Ultrakuulumiset (nt- ja rakenneultra)

Onko kukaan miettinyt tulevaa rakenneultraa? Jännittääkö muita vai olenko ainut ketä jännittää?
 
Jännittää ihan hirveästi toisinaan! Pelottaa että saadaan ikäviä uutisia ja sekin jännittää, että sukupuolta ei näy, jos vauva on huonossa asennossa just silloin. Haluaisin niin kovasti tietää kumpi sieltä meille suodaan :shy: enää alle kaksi viikkoa. Mitä lähemmäs tulee, sitä enemmän pelottaa!
 
Mua jännittää paljon kans. Me ei tällä kertaa aiota ottaa sukupuolesta selvää, mutta tuo terveys jännittää, vaikka ei mitään perinnöllisiä sairauksia olekkaa. Meillä 31.1 ultra.
 
Millä viikoilla muilla on rakenneultra? Meillä 21+4 ja aikahaarukka täällä 18+0-21+6 eli aikasta myöhään. Aikaa etsiessään ultraaja nt-ultrassa sanoi että antaa myöhäisen ajan että näkyy kunnolla sitten sydän ym. Aloin vaan miettimään että pitäisköhän aikaistaa...
 
Meillä ultra rv 20+3. Ei ollut oikein aikoja edes mistä valita niin tuolla mennään :happy:
 
Mulla ultra rv 21+2, enää kaksi viikkoa jäljellä ultraan(21.1) :)
 
20+3 täällä rakennuultra siis kuukauden päästä tasan (7.2)Itseä jännittää terveyspuoli kans että mitä uutisia tulee.Viimeksi ei mennyt kuukautta edes rakenneultrasta ,kun kohtukuolema tuli ja rakennultrassa sydämmessä oli ongelmia.Nt-ultran jälkeen saatiin tietää että on turnerin oireyhtymä.Nyt vain toivoo että kaikki menee hyvin rakkenneultrassa tähän asti kaikki on menny hyvin.Rakenteiden ja virtauksien kattominen jännittä.
 
Toki se rakenneultra vähän jännittää, mutta hyvällä tavalla. Tietysti toivon, että kaikki on hyvin mutta en osaa sitä etukäteen stressata. Meillä on rakenneultra rv 21+2. Meille sanottiin että pitäisi olla 21 viikkoa täynnä ennen ultraa, varmaan just sen takia että kaikki tärkeät elimet näkyy mahdollisimman hyvin.
 
Kyllä tuo hieman jännittää, mutta en ole kuitenkaan huolissani juuri ollenkaan. Sukupuolen saa tietää, jos saa tietää. :) Mulla rakenneuä 22.1., jolloin 20+5. Meillä esikoinen ei näyttänyt ollenkaan rakenneultrassa, joten en ota paineita. :) Jos jokin on huonosti siellä, niin murehditaan sitä sitten ultran jälkeen.
 
Terkku, erikoista sillä meillä sen olisi voinut varata jo viikolta 19 alkaen. Ja mulle viimeiseksi tarjottu aika oli tosiaan silloin kun olisin rv 20+6. Eli vika päivä kun voisin mennä sinne olisi kun olen rv 20+6. Mutta nyt menekin muutamaan päivää ennen.
 
Meillä on 20+3 sillon, pojistaki oli rv20 viikolla, ja molemmat näytti selvästi olevansa poikia, näki ittekki ilman sanomista :D
 
Mulla rakenneultra on vasta 13.2., viikkoja silloin 20+3.
 
Mua on alkanut jännittää (kun olen lukenut netistä kokemuksia) että jos saadaanki ikävä ultraaja, joka ei oo huolellinen, ei suostu sanomaan sukupuolta, käyttäytyy kylmästi. Vaikka tähän mennessä on ihania ihmisiä ollut kyllä:smug: Eniten kyllä oon pelännyt että synnytykseen osuu sellainen kätilö joka on ihan hirveä. Tuttavani on kätilö ja hän aina vitsailee että heh voi niitä jotka saa minut kätilöksi että kuulemma sääliksi käy.. :oops:

Varsinkin näin ensiraskaudessa kaikki on niin uutta ja jännää että tarvin kyllä hienotunteista kohtelua:grin
 
Mulla on kymmenen päivää! Aika kyllä tuntuu menevän tosi nopeaan, vaikka odottavan ajan pitäisi tuntua pitkältä. :grin
 
Eka kolmannes oli kyllä yhtä odottamista ja piinailua nt-ultran asti ja aika sen jälkeen on kyllä mennyt tooosi nopeasti. Tuosta nyt kuukausi ja tuntuu että äkkiä rakenneultrakin tulee vaikka meillä on siihen vielä himpun päälle kuukausi.
 
Mulla on torstaina neuvolalääkäri ja sit 29.1. rakenneultra.
Iik.
Mä en oo juurikaan tuntenut liikkeitä ja kammottaa, että jotain on pielessä... Nyt 18+2.
 
Meillä rakenneultra 24.1, kyllä jännittää. Pojalle nimi valmiina, tytölle hankala keksiä [emoji23]
 
Takaisin
Top