Tyttö vai poika?

Tällä kertaa ei mitään fiilistä, että kumpi olisi tulossa. Esikoisesta tosin oli vahva poikafiilis enkä meinannut uskoa korviani, kun rakenneultrassa kohdussa kölli 99% varmuudella tyttö :grin Mutta hyvin poikamainen tyttö sieltä tuli, että oli fiilis jollakin tapaa oikea :rolleyes:
 
Mulla on vahva poikafiilis. Nyt jo olen katsellut poikien vaatteita, mitä en ikinä aiemmin ole tehnyt! Kaksi aikaisempaa tyttöjä, molempien kohdalla en edes osannut ajatella poikaa. Poika kyllä vähän "pelottaisi" tyttöjen jälkeen, tuntuisi että jalkovälissä on jotain ylimääräistä sinne kuulumatonta :joyful: Eli rakenneultraa odottaessa (sitä ennen vielä varhais-ja niskapoimu... )
 
Onko kukaan täällä suunnitellut jättävänsä sukupuolta yllätykseksi? Jotenkin tuntuu kivan "vanhanaikaiselta ja luonnolliselta", että olisi edes jotain perinteiseen tapaan sujuvaa ivf-alkuisessa raskaudessa, ja olisi hauska nähdä miten se vaikuttaa hankintoihin kun vauvan sukupuolta ei tiedä. Toisaalta en tiedä malttaako sitä, kun on kerran lähdetty tieteen polulle niin samaan konkkaanhan se menee :grin
 
Meillä kätilö möläytti viimeksi kysymättä jo ekassa ultrassa vahvan arvionsa poikavauvasta, joka tosin sitten lopulta osoittautui vääräksi. Me ei kyllä olla yhtään perinteisiä värikoodeissa tai muissa, joten ei vaikuttanut vaihtuvat ennusteet hankintoihin. Kaikenlaiset värit ja lelut on olleet tervetulleita meille.
 
Mä haluan kyllä tietää, kumpi tulee. Mä en usko ns. tyttöjen ja poikien väreihin, mutta haluaisin silti tietää sukupuolen. Ihan silläkin, että meillä on nimet valmiina kummallekin, niin voisi jo omissa oloissa käyttää sitä tulevaa nimeä ja julkisesti sitten työnimeä. :)
 
Uskoisin että mekin kysytään sukupuoli, mutta en pidä sitä 100% varmana kun viimeksikin vaihtui niin monta kertaa.
 
Kyllä mekin halutaan sukupuoli tietää. Ja ollaan käyty se aina vielä 4d-ultrassa varmistamassa.
 
Kyllä mekin kysytään. Jos joskus kolmas lapsi saataisiin, niin siinä sen voisi ehkä jättää yllätykseksi. Ehkä. :wink
 
Mä toivon että tää olis tyttö koska jää viimeiseksi mutta yhtä hyvin se kolmas poikakin menee :Heartred
 
Me haluttiin esikoisesta tietää, mutta nyt olisi kiva jättää ylläriksi, katsotaan maltetaanko olla selvittämättä :)
 
Mä haluaisin yllärinä ja mies haluais tietää joten käydään keskustelua tästä. Voihan se niin mennä että miehelle kirjotetaan lapulle mut se on niin lörppö et sanois sen kuitenki...
 
Itsellä ei ole mitään tunnetta siitä kumpi on tulossa. Hienoinen toive on kuitenkin tytöstä, koska suvussa kulkee eräs nimi, joka olisi ihana päästä antamaan. :grin

Ite aattelin ennen, että haluaisin odottaa synnytykseen asti sukupuolen selviämisen. Nyt kuitenkin kun koko ajan toiveet tytöstä kasvaa, oon miettinyt, et ehkä se olisi järkevämpää kuitenkin selvittää etukäteen. Kivempi käsitellä mahdollinen pettymys ja vaihtaa se innostukseen pojasta etukäteen. Eikä sit synnärillä vauva sylissäs harmitella, et väärä tuli. :rolleyes:

Toisaalta vois myös keksiä pojasta jonkun jutun, miks olis parempi, et se tulis. Sit ei olis enää väliä kumpi ja vois oottaa rauhassa synnytykseen asti :hilarious: Mutta eihän sillä sukupuolella loppujen lopuksi ole mitään väliä. Molemmat olisi yhtä rakkaita. :Heartred
 
Mä en osaa kuvitella saavani muita kuin poikalapsia :p olisi varmaan aikamoinen järkytys (positiivisella tapaa) kuulla odottavansa tyttöä! Mulla ei esikoisesta ollut mitään oloja, kuopuksesta oli vahva poikaolo. Nyt ei taas mitään oloja, mutta ajatuksen tasot on poikaan päin kallellaan :)

Lajittelin jo poikien vanhat "vauva-autot" ja systeemit odottamaan seuraavaa leikkijää. :grin
 
Kyllä me halutaan tietää sukupuoli ennen syntymää, vaikka väreillä ei niin väliä mutta esim tietää että tarviiko mekkoja vai ei :joyful: Aateltiin kyllä että mekin vasta baby showerissa saatais tietää. En tosin tiedä millon se on:rolleyes:
 
Mulla on vahva poikaolo, oireet on samanlaiset kuin poikaa odottaessa. Tytöstä ei oikeastaan ollut oireita. Saadaan kyllä tietää varhaisessa vaiheessa kun meillä on istukkabiopsia edessä.
 
Meillä on se Nipt seula tulissa niin siinä vissiin saa tietää jo sit aika alussa. Mut mitää oloja ei ole.
 
Mulla on aika varma tyttöfiilis! :dummy1: aiemmassa keskenmenneessä oli taas selittämätön poikafiilis, mutta sukupuoli ei ehtinyt selvitä.
 
Olen koittanut miettiä, kumpi fiilis on, mutta ei kyllä ole aavistusta suuntaan tai toiseen. Molemmat sukupuolet tervetulleita, ja ainoa toive olisi terve lapsi. Tytölle tuntuisi olevan helpompi nimi keksiä, mutta luulen, että tulis kyllä aika ihana poikakin.. Olisi kiva heittää joku arvaus, mutta tulee nyt kyllä ihan lottoamalla, että poika?

Mitäs kaikkia näitä kansanviisauksia on, että mistä voisi päätellä? :laughing002
 
Mulla on pienoinen aavistus tytöstä.. Edellisessä raskaudessa olin varma pojasta, ja poika tuli.
Nyt ei ole olo niin varma, mutta jotenkin itsestäänselvästi silti suhtaudun, oon miettinyt vain tytön nimiä.
Kumpi vain on tietysti tervetullut.

Mitäs kaikkia näitä kansanviisauksia on, että mistä voisi päätellä? :laughing002

Tulee mieleen vatsanmuoto, raskausajan himot (makeaa himoitsevat odottavat tyttöä, suolaista taas poikaa), äidin olemus: poikaa odottavat ovat hehkeitä, tyttöä odottavat taas vähemmän hehkeitä, (tyttölapsi vie äidin kauneuden).

Itseeni tuo viimeinen myytti ainakin osuu. Poikaa odottaessa olin terveen ja energisen näköinen, ainakin valokuvista katsottuna. Toki ikä oli 5v vähemmän. Nyt oon aika räjähtäneen näköinen, naama näpyillä ja hiukset rasvottuu koko ajan. :sad001
 
Takaisin
Top