla vasta rv 12 ultrassa.

Mulla on kans korkea kaksosriski ja testi oli niin aikasin positiivinen et vois ollakki:nailbiting:
 
Varasin ar-ultran kolmen viikon päähän Hki Perhe-Artesta, 80e. Ainaki siellä edullinen! Ja kuullu paljon hyvää palautetta.

Olin vähän pettynyt kun ei neuvolasta laitettu lähetettä kunnalliselle varhaisultraan, vaikka synnytyksen jälkee on ollu vaa ne yhdet menkat. Meinas eka et nyt ois viikkoja 6+1, mut veikkaan ite 3+6..

Harvemmin automaattisesti kai laitetaan, oliko sulla niin epäsäännöllinen kierto vai millä lailla? Mulla itsellä oli ehkäisy tässä välissä ja yhdet menkat lopetuksesta kerkes tulla, kun raskauduin, ihan yllätyin miten nopeasti kierto tasaantui.
 
Nojoo jännä kyllä, varmaan vaihtelee sitten ihan paikkakuntakohtaisesti käytäntö! Kiva että pääset jokatapauksessa kurkistelemaan tulokasta ennakkoon :)
 
Meillä on juurikin tämmöben neuvola, jossa ultrataan joka käynnillä. Yleensä menee niin, että täti kysyy haluatko kattoa ultralla ja sit vastaa myös itse että katotaan vain kun hänkin haluaa nähdä masuun. No eipä mulla mitään sitä vastaankaan ole! Tälle kyseiselle tädille voi soittaa myös virka-ajan ulkopuolella ja kertoa murheensa. Yleensä voi sitten jos on töissä, niin ottaa ultraankin vartin varoajalla.
Tää on jotain niin hienoo, että jään kaipaamaan kuk muutetaan toiselle paikkakunnalle.
 
Moikka! Siirryin nyt tähän keskusteluun, eilen käyty varhaisultrassa viikoilla 7+1 ja pikku kaveri löytyi heti ja vahva syke :love7 laskettu aika on siis nyt 2.2.2019 ja alkio vastasi viikkoja 6+4. Ja terveystalossa meillä maksoi 219e.

onnittelut ihanista uutisista!
 
Moikka! Siirryin nyt tähän keskusteluun, eilen käyty varhaisultrassa viikoilla 7+1 ja pikku kaveri löytyi heti ja vahva syke :love7 laskettu aika on siis nyt 2.2.2019 ja alkio vastasi viikkoja 6+4. Ja terveystalossa meillä maksoi 219e.

Voi miten kivoja uutisia, onnea! :joyful:
 
Takaisin
Top